Isnin, Ogos 26, 2013

Dapat peluang selepas ...

Itu pun selepas ....

.... hanya 20% calun BN adalah Wanita UMNO;

.... Naib Ketua Wanita jadi calun bebas dan kemudian kata Wanita tidak dihargai lagi dalam UMNO; 

.... tetap kerja macam hamba abdi berkempen dan membantu BN menang pilihanraya;


.... hanya Timbalan Menteri untuk Wanita UMNO;

.... satu pun Setiausaha Politik, Pagawai Khas, dan lain-lain jawatan pejabat Menteri tiada untuk wanita UMNO;


.... Ketua Wanita UMNO merajuk tak mahu datang Mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO;

... Wanita tetap bertungkus lumus menangkan Kuala Besut;

.... cuba pujuk Ketua Wanita, Setiausaha Agong dan Ketua Penerangan dengan jawatan; 

.... pengkid nak tanding Ketua Wanita UMNO; dan

... khabar angin Nurul Izzah akan satu hari jadi Ketua Wanita UMNO.

Wow! Lebih baik sayang Wanita dari jual unta

12 ulasan:

Awanama berkata...

Takpe lah lambat asal tak dapat akhirnya.

Dato Najib terpaksa kasi banyak peruntukan untuk kaum kerabat omar ong

Awanama berkata...

.. masih menanti iklan video abe jib aka ah jib gor sambut raya aidilfitri palu kompang berbaju melayu telok belanga dengan sampin berada di pasaran ... agaknya video tu akan disiar masa raya dekat pru 14 nanti... pasal kalau sekarang tak dak kesan.. pru lambat lagi.. lagi pun melayu kan mudah lupa...

Awanama berkata...

Dari pemuda, wanita lebih penting untuk pilihanraya.

Yang jantan ... menyusahkan parti ajer

Awanama berkata...

Pengkid nak jadi ketua wanita UMNO...dah tak ada calun lain ke?Siapa pengkid tu.....?

Awanama berkata...

Hishampondan harus jadi ketua wanita UMNO.....

Awanama berkata...

Hishampondan harus jadi ketua wanita UMNO.....

Awanama berkata...

Sapa2 pon boleh calon diri utk bertanding..

Janji mereka tu perempuan

Awanama berkata...

Shahrizat wanita melayu terakhir? Mamak pun mamak lah ... janji pompuan yang sempurna.

Dapat makan lembu

Awanama berkata...

Ajib Gor.., lantiklah Sharizat tu jadi Timbalan Perdana Menteri. Baru betul kamu menghargai sumbangan wanita. Lagi baik kalau kau letak jawatan sebagai PM dan beri FOC (Free of Charge) kepada Ijat. Lagipun kau dapat jawatan PM secara percuma juga dari ehsan sikaki tido!!!!

Awanama berkata...

Silap wanita juga kerana merendahkan nilai diri.
Sehelai kain batikpun tak apa, bawa rombongan ke Bandung pun cukup, bawa rombungan ke nilai pun cukup.

Ini kerana gara2 suka dikongkong olih segelintir yg pandai cakap je.Yg pandai cakap pula ambilkesempatan, bukan nak membangunkan kaum......

Yang mana dah celik sikit tu lawanlah untuk kebaikan wanita.

Awanama berkata...

Silap wanita juga kerana merendahkan nilai diri.
Sehelai kain batikpun tak apa, bawa rombongan ke Bandung pun cukup, bawa rombungan ke nilai pun cukup.

Ini kerana gara2 suka dikongkong olih segelintir yg pandai cakap je.Yg pandai cakap pula ambilkesempatan, bukan nak membangunkan kaum......

Yang mana dah celik sikit tu lawanlah untuk kebaikan wanita.

longjack2006 berkata...

Husin,

Ko kena tahu...disebalik kejayaan Najib sapa disebelah nya?

Cuba teka?????