Jumaat, April 13, 2012

Pak Pandir, Anwar dan Taik

Suatu hari Pak Pandir melalui satu lorong yang kecik dalam perjalanan pulang ke rumah. Di tengah perjalanan, dia terjumpa seketul taik yang masih panas.

Dia keliru sama ada betul ke bende yang dia jumpe itu seketul taik.

Lalu Pak Pandir ambil keputusan untuk menguji sampel najis tersebut. Dia lihat dekat-dekat dan berkata, "Hmmm ... bentuk macam taik ..."

Lalu dipegang taik tu. "Eh ... lembik macam taik."

Lepas di hidu. "Bau macam taik," kata Pak Pandir.

Itu pun dia masih ragu.

Akhirnya Pak Pandir menjilat sedikit taik tersebut. Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit, "MEMANG SAH TAIK! NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!!!"

Itu Pak Pandir.

Yang dah tahu murtad itu sebesar-besar dosa, boleh pula anggap usaha selamatkan akidah dari murtad, liberalisme dan pluralisme itu jijik.


Hairan, bab LGBT boleh disokong tanpa fikir panjang.


Sahlah dia dah lihat dekat-dekat, dah pegang lembik-lembik, dah bau dan jilat. Itu yang mudah dan cepat dia sokong.

Wow! Unta pun tahu jijik.



* Untuk keterangan lebih panjang, sila baca AIDC sini. Laman web yang laporkan itu bukan media perdana ye ... huhuhu .

6 ulasan:

helang berkata...

Haha.. anwar menyokong lgbt. Sokongan tersebut adalah mengikut aspirasi rakyat negara malaysia. Ini ayat spin yg bakal kuar nanti sama mcm statement sokong negara israel yg harus mengikut aspirasi rakyat palastin. Cuma diolah supaya sesuai dgn tatabahasa malaysia.

Realitinya israel mana ada negara. Buat pa nak menyokong penubuhan negara israel. Kenapa perlu kuarkan kenyataan menyokong negara israel. Gila apa anuar ni.

Awanama berkata...

anwar mmg gila..tapi puak2 serban yg sokong segala cakap nwar lagi la gile..

Awanama berkata...

dah tak seri lagi, sipeliwat ni yg berkemeja belang2 memang jijik

isteri disebelah asyik nampak stress sentiasa

Monyet King berkata...

LOL

mak andeh berkata...

jenis bodoh tak boleh di ajar

Abu Garcia berkata...

Spesis taik palat mcm ni memang la suka hal hal mungkar ni ... malangnya lebai pas dok harap kawan ni bawa depa pi sorga .... hehehe ... kesiannya ...