Selasa, Januari 03, 2012

Saifuddin Nasution akan tentang RPK


Rancangan Gerakan Bebaskan Anwar 901 sudah berjalan lancar. Rancangan mereka nak dapatkan seramai yang boleh datang ke mahkamah pada hari keputusan kes Anwar pada Januari 9hb.

Buat sementara ini, disebarkan secara diam-diam risalah dan diadakan ceramah untuk bangkitkan kemarahan rakyat.

Kali ini, ahli olitik kurang terlibat. Mahasiswa dikudakan. Tujuannya untuk ambil peluang menimbulkan kemarahan orang muda terhadap kerajaan.

Itu yang demo Tanjung Malim macam pemain bolasepak Piala Dunia yang kena sikit, menggelimpang macam dihempuk kayu balak bila terkena sikit. Tujuannya supaya mereka kelihatan sebagai mangsa polis.

Semua berjalan lancar ikut skrip hingga timbul kenyataan Raja Petra.


Pandangan RPK dalam wawancaranya di New Straits Times betul-betul kacau pelan.

Sebagai Setiausaha Agung dan Pengarah Perang Saraf PKR, Saifuddin Nasution perlu merancang suatu kempen siber yang lebih canggih. Dia telah menggajikan beberapa pakat perang siber untuk melawan RPK yang kononnya telah dibayar UMNO.

Saifuddin sendiri berkata, dia akan terlibat secara terus dalam kempen ini. Sesampai di pejabat, dia membuka PC barunya.

Lepas dia dah log-on, Saifuddin terus segera keluar ke gate depan untuk melihat peti surat. Dia tengok dalam dan tidak kelihatan sebarang surat. Kecewa sedikit dia.

Lalu dia kembali masuk ke pejabat. Tapi beberapa minit kemudian dia keluar lagi untuk melihat peti surat.

Saifuddin lakukan ini sampai lima kali dan jiran sebelah rumah operasi pun tegur, "Kamu menunggu surat penting ke?"

"Tak," Saifuddin jawab.

"Saya sedang berkerja di komputer. Tiap-tiap kali ianya memberitahu "I have mail". ..."

Wow! Rupanya Saifuddin macam pemimpin UMNO. hebat berbicara pasal dunia siber, tapi tak ada email dan tak mengikuti Internet pun.


* Ide dari sini

10 ulasan:

Haji Bakhil berkata...

Camna mat muka gunong ganag nak lawan cyberwar bila bukak email pun tak tahu kah kah kah ,,,

Awanama berkata...

"Itu yang demo Tanjung Malim macam pemain bolasepak Piala Dunia yang kena sikit, menggelimpang macam dihempuk kayu balak bila terkena sikit. Tujuannya supaya mereka kelihatan sebagai mangsa polis." - Power ayat bang aji nih....ehehe, tapi mamat2 yg belajar CGPA takat nyawa2 ikan tu pon mmg spesis sotong juga.... ihihihihi. Orang lain belajar nak hadap final exam, dia sibuk nak jadi pembela ' Hantu Pakliwat Balik Sungai Buloh'......

helang berkata...

Apa malang la nasib mahasewel ni. Muda2 lg dah kena kencing dgn penipu no 1 Bang Anuar Bin Ibrahim.

mcm pkr gak - parti kencing rakyat

Si mamat muka kawah dgn si ketot skrg ni sibuk nk tunjuk taring sapa yg kerja kuat utk bos peliwat. Mcm nk secure position selepas azmin plak. Berebut2 nak prove the best. Aku percaya satu hari nanti akn terbukti yg si magkok 2 ekor ni pon kena kencing gak... Baru padan dgn muka. Hahaha

Awanama berkata...

ABAI = Asal Bukan Anwar Ibrahim

Awanama berkata...

saipudin ni cerita bab picit jerawat batu boleh le

Awanama berkata...

Lempoyang,

Mahasiswa dikudakan, PAS dikudakan, PERKASA dikudakan, kerabat raja terbuang RPK dikudakan dan Polis siapa yang kudakan ?

Apa khabar panglima ludah, mereka jadi kuda untuk siapa ?

Agak-agaknya dalam keadaan ekonomi yang tidak tentu halanya siapa nak dengar siapa kuda siapa ?

Kita tentukan pada pilihanraya ke 13 nanti, dan kita tengok siapa yang tinggal gusi dengan lidah saja...he...he...he...

Awanama berkata...

Hey budak-budak Melayu. Jangan jadi bodoh. Kau dah lah bodoh nak jadi bodoh lagi. Pergilh belajar. Tak ada faedah nak berdemo. Apa ada untungnya. BODOH !!

Tukar perangai yang lebeh baik dan yang mendatangkan hasil yang produktif untuk bangsa kau.

Orang bangsa lain ketawakan kau semua, bodoh!! Ilmu yang ada di dada tak kemana dah nak jadi panglima! Pooodah!! Buat bikin malu kepada bangsa kau!!

Awanama berkata...

dalam hati azmin berkata2 mamposlah kao anuwar....[rbs]

Awanama berkata...

saifuddin tu tgh pikir ... nak loncat ke zahid atau tidak

Awanama berkata...

Tak payah nk bodek anwar dgn kerja keras. Semua ditentukan berdasarkan ketat atau tidak lubang keramat masing2. Tu aje leerrr