Ahad, Ogos 12, 2012

Akhirnya pingat emas Olimpik untuk Malaysia


Acara: Lompat parti

Hehehe .... sumbangan pingat olimpik dari negeri Sabah pula.

Wow! Lagi untung jual orang dari jual unta

5 ulasan:

kluangman berkata...

Pandalela dah terjun, lcw dah tersangkut di jaring....

Cuma tunggu najib warm up terlalu lama, dia masih kecut nak pecut di pru13, padang masih basah dan licin ...

Biar selamat walau lambat!!!

Global Products & Services Review berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
Tanpa Nama berkata...

global produk... daripada ko dok suroh orang lain buat invest, lebih baik ko je elabur dengan keuntungan ko tu..... tak kemana tanah ko kat uerope tu, bohong je

Mat Cendana berkata...

Malaysia dapat pingat emas kedua!!
Dimenangi oleh Malaysian Insider (Trading) dalam acara "Market Manipulation"!

Tanpa Nama berkata...

knapa ada gambar datuk rahman dahalan tu?kan dia tu mp kota belud,tak melompat pun