Jumaat, April 29, 2011

Wan Azizah mengaku dialah wanita Cina dalam video


Wan Azizah mengaku untuk hentikan serangan moral terhadap Anwar

KUALA LUMPUR 28 Jun: Datin Seri Wan Azizah mengaku dia adalah wanita Cina di dalam video seks yang dipercayai melibatkan Dato Seri Anwar Ibrahim.

Wan Azizah membuat pengakuan ini dalam sebuah sidang akhbar semalam di sebuah hotel dipinggiran Ibu Kota.

Menurutnya, dia tidak sanggup membiarkan suaminya cuba mengelak dan mencari helah untuk mempertahankan diri seorang diri. Maka dia sedia membuat pengakuan ini untuk membersihkan Anwar dari tuduhan moral.

Wan Azizah turut memperakui lelaki di dalam video itu adalah Anwar Ibrahim. Beliau meminta, "Saya berharap dengan pengakuan ini, segala fitnah dan tomahan terhadap Anwar dihentikan segera."

Inikah rupa Wan Azizah tanpa tudung, kacamata, seurat benang dan solek?

Wan Azizah meminta rakyat Malaysia memafkan penafian tipu yang telah dibuat oleh Anwar, Nurul Izzah dan lain-lain ahli PKR yang terlibat.

Ketika dipersoalkan wanita tersebut tidak langsung menyerupainya, Wan Azizah menerangkan begitulah rupanya sebenar tanpa tudung, cermin mata dan seurat benang setelah dibersihkan solekan.

"Kak Wan sebenarnya malu untuk mengaku. Rahsia hubungan kelamin antara kami suami isteri seharus dihormati," kata Wan Azizah.

Ditanya mengenai babak fellatio (blow job) dalam video tersebut.

"Memang kebiasaan Kak Wan memulakan bersama suami dengan mendendangkan sebuah lagu melalui mikrofon." - Agensi Husin Lempoyang

32 ulasan:

hilbert berkata...

Aiksss!!??? ..biar betul tuan,,,hahaha..sampai begitu sekali..

haha..apa ilmu Wan Jijah pakai tetiba jer boleh kembali muda..

ada satu lg persoalan, kenapa perlu sewa hotel untuk buat projek "hub halal" tu?

kan dirumah lagi elok, jimat wang..seronok lagi hehehe

Team Mazlelan berkata...

apesal wan azizah dalam video tu nampak muda bergetah....tapi bila biasa pkai tudung nampak cam nenek?

Singh Is Kinng berkata...

Kalau betul macam ni la Tuan Husin ... Kak Jah patut buat bisnes product awek muda ... product yg boleh kasi tegang apa2 saja ... HA HA HA

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Lame sangat cite ni..dah pancut berkali kali..jemuuuuuuuuuuu.
tengok anu arr bile dah pancut die cepat je nak "ca'alif bot" sampai jam "Omega" tinggal pon die lupe.

Yang susah sape? kak jijah dan keluargenya,jugak..sian die kan?.

Memang 1Malaysia dah tau anu arr yang main pelaco cine tu..dan konek die memang besa? so what?..die yang sedap ko dapat ape sein?...

The Unspinners berkata...

Wartawan patut tanya Kak Wan nyanyi pada mikrofon atau telan mikrofon?

Tanpa Nama berkata...

ish tak sampai hati aku tengok wan jijah nih...sikit lagi jadi biul le dia

Abu Garcia berkata...

hahahahahahahahahahaha ...celaka betoi ...... nasib baik aku tak tersembur teh tarik kat monitor .....
tapi we will never know ... manalah tau Si Jijah dah buat plastic surgery kat amerika ... memang nampak bergetah mcm tu .... cuma bab menggarok mcm berok tu aku naik geli tengok.

Tanpa Nama berkata...

usin

cock my sock lah.

-sam kemetot-

Den Cdo berkata...

Sin..lawak melampau tu....tak baik..macam gitu...Den baco tambah kesian kat Kak Wan lak.....!

abidin tawau berkata...

kesian tengok china doll tu tergaru-garu... Anwar ni ada bnayak kutu da...

jingga berkata...

biar betul wan azizah ni nk back-up anuar spi ngaku dia plak dlm video seks 2 tuuu aduhhh...

Khalid Gagap berkata...

Husin, Anuar kata dia telah diperkosa dan dipaksa berbaring sebelum dikaraok-kan oleh amoi tersebut. Dan dia dipaksa tanpa kerelaan dirinya menyunt*t amoi itu.

Dia cuba melawan namun demikian kerana usianya yang sudah lanjut, dia tidak berdaya untuk mencegah apa yang berlaku..

Shamsidat Taharin berkata...

Anuar memang berbakat karaok..

SukaBontotAzmin berkata...

betul la kalid gagap... sama la macam masa dia disunt*t oleh saiful dulu ..

Tanpa Nama berkata...

"usin

cock my sock lah.

-sam kemetot-"

Oi sam the chicken fucker kemetot...not to drop your water face la..how am i going to suck your cock, i find nothing there to suck pun...are u sure you have a cock? to u sam cock ketot...get lost la..pi main jauh2...syuh syuh.. your cock size fit well with cichen butt...chicken fucker

Tanpa Nama berkata...

ini parody la. parody yang tahap sarcasticnya yang tinggi ..

XXX-Reformasi berkata...

nuat juburit tak rela diperlakukan itu. amoi tu yang celaka guna ejen bayar rm2ribu supaya dapat rogol nuat juburit. amoi tu tergaru sebab kat cipat dia ada kutupuki (gonococci). silap haribulan jangkit sipilis kat nuat juburit ni. cuba tengok...nuat juburit pun suka garu batang butuh dia. jangan jangkit kat jijah sepat kering sudah...habis kak wan dok menggaru pulak nanti. TAUBATLAH NUAT N JIJAH.

XXX-Reformasi berkata...

nuat juburit tak rela diperlakukan itu. amoi tu yang celaka guna ejen bayar rm2ribu supaya dapat rogol nuat juburit. amoi tu tergaru sebab kat cipat dia ada kutupuki (gonococci). silap haribulan jangkit sipilis kat nuat juburit ni. cuba tengok...nuat juburit pun suka garu batang butuh dia. jangan jangkit kat jijah sepat kering sudah...habis kak wan dok menggaru pulak nanti. TAUBATLAH NUAT N JIJAH.

Tanpa Nama berkata...

Al-Juburit adalah seorang psikopat dan split personaliti.Dia ada kepercayaan yang kuat yang apabila dia baca kisah Gandhi,dia adalah Gandhi.Dia boleh jadi Mandela,Martin Luther King,Sukarno,Abraham Lincoln,JFK dan ramai lagi manusia hebat di muka bumi.Kalau sekadar TDM tak main la.Berkali-kali dia kata dia lebih hebat dari Tun.Bila dengan amoi,dia bukanlah Anwar Ibrahim anugerah Tuhan.Pada si psikopat, itu bukan satu penafian,tapi dia betul percaya itu bukan dia.

Tanpa Nama berkata...

itu mikropon ke aiskrim?

Kasim pantalun

zombizombizuliqa berkata...

tergelak bace entry ni.hehe ^_^

Tanpa Nama berkata...

TETEK WAN AZIZAH TAK KAN KENG MACAM TUUUU.... DAH ADA CUCUK TETEK MESTI LANDOQ DAAAHHH... hi hi..

Tanpa Nama berkata...

ekekekekekke.......kak wan nyayi lagu jijah tak datang....ekekekeke

KELISA DURI berkata...

Hampa sian org tua tuuuuu.... dah la krepot terpaksa mengaku diri dia sundal tu..... Makna Azizah tu pun pake susok @ ada botox....paling tak pun dok kedarah jamu awek cina muda

Kerana awek tu jauh rasa nya lebih muda dari kak wan......

Tak patut t........

Hampa tengok lah kan sundal tu tergaru garu.... Makan pler otai tu x cukup power woi....
Kak wan mana ada tergaru 2 .... x tau la kot bila dalam bilik baru garu........

Jalang tu sebenarnya x reti main 3 act.... x jadi kak wan banyak lagi ... mau sepuloh kottttt....
Ha ??????

Tanpa Nama berkata...

Hussin !!!!!!!!!!!!!!!!

Aku nak btau sama hang. Hang la Dajal pada akhir dunia nanti

Tanpa Nama berkata...

hahaha... biar betoi... kak jijah leh servis? berapa harga? hahaha

Panglima Perang Cyber berkata...

aku kasi lima bintanglah lawak ko ni husin hehe.


adui...

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah!
kesian gua tgk anjing2 umngok neh
dh xda modal ke dol?

kah kah kah!
weh usin yg bodoh
gua bg lu 110 bintang untuk lawak lu neh!

kah kah kah!
good try!

Tanpa Nama berkata...

kak jijah pakai blouse seksi masa ngan abg nuwa..alamak..kantoii

Tanpa Nama berkata...

bodo...

Dr Azwan berkata...

Salam tuan.. dosa kat dunia kena setel kat dunia bro.. kurang2 kena jumpa minta maaf. nanti kat akhirat kering pahala.. bankrap akhirat lagi dahsyat.. just nak ingatkan jer bro..

Mungkar Nangkir berkata...

Bila kau masuk Neraka nanti baru kau tahu Husin Lempoyang berapa berat nya dosa fitnah. Mampus la kau kena siksa. Bodoh !