Jumaat, Mac 25, 2011

Suatu adegan kekasih gaduh


Ini pergaduhan antara kekasih.

Satu orang yang kita gelas A telah ditangkap bersama seorang pelacur dari China. Kekasihnya yang kita AA mengamuk sakan dengan A.

Asal ceritanya, A nak jumpa AA untuk terangkan apa sebenarnya berlaku. A sepatutnya terangkan pada W kenapa ini berlaku tetapi dia terangkan pada AA dulu.

AA menghentak-hentak kaki dan mengarah semua staf pejabat keluar. Namun begitu, mereka tak peduli kerana arahan tak nampak serius. Maka pergaduhan antara dua insan bercinta ni dapat dilihat semua.

Lepas menghentak kaki, AA mula tanya dengan suara yang tinggi, "Kenapa you main dengan pompuan pelacur?"

"No no ... please do understand. I tak main, cuma berzina aje," jawab A.

"Oooo ... berzina dengan betina. Dah takde jantan lain ke?," sergah AA.

"Please Yang, sumpah lepas ni abang tak buat lagi," pujuk A.

"OK, kalau you berani, sumpah la ...," kata AA yang mula lembut.

"Err Yang, sumpah cara saiful ke cara ...? Takutla Yang, nanti I kena sambar petir betul-betul macamana?" tanya A pada AA.

"You sumpah je la ... asal ada. Nik Ajis kan dah ajar kita buat apa yang rasional je ...," kata AA.

"Saya A bin I dengan ini bersumpah di hadapan tuhan plural yang pelbagai akan setia bersama jantan sahaja dan tidak akan mencari pompuan lain ..."

Selepas itu, dikhabarkan mereka saling berpelukan. A kenyit mata kat staf lain sambil tunjuk signal OK.

Nak tahu siapa A yang kaki bohong ini, pergi ke GAP sini.

8 ulasan:

dawai koko+ berkata...

kepala bapak hang

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha!!
cam ni la. bravo. kepala bapak hang la ANUWAR!! dah tua tak sedar diri, nyusah kan org. kecik kecik tak nak mampus.
HA HA HA

Tanpa Nama berkata...

..Ha..Ha... B.A.B.I kena setia pa satu kaum je ... nanti kalau kaum tu merajuk lagi payah nak pujuk sin ...!

hilbert berkata...

Salam 1Malaysia,

he he...jalan ceriter mengalahkan kisah Laila & Majnun, Romeo & Juliet...

manalah Azmin tak marah...dah dia serahkan segala jiwa raganya pada Anwar..lagi juga Anwar berselingkuh di"belakang" dia he he

Tanpa Nama berkata...

hahaah............best giler boleh bikin filem ni wakakakaakak

Tanpa Nama berkata...

He, he. Silap-silap pompuan cina tu anak atau bini sin main dibelakang.
Atau pelakon terer pompuan tu yang siap sudah rakam sebanyak 18 video dengan A.
He he he.

Tanpa Nama berkata...

kepala otak hang manyak kecik lan ale ulat.

olang mau plojek lilalam milik lu semua olang suka kacau mengacau. itu cibab olang sikalang memuat plojek lepan lan bilakang li taman munga.

olang yang melakam dan menyibarkan vileo lucah matut kena liwat lengan alnab dan lilasor.

jebat berkata...

Sin,

Teringat saya kata-kata Abdul Wahub ......

(ditujukan kepada pengiku PKR yang keluar Parti)

KAMU KAN TAU DIA TU PENIPU, PEMBELIT, YANG KAMU PERCAYA PADANYA, BUAT APA ?

HA..PADAN MUKA KAMU 111
SI PENIPU JUAL SI 'PANDAIR" ..
PADAN MUKA KAMU !!!


HA HA HA HA HA....
Husin ketawa berdekah-dekah.