Sabtu, April 30, 2011

Satu persoalan


Kini ramai sudah memahami mengapa Datin Seri Wan Azizah sanggup diherdik, dihina di khalayak ramai dan sedia berbohong mempertahankan suminya, Dato Seri Anwar Ibrahim.

Sebab Anwar dianugerahkan tuhan dan Wan Azizah telah lama mendapat manafaat dari anugerah tersebut.

Yang masih tidak difahami ramai pula, kenapa Nurul Izzah memanggil papanya hebat? Manafaat apa yang Nurul dapat dari kehebatan papa hingga begitu terbuka Nurul memuji ayah?

Satu persoalan menusuk kalbu ...

17 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehehe........."tiada kata secantik bahasa....."

Tanpa Nama berkata...

Bila anugerah bertemu penerima anugerah, jadilah kamu nurul.

Papa tidak hebat. Tuhan yang hebat

Tanpa Nama berkata...

Usin

Keluarga anwar dah kira dysfunctional.

Sembahyang tidak.

Anak perempuan pakai tudung untuk politik. Dulu masa anwar tpm dia orang pakai skirt.

Adik wan azizah pun dulu kaki nite club.

Talian wan azizah dan anwar bukan lagi pertalian suami isteri tapi politik.

Antara anwar dan nurul tak tahu pertalian apa lagi tinggal ...

Empayar Pemuda berkata...

mana tak nurul kata papanya hebat, jantan betina disapunya....

Tanpa Nama berkata...

lepas ni depa cabut pi menetap di US atau Eropah.Di Amsterdam pun boleh juga.Jangan terkejut Al-Juburit peluk kristian di Vatican,kan semua agama sama saja.

Gerakan Timur berkata...

Haruan makan anak???

haramjadah....hehehehe...

Tanpa Nama berkata...

Dia hebat masa dgn amoi je maaa..jantan melayu kalo cari amoi tu......

DukeOfUMNO berkata...

kuang hajau ko husin...Hahahahaaaaa....ko sudah berjaya membuat aku ketawa lagi hari ni...hahahahahaaaaa...

"Papa hebat" tu bro!!! Hahahahaha..."hebat" apa tu??? Pernah rasa ke?

Bukan menuduh sekadar bertanya aje...muahahahaaaa...

Tanpa Nama berkata...

Husin Lempoyang merasa jealous kepada Anugerah disebabkan Husin punya hanyalah sebesar kelingking...kah...kah...kah Itulah Husin sebab makan terlalu banyak Lempoyang sehingga anu kau mengecut....kah...kah...kah.Lempoyang ni adalah ubat untuk orang pompuan lepas bersalin...bukan untuk lelaki...Husin merasakan dirinya kerdil jika dibandingkan dengan Anwar.....Kalau AMOI tengok Husin ketawa dia tiga hari tiga malam...kah...kah..kah.Hobi Husin hanya meliwat unta WOW!

Tanpa Nama berkata...

Anwar Al-Juburit - title baru yang dianugerahkan oleh MAt Sabun.

detguaq berkata...

Inikah persoalan yang terlintas di kepala bana ko husin? Salahkah nurul mengatakan papanya hebat? Salahkah sepat kering mengatakan lakinya anugerah tuhan?

Salahkah kedua-dua mereka mengakuinya?

Tidak salahkan kalau kita mengandiakan pengakuan itu berdasarkan apa yang telah mereka berdua 'rasai'.....he he he...

Satu lagi persoalan...iaitu mengenai rasa....

Samakah apa yang 'sepat kering' dan 'anak sepat ronggeng' ini rasai?....

YB (Yang Biol) Nurut Izzam berkata...

Woi Pakcik Usin,

Yang ngko caci-caci bapak aku apesal? Dah ngko tak mampu wat macam bapak aku dan barang ko tak sepanjang barang bapak aku..jangan la kutok..tengok je la..bukan kene bayor pon..pastu gi la cari sabun..itu je yang ko mampu buat..nanti aku suruh bapak aku nenggek unta ko..dah tentu ngko pulak yang kene buat sumpah lahanat..kui..kui..kui!!

Tanpa Nama berkata...

ANU WAR dulu penah jd presiden ABIM membawa fikrah islam, tarbiyah islamiah harakiah..tp anak tak pakai tudung, panggil PAPA! dulu2 pun sudah tak betul...MMG HANCUSS..kelam kabut jadi nye..perjuangan apa sebenarnya yg nak di bwk oleh si ANU WAR ini..??

Tanpa Nama berkata...

besar tak semesti org pahang...hahahaha...husin ko kena lawan sin....

Tanpa Nama berkata...

Semua blogger pencacai memang hati karat tebal, setakat nasihat & teguran hanya angin lalu. Depa kena hukum bala atau hukum karma baru menangis air mata darah.

AnwarTube berkata...

"Lying behind a great woman, is a missing Omega man" - Quote of the day

mk berkata...

Sekiranya..... cerite ini diada ada kan....memang malang nasib rakyat Malaysia... yang benar di adunkan dengan fitnah....saya kutuk dan kecamm sekeras kerasnya...jangan lah melampau....
Tapi jika benar ini statemant Azizah...ianya perlu tindakan yang jelas.... mesti saman pengurusan Hotel atas kecuaian menjaga privacy tetamu sehingga dicerobohi.
Datuk Eskay plus 2 juga disaman malu atas sebaran.
Akhbar dan TV semua perlu disaman.
Dapatkan balik maruah dan harga diri sekeluarga....yang dah hancur sama sekali ...
Apa pun keberanian selalunya beriringan dan beduaan dgn yang benar...bukan dengan lakonan..