Rabu, Ogos 22, 2012

Petanda mangsa liwat


Kalau ditanya tertuduh, pasti dia akan menafikan dan macam-macam helah akan dilberi. Lagi pula dia kaki kelentong dan penipu besar.

Namun begitu, siapa nak mengaku jika hukuman untuk 366B kanun keseksaan melibatkan penjara beberapa tahun?



Dengan kuasa dan pengaruh asing yang ada padanya, hakim pun takut nak buat keputusan. Ini pula ada hakim percaya temberang dia bahawa dia akan jadi Perdana Menteri akan datang.

Ketika bicara pun, hakim ada dua kali tidak mahu membuat keputusan dan lepaskan tanggungjawab kepada mahkamah rayuan. Sampai masa buat keputusan, hakim mencari helah tak mahu buat keputusan.

Dia tolak atas kononnya bukti mesti 100% baru dia mahu percaya. Masya Allah, tuhan saja yang tahu sesuatu bukti 100%. Manusia hanya buat keputusan berasaskan logik dan asas "beyond reasonable doubt".

Oleh kerana anak anda mungkin dinafikan keadilan jika dia menjadi mangsa liwat, anda perlu tahu petanda mangsa liwat untuk bertindak awal.

Selalunya mereka malu mengaku diliwat, maka ibu bapa perlu lakukan sesuatu apabila ada petanda tertentu pada anak anda. Jika nampak petanda seperti di bawah ini ...


..., sahlah anak muda anda telah diliwat.

14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...

Tanpa Nama berkata...

Wah, besarnya exhaust. Ha,ha,ha.

Tanpa Nama berkata...

Tuan Haji..,: Authenticated in Saheeh Sunan Abu Dawood Vol. 2, pg 682, no 3051 (English trans.) "There are 3 types of judges. One will go to PARADISE and two will go to HELL. The one in Paradise is the man who knows the truth and judges according to it. The man who knows the truth and unjust in his judgement will be in Hell and the man without knowledge who makes judgement for people will also go to Hell". Wallahhu'aklam...

Tanpa Nama berkata...

Kita baru sahaja habis Ramadhan.Kita minta ampun kapada Allah supaya di maafkan kesalahan kita.

Lepas Ramadhan kita buat balek perkara yang amat dilarangoleh Allah dan ugama Islam.

Kenapa kita bagiu berani melanggar hukum Allah.

Tanpa Nama berkata...

Hehehe

inilah petanda NAFSU kuat tenaga kurang!!

rakyat perati berkata...

Tanpa nama 11:09

Memang betul, harap anwar berenti:

1. bohong,
2. putarbelit,
3. fitnah,
4. zina pelacur,
5. liwat lelaki jambu,
6. rasuah,
7. salahguna kuasa,
8. ketepikan kepentingan melayu, islam dan muslim,
9. sesat islam plural dan liberal,
10. melakukan syirik seperti sembah mayat guna lilin,
11. sekongkol dgn musuh islam dan negara,
12. khianati negara,
13. membiarkan murtad dan bersekongkol dgn pemurtad demi undi,
14. rasuah politik dgn bayar katak politik,
15. zalim pada isteri,
16. hina dan derhaka pada raja dan pemimpin adil,
17. guna bomoh baiyi, org asli dan indon serta sami hindu dari india utk selamatkannya,
18. guna tekanan asing utk tekan hakim bebaskannya,
19. sekongkol dgn golongan subversif cia, mi6, turki erdogan, yahudi zionis, korea, filipin, indon, komunis dalaman, media antarabangsa dan byk lagi,
20. fitnah utk tuduh najib dan rosmah,
21. membakar rakyat supaya pecah belah,
22. sembahyg dlm gereja cara org kristian,
23. sembahyg dlm wat siam cara siam, dan
24. byk lagi salah anwar yg kami dah letih nak senaraikan.

Tanpa Nama berkata...

Tampa nama 6:33

Dalam Islam amat jelas hukum backbitting.Kenapa orang UMNO mudah sangai untok menabor finah dan membuat tudohan yang melulu.Jika ia pun benar kita diminta berdiam diri sahaja an kita tidak boleh memalukan rakan kita yang sa agama.

Sekarang saya memang faham kenapa orang UMNO berperangai bagitu.Jika kita mengikutbkenyataan Tun Mahathir ia berkatan lebeh baik kita menyokong Iblis(devil) yang kita kenalndaripada menyokong malaikat(angel) yang kitantidak kenal.
Ini bermaana Mahathir mengakui yang Najib dan pemyokong UMNO itu sama dengan Syaitan.

Sewaktu Allah memerentahkan Sytan menyembah nabi Adam ,ia dengan bongkak menolaknya sebab katanya ia di cipta dari api,tapi malaikat mengikutbperentah Allah dan menyembah Adam.

Sudah nampak tandabtandankeruntohan empire UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa nama 4:54
Cantik jer citer perengan pertama.. Masuk jer perengan kedua.. Hang terus liwat cakap hang di perengan pertama.. Maaf nak tnya.. Hang ni pengamal dan pengikut liwat ker?
Atau mmg dah mcm ni perangai pengikut LGBT ni, jd peliwat kata2 sendiri.. Lacurkan agama?

Tanpa Nama berkata...

Sekarang saya memang paham kenapa penyokong Pakatan Haram ni jadi peliwat serta pelacur agama.

anti bohmau berkata...

Tanpa nama 4:54PG,
kata Tun:
25. Better the devil you know than the angel you don’t.

ini adalah metaphor @ peribahasa omputeh yg hang tak paham. maksudnya:

"lebih baik berurusan dengan seseorang yang kita tahu kelemahannya dari seorang yang tampak baik diluar tapi kita tidak kenal langsung peribadinya."

Lagi senang -
JANGAN TERTIPU DENGAN PERWATAKAN ORANG.

Peribahasa kita mungkin - Air yang tenang jangan disangka tiada buaya.

AWAT YG HANG MANGKAQ SGT???? TU LA.. ORANG SUH BELAJAQ BAHASA OMPUTEH SAMPAI PANDAI HANG TAK MAU. DAH PI FITNAH TUN PLAK?????

Tanpa Nama berkata...

anon @ 4:54 PG

dah teranglah otak hang ni taraf lembu dicucuk hidung

tak faham Inggeris tapi nak hujjah pulak, aisehman, hang ni jadi bahan gelak kelakar SERAM!

Tanpa Nama berkata...

Anon 4.54

Hang ni buat malu org kampung aja, at least org kampung kalau tak faham dia diam, hang bg komen seolah2 hang faham tp sebenarnya hang tak faham satu benda pun!

Tanpa Nama berkata...

Hari ni org PAS guna platform Kutbah Jumaat utk sebarkan bhwa Fitnah berleluasa dinegara kita. Apakah sesuatu itu Fitnah kalau ianya BENAR?? Tambah pulak kalau pelakunya bercita2 utk jadi pemimpin2 negara!!

Tanpa Nama berkata...

@4.54 PG : Secara tak langsung kamu telah menunjukkan kebebalan kamu dan sohih memang hang ni mangkuk tak tahu peribahasa Inggeris. Lebih mangkuk lagi Pok Nick hang dah declare boleh berkawan ngan Syaitan!!!!