Rabu, Oktober 13, 2010

Mana mahu lari sekarang?

Ada satu lagi laporan polis hari ini.

Ini bukan saja sukarela kasi sondol. Dia juga orang-orang lain untuk disondol. Lagi sedap ... Lagi sedap punya cerita la. Ana mana ada main-main ini semua.

Apa lagi, larilah!

Kepala banyak pening.

Si Koyak punya cerita sudah lagi rabak. Sekarang ini pula. 14hb bicara juga.

Tak jangka Azmin lawan Khalid. Apa pula bila Zaid mahu tanding Presiden?

Galas lagi, Batu Sepi pula.

Aiyoo yooo .... mana keduataan mahu lari?

29 ulasan:

Usin Bol berkata...

Alang alang dia nak lari, suruh dia masuk lumba lari kat sukan Komanwel Delhi. Pasti pecah rekod aku.

kwang kwang kwang.

Tanpa Nama berkata...

aku rasa kali ni dia tak lari tapi akan terjun. Kita tengok dekat mana kalau kalau dia nak terjun pulak

Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin

Dia boleh lari ke sinunn.

Tanpa Nama berkata...

agak2 kak wan jijah lari sama tak?

Tanpa Nama berkata...

dulu lari ke turki

sekarang balik main puki

no more sodomi

for mi

dahlah tak jadi perdana menteri

penjara juga mari.

- anwar al juburi -

Tanpa Nama berkata...

kalau kau main puki zizah aje, dah lama kau jadi perdana menteri.

bodohlah kau ni nuar

tak pernah orang kecundang politik kerana bontot.

rinandamku berkata...

sangat baik akan cerita ini , membuka ia pada segala pekung dan kudis nanah yang berkarak kepada anwar ..

amat menarik berita ini , memucatkan muka dan mengetarkan hempedu rawan manusia anwar , petanda bahawa degup jantungnya semakin deras dan tak keruan ,

ooo ..kudaku lari , ayuh lari sang kuda jalang ,

ada laut ada darat , mana pulau hendak membawa lara ? mana penjara mahu dielak ? mana malu hendak ditangisi ?

Wake UP! berkata...

Dalam hati Nuar berahi jubor: Ku sanggup buat apa sahaja demi jubor.

Melayu Pasir Gudang berkata...

Lari dari alam realiti....ke alam fantasi, tentu al juburi akan cari jin yang ghaibkan siti balqis minta supaya jin itu ghaibkan dirinya pula.

Tanpa Nama berkata...

Adakah ini petanda yang Anwar bakal dikencingkan oleh Zaid Ibrahim dan kawan kawan sewaktu dengannya?

kontolan berkata...

kalo al-juburi nak lari sukan komanwel pastikan dia lari depan skali..takut kalu lari belakang..ada yg bontot orang dia tibai atas padang...lari bang nuar..jgn tak lari....

Anak Lenggong berkata...

Sudah lari ke Indonesia ooo..cari itu bendera punya olang...yang bestnya siap kata dia boleh selesaikan masalah indonesia ngan malaysia dalam masa seminggu je sekiranya dia dapat jadi PM...kah kah kah..sinuar brahi ni maseh mengidam kursi PM ooo...tak sedar dia akan jadi PM kat sungai buluh sekali lagi....dah tu maseh nak berjanji sedangkan janji 16 sept dah berapa tahun berjalan tarak pun...

CodeNameSomaliPirate berkata...

Tunggu lagi! Lepas ni ada satu lagi SD dari YB Wee Chee Keong yang akan menafikan dia sebagai saksi SD pertama Rahimi!

Tanpa Nama berkata...

Lari lah ke mana pun.

Mat Sabu tetap panggil kau Anwar Al Juburi.

hidung husam sakit berkata...

keluar topic ..
mmg aku tau Nuar suka jubor..
tak payah larila..Nuar..muka ko pun cm jubor

tapi tanpa Nuar siapa lagi yg boleh sound Najib dll? Pasal Rasuah la..

Tapi pasal menggadai Tanah Melayu ni..mmg aku anti si Juburi Nuar ni..


Kalau Najib bagus sangat kenapa Kitol & Hisham masih wujud..dan biarkan pendatang kita.

Tanpa Nama berkata...

Anwar boleh lari dalam guni....hahaha

Tanpa Nama berkata...

Heheheh yg pelik tu aku pun terkejut, mamat ni sapa pulak. Tak salji tak tak hujan muncul pulak mamat ni, mcm cerita bersiri la..makin nak sampai kemuncak...suspender ni.

Kali ni bukan kata lari, gamaknya terjun terus kot atau dia nak reka cipta satu lagi cerita yg mana dia akan buat kisah "dirinya diculik" dan hilang entah kemana. Mcm kes suami penyanyi Grease 1, kata belayar hilang dilaut lepas 2 tahun tup tap org nampak kat pulau entah mana mana lokasinya siap dgn "penampilan baru". Org mcn Anwar ni jgn percaya kawan sekodeng ramai kat US silap haribulan entah entah "diseludup" masuk Isreal ke, buat facial operation ke mcm cerita face-off. Otak mamat ni gila gila sikit. apa pun PAS cakap kalau Anwar tak g Putrajaya pun tak pa, itu atas dunia tapi Anwar boleh masuk syurga terus, guna kad keahlian PAS.

azman berkata...

Assalamualikum sein

Buat ape nak lari kat kedutaan ..lari je kat umah ko la sein...aku leh jadi jaga kat umah ko..aku ni besar teguh peramah la sein...hehehehehe

Tanpa Nama berkata...

nuar masuk acara tembak menembak dalam sukan komanwel delhi



senapanggajah

Tanpa Nama berkata...

run, gayboy, run !

changkatlobak berkata...

run forest run
hahahahah

anwar the slut berkata...

kasi pecah semuaaaa!!!!!!

abdul wahub berkata...

Assalamualaikum Ya Tuan Husin Lempoyang,

Afa macham umur sudah 60 lebih dia bole lari?? Ana ingat dia musti nampak sama itu jun lah..dia ketawa banyak busarlah ... ha..ha..ha..ente banyak pandailah Sin..pandai temberang.. ha..ha..ha

Tanpa Nama berkata...

dia dah siapkan tempat di indo sama itu bendera, puak aljub dan liberal ramai di sana.... tak caya? pi check la..... dia dah dpt agak nasib dia nanti.

herokecik berkata...

larila laju-laju sementara boleh lari...lepas cuma boleh lari setempat jer...

Tanpa Nama berkata...

Kat atas dunia boleh lah kau lari, Kat dalam kubur, jawab le.

Tanpa Nama berkata...

pemabaca sekalian,

katanama baru untut ditimbang olih
j/kuasa mengkaji katanama baru dewan base
-----------------------------------------

1.sondolis- obs atau orang buat [kerja] sondol

contoh
--------

Pak Hosin al-haj [bukan husin lempoyang-lah ] telah dikenali
ramai sebagai sondolis tegar di dalam negara. Opiser di pejabatnya terdiri dari orang
orang muda jambu [omj] yang menawan.


2.oks [orang kena sondol]

contoh
--------

si apol dikenali ramai sebagai oks
yang selalu ternampak di gombak
lane di belakang panggung wayang
colliseum dekat pasar raya globe.


summari
--------

sondolis

oks [orang kena sondol]

nota -hanya 2 kata nama baru yang
di kenalkan pada hari ini.


khong khek khuat


selamat.


khong khek khuat

Kenn berkata...

Abg Husin,

Ada kamus untuk Abng Husin kat sini:-

KaBel In My Mind

he..he..he..

Punk Mocker berkata...

Jangan hantar dia masuk jel la. Dia lagi suka, dapat layanan istimewa, jambu baru pun dapat.

Cari satu pulau, kasi hantar dia duduk sana. Bontot beruk pun okay lepas enam bulan.