Selasa, September 03, 2019

Wei keling! Duit kami bukan lubang jobo kamu


Nama Dr Jacob George. Sebenarnya Keling, cuma ugama dia bukan Hindu.

Konon nak ugut pengguna yang boikot produk bukan Islam dengan undang-undang dan Perlembagaan.

Ini mengingatkan kepada suatu kisah pada akhir 1990an ketika negara didedah dengan salahlaku liwat oleh seorang itu.

Ketika itu ada cerita jenaka mengenai seorang dari kaum bukan Melayu yang mengamalkan liwat bersama isterinya.

Kaumnya tak payah sebutlah. Nanti IGP tangkap pasal rasis.

Pendikkan cerita, dia ditangkap polis dan bakal berhadapan dakwaan.

Dia sudah marah.

"Kalau kereta saya salah parking di tempat awam, saya fahamlah mahu denda sama saya. Itu gomen punya kawasan.

"Ala giji... ini isteri saya punya pun gomen punya ka?"

Lainlah lubang jubo jantan.

Bak kata Roslan Latiff dalam FB, duit kami, kami punya sukalah bodoh!

Bagi keling perasan omputuh ini, janganlah nak jadi macai cina DAP.



Cina dah lama main boikot memboikot.

Wow! Kena jual keling perasan omputih ni

4 ulasan:

XUMNO berkata...

Jenis bangsa ni kalau tak tunjuk bodoh dia rasa tak senang duduk.Tambah bila dah lalok minum kencing lembu betina, lagilah perangai bangangnya tak sabar2 ditayang. Cuma kita orang Melayu-Muslim cukup gumbira rupa2nya kempen "Beli Produk Muslim Dulu" betul2 menjolok lubang cirit tawkey2 Cina dan Hindu. Mereka mengilai macam lintah dah masuk ikut lubang tu. Masih kita ingat macamana sombongnya tawkey2 Cina dan Hindu menghina kempen kita pada permulaannya. Diaorang mendabik dada perniagaan mereka sikit pun tak akan terjejas bila orang Melayu tak beli produk keluaran syarikat2 mereka dan sebaliknya orang Melayu yang akan susah dan kebulur. Tapi hari ni baru tak sampai 3 bulan tawkey2 ni dah menyembah2 mintak nyawa suruh Mahathir, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Bengali Gobin dan adiknya dan sekarang Koling Bodoh ni merayu supaya kaum Melayu-Muslim jangan pulaukan barang2 keluaran mereka. Maknanya perniagaan mereka dah merudum lah tu. Orang Melayu mesti rasa seronok dan teruja melihat kesengsaraan tawkey2 sombong tersebut dan bertekat untuk terus menyokong produk2 dan industri bumiputra Islam. Sekurang2nya bila pengeluar2 dan syarikat2 Muslim maju zakat yang mereka bayar akan meningkat tinggi untuk membantu kumpulan Asnaf.

NamaSamaran berkata...

Selamat kembali ber SIARAN . Lama tak ada entry.
Ini bukan Keling biasa la.Ini Keling Anglophile .Cakap orang putih jugak

wak Sudir berkata...

setuju pak, duit kami ikut suka kami le nak beli ke tak, Ngok punya orang

Awanama berkata...

Kah kah kah hakk tuiii