Ahad, Mac 30, 2014

Orang utara dan satelit


Agensi perisikan CIA yang turut terlibat dalam pencarian MH 370 terkejut bila menemui kecendengan orang utara Semenanjung kepada teknologi tinggi khususnya teknologi satelit .

Mereka menemui perkara ini apabila menyedari Tun Dr Mahathir yang telah melancarkan dua satelit Malaysia adalah dari utara.

Dari penelitian CIA, rakyat-rakyat di negeri-negeri ini sering berbicara tentang teknologi satelit atau ringkasnya SAT. Contohnya; maiSAT, SATlagi, dudukSAT, TungguSAT. dan AwatSAT.

Mereka membuat kesimpulan bahawa tiga negeri di utara Semenanjung iaitu Kedah, Pulau Pinang dan Perlis adalah negeri yang berpotensi membangunkan teknologi tinggi.

Ibupejabat CIA di Washington telah dilaporkan akan risiko keselamatan negeri utara ini yang mempunyai keupayaan semulajadi dalam membina persenjataan canggih.

Cadangan dibuat kepada CIA supaya menghentikan sokongan kepada Dato Seri Anwar Ibrahim kerana dia berasal dari utara di negeri Pulau Pinang.

Mereka lihat Anwar akan melancarkan satelit juga untuk urusan ketenteraan yang akan dibiayai oleh puak-puak Wahabi bernama ...


Wow! Selangor pun boleh bina satelit... depa ada SATimDiman

10 ulasan:

MMI berkata...

Ini hantu penaggal ni..hebat sampai angkasa dia terbang badan letak mana ? Tinggal dekat chinadoll kot

Tanpa Nama berkata...

Tu belum lagi dengan ramai Hang..hehehehe

Tanpa Nama berkata...

muahahahahah memang siyal itu bangsat...

Tanpa Nama berkata...

Pendekar Hang pun ramai juga di utara semenanjung...di melaka hanya ada 5 hang saja...hang tuah, hang jebat, hang kasturi, hang lekir dan hang kasturi....di utara ada beratus2 ribu hang...mak hang...bapak hang..anak hang ...hangpa...hang nak gi mana....semuanya hang...

Tanpa Nama berkata...

Setujuuuuuuuuu

Tanpa Nama berkata...

Bangsat yang suka cari benda bawah puSAT

Tanpa Nama berkata...

SATdepan dan SATbelakang ......

Tanpa Nama berkata...

lepas jolok stor kunyit dia keSAT dgn tisu....

jebat berkata...


Salam takzim,

Sebab itu aku tak mau paki nama HANG. Aku bung nama tu dibawah tialm.

Tanpa Nama berkata...

PKR juga berkemampuan mencipta sebuat setelit yang akan di berinama CABUT SAT, nak kentut.