Sabtu, Mac 12, 2011

Beri sampel DNA

Semua orang dok tuntut Anwar berikan sampel untuk membuktikan DNA Y bukan sama dengan DNA dirinya dan langsung membuktikan dia tidak bersalah.

Husin cuma bayangkan macam mana rupa Anwar sedang beri sampel kepada doktor ...

24 ulasan:

zahari1950 berkata...

Dia berlakun ajetu. Air mani orang lain dah ada dalam botol terselindung di balik kertas yang dipegangnya. Jadi bila di buat ujian DNA nanti, DNA lelaki Y tak akan sama dengan DNAnya. Bijak Tuan Husin bagi bayangan..he..he

tiara5016 berkata...

klu nak betul-betul nak pastikan air mani anwar dia kena melancap depan loyar-loyar semua...baru la telus!

Awanama berkata...

setuju tiara5016. i like...

Awanama berkata...

tiara5016,

ada cerita ttg u kat http://azlantaib.blogspot.com/2011/03/ini-bukan-gossip-antara-tiara-karin.html

messy berkata...

seluar dalam kat rumah girlfriend tapi dahi hitam tanda orang soleh, 2 hari tak berak dan berhadas besar tapi Dr Razali kata rektum kosong. Dituduh liwat sukarela, ditulis cubaan meliwat, disumpah kena liwat.
Maka tuan hussein, jangan perbodoh diri lagi dgn DNA tu. Nanti tuan sendiri jatuh saham macam taik unta.

Awanama berkata...

Messy
DNA yang di ambil dalam lokap tak pernah menipu semua betul paksa ke tak paksa ke kejadia liwat tu ada aku kisah semua haram.....apa beza liwat paksa denga tak paksa

Awanama berkata...

messy..

berilah peluang anwar utk membersihkan namanya bahawa dia tak meliwat...so berilah DNA secara sukarela...Allah maha mengetahui dan menyayangi hamba2nya yang beriman..

messy berkata...

macam itu, bagi jelas kat rakyat juga apa MOTIF altantunya dibunuh?

Awanama berkata...

Majalah yg di berikan pada Anuar Tak akan menyebabkan beliau naik syahwat.

Kalu sampel air mani pasti susah dapat pasai salah majalah. Kerana Anuar bercitarasa berbeda utk menaikkan syahwat.

Kalu bagi Majalah Gay...toron belakang. Mungkin kut dapat sampel 'ngan senang..!!!

pondan tua!!!

Awanama berkata...

ssien...

1. buat bancian baru..... majalah apakah yang sesuai dijadikan bahan ransangan untuk mendapatkan sperma anwar... saje

Awanama berkata...

ha ha ha lu gila la usin

gua nak pecah perut la

baik punya goncang

Awanama berkata...

itu cek pol memang manyak gian main montot, li malam hali lia memakai coli lan sikirt melunggu pilangan2 li mana mana.

wa ingat ha, lia telah meliwat lilinya sendili lan mimasukan lilalam lumang tahinya bermacam macam dna, termasuklah dna halimau, kucing lan alnab.

anu wa sulah umur libih 60 tawun, lamai olang tua tatak kila mangsa lan agama li lalam lunia manyak suka memain montot kilana lumang montot manyak manas lan kimut manyak kuat maa.

sikalang ha tatak kila lelaki lan pilimpuan simuanya sulah kena montot lengan lamai olang yang suka montot.

montot limbu, kelebau lan halimau sulah manyak susah mau lapat. kena ale lesen jabatan heiwan. montot olang sikalang manyak senang lapat. flee pun moleh lapat.

Awanama berkata...

semuanya bukan kerana lubang kunyit kerna kedua-dua atau ketiga-tiga perlaku sama-sama sedap dan sama-sama relate tapi kerana politik. duit dan kuasa.

satu lubang kunyit tak merugikan rakyat apa-apapun tapi rasuah-rasuah oleh yang menyalahgunakan kuasa merugikan rakyat.

azman berkata...

assalamualaikum sein

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Selalu bila doktor nak amek air kencing kita, dia bagi botol kan?. Tapi bila nak amek DNA?, doktor kene bagi bontot la kot, sian la misi?.

Tapi anu arr kene pileh,kalau tak rela tak sah uuuu,auwwww i tak rela misi ni amek DNA i, i nak misi jantan..auwwwwwwww.

Awanama berkata...

Husein Husein, kesian si Anwar tu, yang engo bagi majalah yg tu buek apo, tak keno jenis nnya. Susah lah nak keluar sampel. Bagi le yang sejenis dia suko, menadah kat belakang lagi... baru lah spray betul

Nur Syuhada berkata...

Nak bagi DNA pada polis?
Kah..kah..kah...
Serupa bagi ikan kat kucing laaaa.

Dulu tangkap Anuar macam Gengster siap guna UTK yg pakai topeng. Aku pasti pihak polis ni bersubahat sama dalam kes menginya Anuar. Aku juga pasti DNA Anuar ni telah dicuri semasa pemeriksaan di HKL dulu dan diletakkan pada barang bukti mereka dan di dubur saiful. Ini lah rancangan jahat mereka.

Satu lagi yang aku pasti sangat ini adalah perancangan jahat mereka ialah kenapakah segala bahan bukti dan kertas pertuduhan tidak diberikan langsung pada pihak pembela. Mereka2 ini begitu menentang dan takut utk memberikannya pada Anuar.

Kenapakah jika mahu berlaku adil dan mahukan kesaksamaan dalam pertuduhan dan pembelaan perkara ini tidak di desak. Sememangnya Pihak Pembela berhak untuk mendapatkan bahan2 bukti dan kertas pertuduhan sebelum perbicaraan di langsungkan. Ini adalah hak pembela.

Jadi, di sini saja kita sudah dapat melihat betapa perancangan jahat mereka utk mengena Anuar.

Memang JIJIK perbuatan pemfitnah2 ini....Semoga Allah membalas mereka2 ini dengan azab yang pedih.

Awanama berkata...

Saudara Sein,

Lu ada pegi sekolah atau tidak? sample DNA tidak semestinya diambil dari air mani... darah, rambut, kuku... balik g skolah lagi..

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Anon 2:26 PM:

Kita tau la bole..tapi yg ni kita tak nak pakse..kita bagi dia sedap dan kita dapt DNA...hehehehehe tak gitu sein?...

Awanama berkata...

DNA dalam rambut, peluh, kulit, air liur adalah sama bagi setiap individu. So, x semestinya kena serah air mani.

Serah DNA kerja paling senang. Org yg buat salah je takut serah DNA. Keadilan kepala hotak berjambul dia la si Anwar ni. Ni lah peluang utk buktikan dia x bersalah dgn serah DNA.

Awanama berkata...

Nur Syuhada kata "Aku pasti pihak polis ni bersubahat sama dalam kes menginya Anuar. Aku juga pasti DNA Anuar ni telah dicuri semasa pemeriksaan di HKL dulu dan diletakkan pada barang bukti mereka dan di dubur saiful. Ini lah rancangan jahat mereka."

Polis mana pulak yang 'curi' air mani Anwar?????
Hang ingat air mani tu serupa air kencing hang ka?? Bodo....

Awanama berkata...

saja nak tau sebab tak pernah tahu

soalan
1. boleh ke lelaki klimaks / keluar air mani semasa bersama dengan perempuan

jawapan
tentulah.
mungkin banyak ml

keraguan ...
boleh ke lelaki keluar air mani kalau bersama dengan lelaki lain ( lelaki sama lelaki ? ... tak boleh bayang la nur syuhada)

tolong jawab...

Awanama berkata...

Alo Messy,

Apa kena mengena kes Anwar main bontot dgn kes Altantuya.
Jgn nak belit-belit le serah saja sample DNA kalau nak bersihkan nama kalu tidak memang sah Anwar peliwat.
Tak kan le ada konspirasi politik utk masukan air mani Anwar dlm dubur Saiful.
Yg dia pegi masukan kote sampai terpancut....sape suruh....
Kalu ko perempuan,Messy pegi kulum kote Anwar abih cite.

Awanama berkata...

DNA (Diliwat Nuar Aljuburi)istilah baru nih...ha..ha..ha.