Ahad, April 08, 2012

Husyyy ... rahsia ni


Kononnya nilah analisa rahsia maut PKR ...


Mestilah Pakatan Rakyat menang.

Cina 77% disemua negeri. Hmmm.... India 40%. Hehehe ...


Kah kah kah ... PKR paling banyak kerusi. Anwar lah Perdana Menteri. Reformasi reformasi ...

11 ulasan:

Awanama berkata...

Sebetulnya kerusi PKR sikit.
Sebab tu 'Pakatan Rakyat' anwar tak mau daftar.
Main tuduh ROS atau kerja UMNO

'Pakatan Rakyat' kalu daftar, DAP jadi boss. Nuar gigit jari.

Awanama berkata...

Yang sah, pkr dan dap kuda pas tapi yabg pegang kuasa pkr dan dap.

Canma pas nak janji masyuk syurga, lagi banyaklah melayu murtad.

Akhirnya pas diturunkan hukuman neraka dunia dan akhirat.

Mula dgn nik aziz!!!

Awanama berkata...

macam buku nota orang kaki cai nombor ekor aje, apa lah pkr ni


din klang

Awanama berkata...

anak aku darjah lima boleh buat unjuran simulasi niii ..

Awanama berkata...

Aku speechlessss tgk unjuran ni...tapi yang pelik aku tak boleh berenti gelak...kahkahkahkahkah

Awanama berkata...

Kerusi untuk PKR memang banyak... tapi banyak juga akan jadi BEBAS. Jadi kalau tak mahu malaysia jadi huru hara disebabkan kebodohan Punaisihat tu mencalonkan bidan-bidan terjun yang tak reti berpolitik dan tak reti buat kerja, adalah disarankan jangan beri undi langsung buat PKR dan geng2 yang serabut dalam Fuckatan tu....!!!!!

Kah kah kah kah kah kah

Awanama berkata...

macamana selangor makin kurang... goyang lah tuuh...

Jokiden berkata...

Kah..kah..kah..kah..kah..kah..kah, (itu golak tukar tiub tu..) poning ko sapo yang buek analisa ni..NSDK dio boghi 7 kerusi, daghi 3 kerusi 2008..kah..kah..kah..kah kah..kah..kah..kah..

Lambek laie pembangkang nak monang, nak sonang dan nak konyang ke NS ni..

helang berkata...

Nampak figure ni mcm pakai bedal je. Apa instruments yg formulate percentage cina dan india sama untuk semua negeri. Sedangkan nisbah populasi dua2 kaum ni tak sama di setiap negeri. Kalo nak kencing rakyat tu agak2 la. Jgn la igt semua org tak pg sekolah. Nampak sgt kangkung dlm menterjemahkan angka.

Awanama berkata...

kahkahkah..impian tetap impian la nuar juburi oiii

Dot berkata...

pak usyin,

survey SYOK SENDIRI... dah takdak amoy nak dilanggan, main sorang2la asalkan bahagia!! ha ha!