Selasa, Mac 20, 2012

Counseling pukul 2 pagi mujarab?


Husin terbaca berita di KLPos sini berkenaan dengan Izatil Iwani Rashid yang ditangkap atas tuduhan khalwat bersama Ustaz Badrul Amin di hotel Swiss Garden Kuantan tempoh hari.

Dia telah menarik balik tuntutan cerai terhadap suaminya. Katanya, “Saya terpaksa tarik balik tuntutan tersebut (permohonan cerai) kerana mahkamah rendah syariah tidak mempunyai kuasa untuk mengendalikan kes fasakh.”

Ye ke?

Husin hanya bersyukor counseling pukul 2 pagi dalam bilek hotel mujarab rupanya. Bakal ramai nanti nak buat counseling sedemikian untuk menyelesaikan msaalah perkahwinan.

Orang-orang Jabatan Ugama kenalah tahu bezakan counselling dengan tangkap basah.

Mungkin yang pakai songkok haji itu counseling dan tidak pakai apa-apa di kepala bukan counseling.

Apahal pun, pastikan yang pakai songkok haji tidak hanya mamakai tuala.

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Mat Sabu pasti sanggup jadi kounselor kalaukalah pru13. hehehe ...

Tanpa Nama berkata...

bila kes counseling mau nak mahkamah syariah daaa... sudah lama tunggu, kalau orang biasa cepat je naiknya, kalau orang ada nama boleh tangguh.

Joeyhady hady ismail berkata...

salam admin ..

mohon link kan blog saya..
www.hurairahady.blogpsot.com

thanks admin. selamat berjuang di alam maya..!!!

nas johorean berkata...

nak kumpul bukti bro. silap2 x jadi kes.

Tanpa Nama berkata...

Kalau pembangkang berkentut heboh satu negara, kalau elitis yg berak sana sini, senyap macam lembu feedlot kenyang.
Tuan Husin ini ada sindrom 'aku nak seks tapi barang tak laku'.

pukimaq berkata...

La kenapa dengki dengan lembu.Nak ambil alih secara mudah ke bila NFCorp dah melingkup?Homo cun ni suka bontot.Ladang babi haram takdak la pulak kau melalak.

Tanpa Nama berkata...

sin juga harus faham konsling harus pakai songkok dikepala di kedua-dua kepala atas dan bawah konsling,

Tanpa Nama berkata...

Di padang mahsyar kelak ada situasi seperti ini...
'Kamu si polan bin si polan berkhalwat dgn si polan bin si polan, terbukti dgn saksi-saksi ini, nah ambil rekod amalan kamu'

'Ini pulak seorang suka buat cerita lucah dlm blog dan membangkit nafsu syahwat beribu anak muda hingga ada yg berzina, bahana lagi meluas, nah ambil rekod amalan mu yg menjadi pengalak maksiat orang ramai'

freemalaysiakini berkata...

layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

atuk hang berkata...

udah2 le tu husin. bawak bertenang jap.. kalau boleh, pi lagi sekali mekah tu, mohon tuhan tunjuk kt hang perkara yang sebenar... kalu tak, sia2 je hidup.. harap pi buat haji je dulu, tapi perangai dan otak macam musibat jugak lagi..

Tanpa Nama berkata...

Yg jahat si badtil amin tapi yg ko orang ungkit psl husin naik hajo apa pasal

itu urusan dia dgn tuhan. Ko org tu dah ke naik haji

sini urusan dia sebagai penulis satira utk mrnegur dgn humor

hak dia la nak tegur sapa

seblum hangpa nak tegur husin, hangpa tu dah betoi ka. Hangpa dok salahguna agama demi gila kuasa dan poliyik

politik unyuk kuasa tadbir negara dan majukan, apa yg hangpa tadbir dan majukan di negeri kelantan, kedah, penang dan sngor

Tanpa Nama berkata...

syabas hj husin, ketengahkan semua tu dalam bentuk lawak ketawa tapi nyata. jangan kerana haji tu kamu terhad untuk menyatakan kehidupan nyata, sapa suruh buat maksiat kalau tak mahu didedahkan.
hj husin tolong dedahkan sebelum malaikat maut mendedahkan nanti kan kan HJ Husin

kluangman berkata...

Ustaz dan ulamak kalau berparti politik, berjawatan politik tolonglah jangan percaya sangat2.

Tanpa Nama berkata...

Orang yg suka cakap perkara berbaur seks biasanya mereka yg mengalami kekecewaan mendapatkan kepuasan.

helang berkata...

Tp org yg ditangkap melakukan sex tak semestinya puas melakukan. Haha... Kalau tak nak ditangkap khalwat, dok la rumah diam-diam. Haha... Mcm nak terguling la ketawa.