Khamis, April 28, 2011

Nurul kenalpasti bukan kemaluan Anwar dalam video

KUALA LUMPUR: Naib Presiden KEADILAN, Nurul Izzah Anwar mengulangi ketegasan bahawa individu dalam rakaman video seks fitnah bukan Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Suara Keadilan melaporkan Nurul menyifatkan ini sebagai usaha jijik dan terdesak Umno-Barisan Nasional untuk menghancurkan Pakatan Rakyat.

“Kami tidak akan tunduk ataupun takut dengan taktik sedemikian,” kata Nurul Izzah ketika mengulas sedutan kedua rakaman video fitnah yang ditayangkan di internet oleh bloger pro Umno-BN hari ini.

Nurul, yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai menegaskan bahawa beliau serta ahli keluarganya tetap berdiri teguh bersama Anwar dalam menolak fitnah jahat berkenaan.

“Ini usaha paling terdesak yang terbaru bagi memusnahkan semangat juang kami dari landasan reformasi yang sangat diperlukan bagi negara ini,” tegasnya.

"Kami tidak terdesak langsung. Umno-Barisan Nasional yang terdesak."

Beliau menyeru rakyat Malaysia supaya bangkit melawan politik kotor Umno-BN.

“Kami menyeru semua rakyat Malaysia, abang dan adik, ibu dan bapa untuk bangun melawan politik jijik ini. Mari kita berusaha untuk merealisasikan satu negara Malaysia yang lebih baik,” tegas anak sulung kepada Ketua Umum KEADILAN itu.

Dalam klip video pertama, Nurul menolak individu dalam video itu adalah Anwar Ibrahim kerana perutnya buncit, ayahnya tidak berjanggut dan dahi berbeza.

Bagi video ini, Nurul jelaskan kemaluan dalam video bukan kemaluan ayahnya.

"Ianya terlalu besar," jelas Nurul


Ditanya bagaimana Nurul tahu, "Ahh tidak ... ibu beritahu. Semestilah saya tahu kerana saya berasal dari situ."

Nurul turut ditanya berkenaan gambar yang jelas menunjukkan tangan individu yang dipercayai ayahnya tidak kelihatan jam Omega yang diwar-warkan dan dipercayai dipinta oleh ibunya.


"Jam tersebut ada dirumah. Buat apa kami nak tunjuk-tunjukkan."

Justeru itu, Nurul turut mendesak supaya individu yang menyebarkan dan menayangkan video seks fitnah berkenaan- diheret ke muka pengadilan.

“Dalam semua keadaan, secara undang-undang, Islam dan undang-undang semulajadi- penjenayah sebenar adalah siapa yang menyebar video itu kepada awam,” tegas nya.

"Hukum menayang dan menyebar video lagi salah dan haram dari perbuatan berzina dengan pelacur dan meliwat kaum sejenis."

Ditanya samada Nurul mempunyai rujukan fatwa mana-mana, kata Nurul, "Itu yang ayah ajar kami cakap." - Agensi Husin Lempoyang

16 ulasan:

sabar berkata...

hang pandai buta lawak no..nak tergelak aku

kluangman berkata...

Anwar sahajalah yang saman trio - ada berani ke?

samadlelong berkata...

NURUL IZZAH PAPA JAHAT : GERAK PERLAHAN DARI 00:39 HINGGA 00:40 ANDA AKAN NAMPAK BELALAI HARAM JADAH AL JUBURI BESAR DAN PANJANG BETOI///////

whiteorange berkata...

Aku naik geli geleman terngok video klip ni

Kalau betullah si Anu dalam video tu, musnahsabah lah dia rakus kerana di anugerahkan "Batang Berjuntai" yang luar biasa, ibarat Tongkat Sakti ..

Jantan jantan lain jangan cuba cuba nak ubah bentuk yang dah asli, takut nanti tak terkawal nafsu anda ,,,,,

amoi berkata...

yang puak kamu tayang gambar najib altantuya.. siap pakai topeng..piliharay kecil kau org buat fitnah tak apa pulak... ini real bapak kau...org da tak bodoh mcm 1998...bebal jugak aku ikut kamu semua dulu.. kini sori la....

dlines berkata...

sudat suratan dilahirkan untuk jadi isi neraka kot...teruskan kerja yang kamu dah mulakan..harap sempat bertaubat itupun kalau faham islam.

marauhirang berkata...

Hebat,,Wauuuuu

Jamal Pak Tongko

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Kite nak cincang, atau kite nak bagi lumat?.Cincang kalo sume bole makan,lumat kalo cacing tua senang nak makan.

Dalam banyak banyak cacing,yang mane satu yang paling jahat?.

Tanpa Nama berkata...

cehh..husin ko jelus kat dia tu..pasal besor

Tanpa Nama berkata...

sekarang Al-Juburit tak lagi pakai jam Omega tu di lengan dia.Sebenarnya Husin Lempoyang, jam tersebut dipakaikan pada kote dia.Itulah sebabnya dia tidak mau tunjuk apabila diminta oleh wartawan,terutama sekali wartawan TV3.

Tanpa Nama berkata...

Kak Rosmah tertelan air liur melihat ANUar punya WOW!Kalaulah abang Najib sebesar nih.....ish...ish...ish

Tanpa Nama berkata...

keluarga kami tetap berdiri teguh dibelakang Anuar manakala batang ANUAR BERDIRI TEGUH dibelakang Saiful dan didepan AMOI....KAH...KAH...KAH

Abdul Wahub berkata...

Assalamualaikum Ya Tuan Husin Lampoyang!

Masyaallah!! Ana banyak terkujut tengok ente punya video lah! Ana tunjuk itu video sama satu mualim dekat ana punya negeri Isketambola dan ana tanya dia apa hukum kalu kasi amoi hisap itu mikropon la..Itu mualim jawab.."Masyaallah..masyaallah..masyaallah!!". Ana jadi hangin lah. Ana bilang sama dia..ana mau tau hukum..hukumlah..kasi tau la chepat-chepat..ente tau afa dia chakap? Dia kata.."Masyaallaaah..sedap tuh!!". Rupa-rupanya itu mualim dulu pernah kerja sana Jawi lah..dia bilang dia pernah mengaji pondok sekali dengan Dato T..wah..patut la hukumnya begitu..ente tadak ketawa ka Husin?? Ketawalah kuat-kuat..ana bikin lawaklah..lawaklah..!!

Tanpa Nama berkata...

puas hati kamu menghina orang, satu hari nanti kalau tidak kamu, ahli keluarga kamu juga akan terhina sebegini. tunggu sajalah...

Tanpa Nama berkata...

husin husin
baik kau jadi husin dalam cite
hantu kak limah balik kampung

teresa kok berkata...

agaknya nurul izzah pun pernah hisap pelir bapak dia kut..sbb tu tau besar ke tidak....