Isnin, Januari 09, 2012

Winnable candidate untuk Najib


Najib boleh letakkan Anwar bertanding di Permatang Pauh. Dia dah winnable candidate ...

7 ulasan:

kluangman berkata...

Hancus lah harapan Anwar untuk menjadi PM pertama dalam penjara di Malaysia dan hilang modal politik untuk fitnah UMNO pengaruhi mahkamah.

Saiful dapat peluang mendakwa Anwar dan Mohamad Zabidin Mohd Diah dari sudut keadilan 'hukum karma' lah pula.

Takziah kepada Anwar dan konco2.

pengundi berkata...

nasik dah menjadi bubur....

malam sebelum ni habis mahkamah dan hakim dia belasah dalam ceramah kat kg baru dan kg pandan

apa pula modal anwar lepas ni nak hentam orang lain.

Awanama berkata...

modal utama anwar pada penyokong tegarnya sekarang adalah dia tidak bersalah aka bersih

itulah lah modal dia sejak dari mula kes ini pada 2008.

dan dalam pada masa yang sama, apa kerja dan usaha yang dia buat untuk membantu rakyat ????

dia cuma cakap, cakap, cakap..saja

belum tentu boleh jadi winnable candidate bro

Awanama berkata...

usin

kalau saiful tak buat rayuan, aku berani bet PRU 13 akan jatuh masa cuti sekolah bulan 3 atau bulan 5 paling liwat pun.

hah! berkata...

Pakatan Rakyat memang kerap menang ........... isu PPSMI kerajaan mengalah, pilihanraya BERSIH kerajaan mengalah, ISA kerajaan mengalah.............kesimpulannya PR akan menang bukan sebab kuat, tapi BN yang mengalah!

Awanama berkata...

Melayu berpecah dan terus berpecah! Itulah realitinya sehingga Melayu hilang di dunia. Tiada siapa akan monolong bangsa dan agama mereka jika bangsanya sendiri tidak menolong bangsanya sendiri!

Kesian Melayu PAS, UMNO dan PKR di perbodohkan oleh pemimpin Parti masing-massing. Bilalah orang Melayu nak bijak berpolitik?

Awanama berkata...

buatlah penapisan hai orang melayu,tidak semua orang muslim itu orang melayu asli yang sayang bangsa nya, cina-muslim dianggap melayu, bangladis-muslim dianggap melayu,bugis muslim dianggap melayu, iban muslim dianggap melayu dan penan muslim dianggap melayu, semua orang-orang inilah yang membuat melayu itu me-layu