Jumaat, April 01, 2011

Anwar menjawab 5 soalan Eskay


Soalan pertama, sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand?
Jawapan: Sama banyak dengan percubaan konspirasi yang berniat jahat untuk merosakkan nama baik saya dan dalang disebalik fitnah palsu

Soalan kedua, siapa yang menyambut Anwar di Thailand?
Jawapan: Orang yang menyambut saya adalah orang yang terlibat dalam konspirasi yang berniat jahat untuk merosakkan nama baik saya dan dalang disebalik fitnah palsu

Soalan ketiga, di hotel mana Anwar menginap?
Jawapan: Saya diletakkan di hotel yang ada konspirasi yang berniat jahat untuk merosakkan nama baik saya dan dalang disebalik fitnah palsu

Soalan keempat, apa Anwar buat di bilik hotel tersebut?
Jawapan: Saya buat apa yang terdaya untuk selamatkan diri dari konspirasi yang berniat jahat untuk merosakkan nama baik saya dan dalang disebalik fitnah palsu

Soalan kelima, siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?
Jawapan: Bayaran cuba disogok oleh orang yang terlibat dalam konspirasi yang berniat jahat untuk merosakkan nama baik saya dan dalang disebalik fitnah palsu

33 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Kui..kui..kui...terbaiiiiik!

marilyn berkata...

Spin sampai pening.
Polis dah sahkan video adalah tulen.
Maka Nuar akan lari ke siam dan tak nak balik2 dah.

Sudir berkata...

Bro ni macam jawapan soalan essei darjah 1, cikgu suruh buat ayat dari perkataan KONSPIRASI..

M . I . M berkata...

Confirmlah semuanya palsu.....hahaha.

Tanpa Nama berkata...

Satu lagi karya terbaik dari Husin. Keep up. Penat otak nak memikior satu benda menjadi satira.

Tanpa Nama berkata...

mane penyokong pakatan rakyat..tlg bang nuar..bang nuar dh jammed dh ni..

Tanpa Nama berkata...

HOYA betullah aljub nih!!!!!hahaha

Tanpa Nama berkata...

Soalan keenam, siapa yang memaksa Anwar mengeluarkan air mani ketika bersama pelacur tersebut?
Jawapan : Yang itu tidak ada konspirasi,hehehehe .u ni...sedap tau!

Tanpa Nama berkata...

Baek punya konpirasi dan fitnah terhadap peliwat low class negara.Semua orang salah tapi waktu nak pancut 20 minit 2 kali otak tak nak kerja sama pikir konspirasi. Al jubur nasib ko lah al jubur

satD berkata...

farker husin

kelakar nak mampus siut!

anti bohmau berkata...

pak usin,

video tulen tapi juak2 pr kata aktornya palsu!

mrk semua dah tengok rupanya KECUALI AKU!!

hu hu huuuuu...

ayahder berkata...

NAWAWI:

SEMUA YANG BUAT KERJA MENYUSAHKAN ANWAR ITU,ADALAH MEREKA YANG AMAT GENTAR DAN TAKUT PADA PERJUANGAN BELIAU DALAM REFORMASI.

anti bohmau berkata...

pikir2 balik, MEMALUKAN SUNGGUH!! dari hari pertama dia tahu kes ni tapi tak sedar2 diri, dia tetap menggunakan kesemua proksi yg dia ada - bini, anak, amk, peminat2, bloger2 pemberi simpati - menjadi perisainya!!!

dahla tak tunggu siasatan, terus kata fitnahla, buat solat hajat la. btw, soalt hajat dah buat. keputusan siasatan setakat ni TULEN. takmo terima ka? nak siasat lagi? ok! kalau aktornya pun tulen, camno? nak solat hajat lagi?

sudah sudah la tu! susahnya pr ni nak terima qadha' & qadar! malu & insaf la sikit ...

sekarang ni rasanya dah ramai ahli pkr bawahan angkat kaki!!!!!!

ikrar pemuda berkata...

posting masterpiece!

Tanpa Nama berkata...

Can I fu*k You today?

Tanpa Nama berkata...

Masa dia nak balon doll cina tu ada tak soalan ini ditanyakan terlebih dahulu?

Can I fu*k You today?

Ahhhh.... penganut PKR dan PAS tetap tak percaya walaupun mamat tu terpaksa jalani pembedahan kecil lantaran 'lekat' tak leh cabut. Tetap fitnah dan konspirasi lekat pulak namanya.

fazilogic berkata...

Kikikikikik... kau memang gila Sin. Memang sahlah kau adalah konspirator itu.

Aku tak heran klu 1 hari nanti dia akan berkata bhw dalang utama dalam semua konspirasi palsu ini adalah Wan Azizah...

Tanpa Nama berkata...

Haji Husin Pokpek,
Aku pi solat Jumaat kat Masjid Al Mujahidin Damansara Utama hari nih, aku sedih tengok sesetengah Pak Lebai kusyuk dok baca akhbar sekular PKR Selangor Daily (yang 90% peratus kandunganya mendewakan Anwar) di tengah ruang masjid, sementara menunggu Azan.Mana dak akhbar percuma tu dilongkok dipintu masuk ruang solat utama.
Minta fatwa
Salleh Telegu

antidrm berkata...

Ala..Sin..soalan tu reka jee...Apa Najis buat di Paris?..Kenapa Najis buat najis kat paris...dengan siapa najis jumpa di paris...kenapa di jumpa kat paris...apa najis buat kat paris....soalan ni kena jawab Sin..jgn ko guna lutut ko untuk bercakap..gigi emas ko tu dah luntur..g tukar baru...

Tanpa Nama berkata...

aku ingat ini semua iklan jam omega lah..

takda saksi..boleh hantam.. berkata...

Kata2 sblm masuk jail:-
polis,nik Aziz, hj Hadi, Serawak, Mahkamah, Amerika, Ezam, Chandra Muzafar, Hospital, tukang cuci jamban, Anaud Dubur ...bla..blaa..Ajijah..semuannya
terlibat dalam konspirasi yang berniat jahat untuk merosakkan nama baik saya dan dalang disebalik fitnah palsu..

suruh bawak 4 saksi gagal..mana boleh dakwa aku..

Tanpa Nama berkata...

lu olan wa ingat manyak yang sikolah tapi tatak mandai ohhh.

vileo ale metut tulen tapi olang lilalam vileo tatak tau siape meleke. mane ale vileo tatak tulen semua limuat dali plastik ohhh.

pilakon2 moleh lilapati lali luma ulut dan lali penlatang bangla yg lamai.

kasi wa tengok lanti wa pun mole kasi conpom siape pilakonnya. ale metot kaaa.

HeroTamil berkata...

celako..celako..celako mu husin!!

Hahahahahahahaha....a masterpiece!!

Tanpa Nama berkata...

Boleh check apakah benar aktor tersebut seorang pemimpin anugerah tuhan. Check saja bulu kote beliau, ada tumbuh atau tidak... haa..haa

Tanpa Nama berkata...

Husin ni memang ahli ameno tulen: fitnah je, takde lain. Memalukan bangsa dan ugama je.

Arif Omar berkata...

ADA CLASS LE. PINJAM UNTUK DIPAPARKAN DIBLOG SAYA. TQ

Tanpa Nama berkata...

Ala husin.. dah takder modal ker.. dok spin camtu.. kau pun sama dengan bloggger pecacai UMNO dok angkat taik..

Tanpa Nama berkata...

usin... daripada kau dok melalut camni.. lebih kita TAKEBEEERRR...!!

otak pun sihat..badan pun boleh boroi..

TAKEBEERRRR.....!!!!

Tanpa Nama berkata...

KEPALA OTAK BUSUK MACAM KAU NI, PATUTNYA BUABG DALAM TONG TAIK JER..

DASAR PECACAI UMNO PENJILAT TAIK NAJIS..

PODAHH... PTUIH...!!!!

Tanpa Nama berkata...

Majoriti rakyat Malaysia berpandangan pendedahan rakaman video seks oleh tiga “Datuk T” termasuk diakui sendiri oleh Tan Sri Abdul Rahim Thamby Chik dan rakannya bermakna berkemungkinan skandal itu didalangi Barisan Nasional (BN).

Kajian kendalian firma bebas Merdeka Center baru-baru ini menunjukkan 39 peratus daripada 504 responden menuding jari ke arah BN dan Umno ekoran pendedahan video tersebut dua minggu lalu.

Pun begitu ramai juga yang sangsi dengan kemungkinan itu memandangkan 38 peratus mengatakan mereka tidak tahu.


Hanya 18 peratus dengan tegas mengatakan BN tidak terlibat dalam kontroversi itu yang menunjukkan seorang lelaki, didakwa pemimpin kanan Pakatan Rakyat, mengadakan hubungan seks dengan pelacur asing.

Hasil kajian yang diperoleh The Malaysian Insider semalam dikendalikan antara 24 dan 27 Mac lalu.

Anon berkata...

Buatlah yang terbaik dari yang tak baik. Jangan terbalik nanti tergolek...

Pok Sin

Singh Is Kinng berkata...

Yaa Tuan Husin ... Anna ada bukti ini semua konspirasi ... cuba tanya soalan ... siapakah yg melepaskan Anwar ke luar negeri ... the answer is the one who sent the PASSPORT to Anwar ... si anak omak Khairy ... HI HI HI

Abu Garcia berkata...

Ke mana perginya China Doll itu?

ANWAR: Dia telah dihantar pulang ke China dalam konspirasi yang berniat jahat untuk merosakkan nama baik saya dan dalang disebalik fitnah palsu ....HOYA HOYA HOYA.

Di mana jam Omega anda?

ANWAR: Jam tersebut berada dalam simpanan Wan Azizah bagi mengelakkan konspirasi yang berniat jahat untuk merosakkan nama baik saya dan dalang disebalik fitnah palsu .... HOYA HOYA HOYA.

Bagaimanakah rakaman video itu boleh tersebar kini?

ANWAR: Perancangan itu dilakukan dengan rapi dalam konspirasi yang berniat jahat untuk merosakkan nama baik saya dan dalang disebalik fitnah palsu .... HOYA HOYA HOYA