Isnin, Julai 19, 2010

Jenaka paling menggelikan hati

Ini bukan Husin yang buat atau reka. Ini jenaka semulajadi. Bacalah berikut:


Hahaha Heheheh Hohohoho Keh keh keh Kah kah kah ... Yang bercakap itu hati dan jiwa dia Melayu ke?

Pahlawan dan pembela Melayu sekarang adalah Ibrahim Ali.

Khairy hanya Pak Haji minum todi. Pirahhh ... pertahan Wee Ka Siong.

17 ulasan:

WhackedeBugger berkata...

Kera Jantan ni tahu ke apa dia perjuangan asal orang Melayu? Tindak tanduk Kera Jantan tidak langsung mencerminkan perjuangan orang Melayu.

Tanpa Nama berkata...

KJ Pak Dolah...
Buat Lawak Antarabangsa.

Depan Kafir, Kutuk Melayu.
Masuk kampung Melayu, Tunjuk pungkor macam Kera.

Lawak...
Lawak...

KJ Pelingkop Melayu.
Teramat mulia, jika KJ meninggalkan UMNO.

KJ dan Anwar sama saja.

kih..kih..
sampai terkentut melihat LAWAK KJ SIKITOL

Tanpa Nama berkata...

Lancar buku red warrior, mesti Annuar Musa jemput ni. Elok sangat lah tu. Annuar Musa kerjaya politiknya dah hancus, nasib baik boleh jaga team bola. KJ pun kerjaya politik dah menjunam, nanti boleh la pegang team bola pulak, carila yg dok nyawa ikan skrg ni, team Penang boleh?

jebat berkata...

Hei Husin,

Apa yang engko gelihati sangat? Memang betul kata KJ. Melayu takkan hilang kuasa politik kalua menghayati semangat perjuangan asal pemimpin dulu2.

Untuk itu orang-orang Melayu MESTI:

1. Memilih Pemimpin2 Ynag memopunyai PUNAI dan Semangat berjuang Untuk MELAYU serta ketepikan pemimpin2 BACUL yang tidak berpunai yang tunduk kepada desakan EXTREME kaum lain.

2. Jika pemimpin saperti itu tak dapat diketepikan kerana sokongan pengkut2nya dalam UMNO, masih kuat, Pilih parti ALTERNATIF yang memjuangkan KUASA POLIKIT Melayu.

3. Orang orang Melayu masih menyokong UMNO kerna nilai SENTIMEN bahawa UMNO itu parti asal yng mengasakan kemerdekaan tanah air. Kita lihat bangsa-bangsa lain banyak yang telah nenukar Parti Asal mereka dengan parti baru.

4. Kita gunakan Penguduran KJ dari FAM sebagai titik tolak untuk permulaan supaya KJ juga menarik diri dari KPPU dalam pemilihan akan datang.

5. Kita jangan memilih bulu tentang PEMIMPIN dalam parti kita. sekalipun mereka keturunan orang-orang berjasa.

6. Bapa Borek tak semestinya anak RINTIK.

DALAM HAL INI KJ TELAH MEMBAYANGKAN PERKARA YANG BENAR UNTUK KITA LAKSANAKAN. PERTAMA KALI SAYA RASA KJ BERCAKAP YANG BENAR. KENAPA KITA HARUS KETAWAKAN ?'

LAKSANAKAN...

Jebat - Orang lama UMNO yang mula MUAK dengan gelagt pemimpin UMNO sekarang !!

kluangman berkata...

Cakap dah bagus, saranan dah bagus, cuma tindakan je hancus.

Apa kena dengan budak ni, sekali pandang bagus, dua kali pandang hangus.

KJ mungkin sesuai berada di pihak pembangkang untuk meletakkan sebaris namanya seperti Azmin, Ezam atau setidak tidaknya di kiri atau kanan Anwar, Lim Kit Siang, Lim Eng Guan atau nampak terang suci dan bersih jika di sebelah Nik Aziz.

Malaysia akan rugi kalau permata hitam ini tidak digilap dan diletakkan di tempat yang sewajarnya.

Tanpa Nama berkata...

jebat klau KJ yg cakap aper pon aku tak caya..

f**k KJ forever

frm - KJ beruk itam

Bingai @ Bangang berkata...

Maaf tuanpunya blog sebab lari tajuk,
Saya masih lagi dengan penutupan IKYS tumpang letak dalam topik terbaru tuan.

Kepada yang ingin mengetahui lebih lanjut tentang IKYS sila ke blog saya di http://tendangterajang.blogspot.com/2010/07/ikys-rugi-atau-nak-cari-untung-pintas.html
Luahan hati bapa saudara kepada salah seorang pelajar IKYS

aku yang bingai

anti-KJ berkata...

KJ nie cakap benda yang bleh naikkan imej dia.. ntah apa dia cakap pun dia x sedar.

mat saga berkata...

apa la korang nak bising pasal KJ...
nama pun dah "KJ"...

KJ = Kote Jinak....

sebab tu la mca senang jinak kan dia

aku berkata...

aku kalau dah banyak duit,baik terus buat bisness aje..lepas tu support dari belakang tolong orang Melayu..tapi takut jugak kalau bisness tu kena bergantung dengan politik/kroni...bukan mcam kilang gula, kilang colgate..takde kronipun orang beli ubat gigi, beli gula...duit masuk...

TQ

Tanpa Nama berkata...

apa la korang nak bising pasal KJ...
nama pun dah "KJ"...

KJ = Kote Jinak....

sebab tu la mca senang jinak kan dia

salah tu:-

K J= Kena @ Kaki J*bor

dipercayai telah :
menj8b0rkan ekonomi & glc maybank, petronas,silterra, sime darby, TNB dll dgn melantik orang muda, melabor rugi & menjual saham & pegangan negara..


sampaikan kerja dah takada, orang mencuri RM 30 dipenjara 7 tahun..yg mencuri berjuta2 di biarkan

Tanpa Nama berkata...

Teringin juga nak dengar kata kata komentar yang menyokong KJ ni

Tak kan dia tak ada jasa langsung kepada orang melayu?

Tanpa Nama berkata...

Siapa lah KJ kat Tanah Melayu ni kalau dia tak jadi menantu Dollah Tidor dulu.

Sekarang ni tahap dia macam anjing menyalak mintak tulang aje.

pi lah join PKR.

Tanpa Nama berkata...

KJ ni memang Melayu paling babi sial.

Tanpa Nama berkata...

salam,

mana ada jasa k ni selain menipu manjang...cakap tak pernah ikhlas. kahwin dgn nori pun tak ikhlas! kahwin semata2 nak tempat dlm politik...tak dapat cara baik, cara jahat diguna. disondol kereta nori, pastu buat2 baik nak tolong konon..mcmla orang tak tahu akal jahat dia..sampai bila buat apapun tak ikhlas...

ptuii!!!!

Tanpa Nama berkata...

Perjuangan asal orang Melayu tak pakai payung terjun jadi naib KP.

Tanpa Nama berkata...

KJ is the best. Hang bodo Husin