Rabu, Julai 21, 2010

UMNO dah sedia calun untuk tandingi Khalid!

Masaalah utama untuk UMNO Selangor adalah untuk mencari seorang tokoh yang boleh menandingi kehebatan Menteri Besar yang ada, Tan Sri Khalid Ibrahim.

Walaupun Khalid kini sedang bermasaalah, biodatanya susah untuk ditandingi pemimpin Selangor yang ada.

Tanpa seorang tokoh sedemikian serta berupaya memimpin UMNO Selangor, selagi itu semacam ada kekangan bagi UMNO Selangor memulakan gerak kerja.

Perkara ini sudah lama jadi perbincangan dalam UMNO Selangor.

Akhirnya UMNO sudah ketemu tokoh yang sedia dan boleh menandingi keupayaan Khalid Ibrahim. Sila lihat video berikut:


Betul tidak Husin katakan sedia tandingi keupayaan Khalid? Dua-dua macam serupa. Calun kita sudah sedia pakai kot dan tali leher pun.

Kedua-dua menghadapi keadaan sama di mana penyokong-penyokong resah dengan perjalanan parti. Mereka berdua seolah tidak memahami permasalahan parti dan penyokong akarumbi masing-masing.

Yang anihnya, kedua-dua berhadapan dengan situasi yang sama di mana lain masaalah, lain pula cara menangani masaalah.

Kedua-dua juga memberi reaksi negatif terhadap penyokong. Khalid menghina ahli-ahli yang meninggalkan PKR kerana hilang keyakinan terhadap Khalid. Manakala, Noh Omar memanggil blogger yang menegur sebagai Musang Berbulu Ayam.

Tertinggal satu lagi persamaan. Dua-dua gagap ke?

P/S Oleh kerana Husin menegur, masuklah juga Kelab Musang Berbulu Ayam.

15 ulasan:

kluangman berkata...

kehkehkehkehkehkehkeh..komedi terbaik Julai 2010

bRAVEhEART berkata...

Perhhh! Apa kes nak mengaku Musang Berbulu Ayam, baik aku mengaku 'Ayam Berbulu Eli Wong', ada kerinting sikit, hehehe. Lurah Lenjan tetap dalam ingatan....huhu

azman berkata...

Assalamualaikum sein.

Kenapa la ko edit panjang sangat,mengalahkan gagap kalid tu.Kalid ketua kerajaan Selangor sekarang ni takkan nak kalah.

Patutnya ko buat lagi satu,tunjuk kalid punya gagap lak, bia kita hakimimi berramai ramai

jebat berkata...

Assalamualaikum,
Tuan Husin,

Apa kah kau utarakna kedua pemimpin ini kerana GAGAP nya ?

Apakah pemimpin lain tidak GAGAP ?

Mereka gagap kerana banyak Aahrp Aarhp aarhp ....

Bagaiman pemimpin yang banyak eerr eerr eerr dan banyak entah apalagi yang seolah olah kehabisan idea ?


PILIH PILIH SEBELEM 2013,
PRU 13, jangan KANTOI LAGI.

Tanpa Nama berkata...

Hoi Husin, itu bukan gagap la. Dia sendawe lepas pekena nasi kangkang yeop.

hanizam berkata...

tak dapat dibayangkan, tang kat maner nak taruk bulu EXCO tu, rasanya layak kat ekor kot...

tuan, cantik logo kelab tu, mohon nak copy, buat logo profil....tang tagline tu, mendalam maksudnya tu...

CodeNameSomaliPirate berkata...

Sin!

MP Bukit Lenjan kata kalau nak masuk 'wetland' ikut depan jangan ikut belakang. Rujuk link ni :
http://www.malaysiakini.com/news/137996

Tanpa Nama berkata...

oghrang pilah koba,kalau nak koca lubok(wetland)kaca tompek yang bolokok,kek situ banyak ikan.laei dalam laei banyak ikan.koca guno tangan,yang dalam guno tiruk.mulo-mulo kono sibak rumput mensiang yang toba tu.kalau toba bona tobeh dulu.sonang nampak tobing dan lubok eh.lopeh tu,kocalah.tentu memuaskan hasil eh.

(alonglatipboting)


(

Bingai @ Bangang berkata...

"SIRI SELAMATKAN RAKYAT SELANGOR"
Ceramah isu pasir dan DSAI
23.07.2010 jam 8.30 malam
di Dewan Tabika Kemas,
Jalan Gelama 17/24
Seksyen 24, Shah Alam

Tanpa Nama berkata...

gagap tu kejadian tuhan.. ape la korang ni mengutuk kejadian tuhan lak..

hentam ajer berkata...

PI MAMPUS PUAK2PAKATAN MENJAHANAMKAN ISLAM DAN MELAYU... KAMI RAKYAT DAH MEMBUKA MATA DAN TUHAN DAH BERI PETUNJUK PADA SEMUANYA...

Tanpa Nama berkata...

Nampak sangat tidak profesional kamu membidas noh omar dalam isu musang berbulu ayam...saya harap saudara baca dan faham betul-betul artikel dalam blog noh tu...dia tak kata bloggers musang berbulang ayam...tapi bagi saya yang pasti sudah banyak musang masuk dalam kandang umno sekarang.

jelitawan01 berkata...

tuan hussin..tulis ler yg patot2 dengan usia tuan.semoga allah merahmati jari2 tuan yang mengetik keyboard lambat laun yer..saper pun pemerintah yang perlu di sanjung adalah yang berlandaskan agama islam bukan dasar yg dibuat sendiri.Itu membuatkan akidah kita tergelincir.Nauzubillah...Agama Islam ugama allah..jangan di pinda2.buruk padahnya.wallahuhalam

Tanpa Nama berkata...

Yang buat video ni orang dia memang lakhanat. Kerja kat NTV7 totok fuckatan.

Tanpa Nama berkata...

sorang gagap, sorang lagi pendek lidah siot!