Khamis, Januari 26, 2012

Kompleks mencari bakal isteri pula


Jika anda membaca kisah kompleks untuk membeli belah suami minggu lepas, minggu ini pula adalah kisah kompleks untuk membeli belah isteri.

Bagi mengelak tekanan sebuah NGO wanita yang menentang sebarang ketidakadilan gender, empunya kompleks tersebut telah bekerjasama dengan NGO wanita ini untuk memulakan kompleks yang sama untuk bakal-bakal suami memilih bakal-bakal isteri.

NGO tersebut mahu membantu wanita-wanita dari kallangan ahli-ahli mereka bertemu bakal suami. Untuk memulakan perniagaan, pusat membeli belah menawarkan bakal-bakal isteri yang dibekalkan NGO tersebut.

Buat permulaan, hanya tiga tingat saja yang diguna. Kompleks itu mengikut The Mines menggunakan konsep Venice yang romantis.

Tingkat pertama menawarkan isteri-isteri yang gemar seks.

Seperti juga kompleks membeli belah isteri, pelanggan kena pilih tingkat mana yang mereka minat atau terus naik ke tingkat lebih atas tanpa dibenarkan patahbalik.

Tingkat kedua menawarkan isteri yang gemar seks dan mempunyai wang.

Tetapi berlainan dari kompleks beli belah untuk isteri, tingkat tiga tidak di kunjungi sesiapa. Semua bakal-bakal suami puas hati dengan bakal-bakal isteri yang dibekalkan oleh NGO tersebut.

Mesti NGO wanita yang tergila-gila mengenai seks. Baca kisah NGO melampau tersebut di sini.

12 ulasan:

Awanama berkata...

Sin...tingkat 3 tu ada apa pulak ?

helang berkata...

Spesis otak kat celah kelengkang je yg akan buat tagline mcm tu. Nauzubillah!

Awanama berkata...

tingkat 3, bakal isteri yang dah monopos @ andartu.

Awanama berkata...

Kau dah bertaubat ke masa pergi ke Mekah hari tu asyik cite pasal sex aje .....ingatkan dah berubah.....makin teruk nampaknya....inilah akibatnya pegi MEKAH dari hasil jual orang...

Awanama berkata...

Kenapa kumpulan NGO yang konon menebarkan idea isteri yang taat suami mencemar nama rasuullah dengan perkataan seperti seks suci?

seks adalah sesuatu yang merupakan rahsia suami isteri tidak perlu diperbincangkan dengan begtu terbuka dan biadap sekali.

Inilah terikut2 cara barat. Dipercyai di singapura, ada pasangan yang berjumpa counsellor seks minta nasihat memperbaiki teknik seks.

Kegilaan lelaki dengan seks atau perempuan yang dah mula tiada segan silu dalam hal berkenaan seks?

Awanama berkata...

1.44 AM

pandangan kamu sempit dan pendek. jaga kubur kamu sendiri2 dan usah sibuk hhal orang lain ...

Awanama berkata...

Tanpa Nama berkata...
1.44 AM
pandangan kamu sempit dan pendek. jaga kubur kamu sendiri2 dan usah sibuk hhal orang lain ...

10:16 AM

lain kali sebelum mati sediakan kubur sendiri...

Awanama berkata...

1







1:44 AM

Bang Aji Husin x jempot kita pi blog dia. Kita yg datang sendiri. Jadi, harap hormati karya/satira Bang Aji yer....cer paham sikit makna satira...!

Awanama berkata...

Tingkat 3 pulak di penuhi beg tangan , cincin berlian, tempat membuat jambul, rantai mutiara dan barang beli belah.. namun tempat ini di letak bukan gadis tapi janda....janda lebih suka shopping dari suka seks...

seks tu sikit-sikit jer malumlah anak dolu-dolu sudah ada, walau pon cucu lahir tak pernah nenek sua muka.

Awanama berkata...

Kak Ros kita tu dari tingkat berapa ?

Awanama berkata...

teruskan haji husin, idea tuan haji memang mantap, hajipun manusia juga ooi perlu se* juga kan tuan husin kan
kalau pergi haji ke mekah dibuang anu tu baru berhenti cakap pasal se*. jeloslah pulak dengan haji husin
ana tabik tuan haji husin
TERUUUUUSKAN

Awanama berkata...

Salam Tuan Haji ,

Saya nak ajak ramai2 nyayi lagu
madu tiga yang senikatanya saya
ubah,,,.

Senangnya dalam hati, kalau beristri
dua,,,,
Satu istri sendiri,satu orang punya...

Istri sendiri merajuk,,,ana pergi
istri orang punya,,,,
dua2 merajuk,,,,,ana nikah jantan
pula ,,,,,,,

Mesti pandai kelintong,,,,mesti
pandai wayang,,,
yang penting,, ana suka depan,,
dan belakang....