Khamis, Januari 12, 2012

Siapa kentut


Empat orang mahasiswa kumpulan pro-mahasiswa pergi ke spa malam semalam untuk meraikan pembebasan Dato Seri Anwar Ibrahim dari dijatuhkan hukuman bersalah meliwat.

Mereka duduk berendam dalam sebuah jacuzzi yang agak besar, sambil bersembang, bercerita dan gelak ketawa untuk menghabiskan duit RM25o seorang yang diberi Tian Chua.

Tiba-tiba setompok lendir putih timbul ditengah tengah jacuzzi. Rupanya macam air ludah tapi pekat. Bau macam clorox ...

Salah seorang mahasiswa merungut, "Okay. Baik mengaku. Siapa baru lepas kentut?"

18 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Baik ngaku sapa kena liwat. Jgn takut idola kamu anwar tak akan didakwa. Bukti hanya dna sperm ha ha ha . . .

AloQStaQ berkata...

Terbaekkkk Husin ! Haha ! mesti rafizi teringin nak masuk jakuzi tu sekali ... nanti buleh kentot keluar lendir bau clorok

Tanpa Nama berkata...

Jom mahasiswa sekalian, kita pakat solat hajat minta tuan HAJI Husin tak dapat kentut 40 hari. Hanya boleh kentut melalui mulut jadi busuk sebusuk mulutnya sekarang.

marilyn berkata...

KAHKAHKAH...SAPA PUNYA AIR PUTIH TU? LELAKI Y KA?

Tanpa Nama berkata...

hahahaahahahahaa

dr seah berkata...

Periksa dulu. Mana tahu ada tiga dna sekali. Hehehe . . . Thresome

Tanpa Nama berkata...

Anon 10:53

Tak ketawalsh kamu.

Mcm komen budak2 tak matang. Kurang bijak menjawab satira.

Marah? Kenal jual

Tanpa Nama berkata...

hehe...tak pun tanya sape baru kuar berdua ngan nuar td??

Tanpa Nama berkata...

hehe...tak pun tanya sape baru kuar berdua ngan nuar td??

Tanpa Nama berkata...

Kentut & liwat jadi modal lawak.
So low, otak kemetut.
So evil, bagi seorang haji.

helang berkata...

Lubang kunyit dah besar. senak ooooh sbb tu kuar ky jelly. Biasala liwat suka sama suka. Haha

manjung berkata...

hahaha mahasewel kentut bau clorok jantan Y...wekkk nak muntahhhh

Tanpa Nama berkata...

siapa yang nak mengaku berak tengah jalan.....

Tanpa Nama berkata...

Dalam gambar ada 3 orang saja,mana lagi satu orang?Oh sorang lagi tuu...Tuan Haji Husin ler...dia naik ambil gambar,sebab tu tinggal tiga saja..Ini sebab Tuan Haji taau ceritanya siapa yg kentut...Jangan2 Tuan Haji Husiun apa?Kalau Tuan Haji tak ikut mana Tuan Haji tau?Entah Tuan Haji yg kentut apa?Nak ambil balik duit tambang pergi Mekah.

Tanpa Nama berkata...

.. sin, depa kutuk haji hang pasai cerita nie bukan pasal apa, depajealous tuh.. ketua umum depa tak jumpa lagi ka'abah... walau pun dah masuk 3/4 abad .. bukan tak mampu dari segi duit, tapi tak mampu dari segi...... kot..

Tanpa Nama berkata...

"siapa ngentut"

cari sendiri maknanya dalam google translator.... hi hi hi

qunang² berkata...

TEKA-TEKI:
Empat orang pemimpin pembangkang pergi ke spa malam semalam untuk meraikan pembebasan Dato Seri Anwar Ibrahim dari dijatuhkan hukuman bersalah meliwat.

Mereka ialah Azmin, Kapal, Nik Aziz dan Guan Eng.

Selepas memenuhkan air, Azmin masuk berendam dahulu dalam sebuah jacuzzi yang agak besar; sambil yang lainnya bersembang, bercerita dan gelak ketawa.

Ketika Kapal, Nik Aziz dan Guan Eng hendak masuk berendam dalam jacuzzi tersebut,
seketul taik timbul menari-nari diatas permukaan air.. Baunya pekat mcm bangkai tikus..

Kapal Seng bertanya, "Azmin, you berak ke?"
Dengan pantas Azmin menjawab, "ishh.. dak aaaih.. aku kentut saja.. tak rasa pun keluar taik.."

SOALAN: Taik siapakah itu?

Tanpa Nama berkata...

saifooooolllllll