Selasa, Mei 03, 2011

Karpal dendang Anwar ...Siapa PuSingh?


Kicik-Kicik Lembu Jaga
* Korus:
Kicik-kicik lembu jaga
Sudah besar masuk askar
Sudah pencen bank jaga
Satu senapang, peluru dua
Kicik-kicik lembu jaga
Ada misai, tarak janggut itu kucing
Ada janggut, tarak misai itu kambing (Anwar Ibrahim?)
Ada janggut, ada misai itu brader singh
Di depan kasi, dia suka belakang pusing

* Korus

Pagi-pagi, dia jaga itu lembu
Malam kalu, dia perah itu susu
Depan belakang, dia juga boleh satu
Itu dia kita panggil bulldozer baru

* Korus

Hospital dalam, dia kerja doktor juga
Perut sakit, kepala pening boleh jumpa
Kalau injek, belakang mesti jaga2
Takut-takut, itu jarum besar punya

* Korus

Polis dalam, dia ada sarjan kerja
Api merah jalan, dia tangkap juga
Tak bleh settle, tak bleh cakap marah juga
Kalau mahu itu boleh belakang kira

* Korus

Tak ada duit, jangan susah boleh jumpa
Tak ada banyak, tapi mesti sepuluh dua
Tak boleh bayar, kita boleh bikin cerita
Bunga settle itu pokok ada juga

* Korus

Kalau bongkok belakang mesti jeling2
Ekzos tutup itu badan kasi pusing
Takut2 belakang ada itu brader singh
Nanti langkah panjang, berak senang, mata juling

* Korus

Kecik-kecik dia suka bola hoki
Sudah besar dia main bola rugbi
Kicik-kicik dia makan itu capati
Sikit besar dia hantam itu todi

* Korus

Ini lagu nyanyi ada gurau juga
Tak mau marah tak mau hantam sama saya
Saya nyanyi bikin abang hati suka
Komplen mari, saya kena buang kerja...

15 ulasan:

Singh Is Kinng berkata...

Sin ... racist tu ... ambo akan mewakili Malaysian Punjabi failkan saman ... tapi saman apa ... ambo tak tahu lagi ... HI HI HI

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Husin Lempoyang banyak suka ini kerja

Hari hari buat cerita bagi semua orng hati suka

Karpal Singh memang cerita pusing pusing la

Kalah kalu wang tak masyuk la.ha ha ha ha

aku terbang berkata...

panass baru dilancarkan, undi di sini http://mari-mengundi.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Ada sikit lagi;

Kicik kicik lembu jaga
Sudah besar masuk askar
Sudah pencen bank jaga
TENGOK GAMBAR ... TERGANTUNG ULARA MACAM JUGA.

awooooo.....
HI HI HI....

Tanpa Nama berkata...

Ada sikit lagi;

Kicik kicik lembu jaga
Sudah besar masuk askar
Sudah pencen bank jaga
TENGOK GAMBAR ... TERGANTUNG MACAM ULARA

awooooo.....
HI HI HI....

hilbert berkata...

Salam 1DAP, 1PKR dan 1PAS..

masing-masing ada lain mimpi hehe..

banyak sungguhlah korus itu lagu bro, sampai perut buncit Anwar juga namak kurus macam karipap hehe

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa malu dgn UMNO.
Nak menang PRU terpaksa melakukan fitnah
Nak menang PRU terpaksa mengemis meminta PAS joint UMNO
Nak Menang PRU terpaksa laga2 kan rakyat
Nak menang PRU terpaksa merasuah menggunakan duit rakyat.

aKU MALU...AKU MALU...

bRAVEhEART berkata...

kepada anon 7:23,
asyik malu....malu...malu....Anu arr pun tak malu perlihatkan kemaluannya dalam video ketika bersama chinadoll tu, yg kau brsungguh-sungguh malu ni kenapa? hilang kemaluan ke? hehe

Tanpa Nama berkata...

kici-kici lembu jaga,
sudah besar jadi loyar,
kiri-kanan ,depan belakang dia auta,
jaga-jaga nanti belakang nuar kena
taruh pula....

Tanpa Nama berkata...

Hello brother awak pandai nak perli orang Singh, tapi saya mahu tanya sikit Kechik, Dulu dulu itu lagu hindhi orang melayu sudah curi, lepas itu pakaian wanita Singh pun curi, misai dan janggut sudah curi, lembu sekarang sapa jaga, bank jaga sapa, polis itu sapa, Serban pun Orang Melayu sudah curi yoi Kechik. Tapi kita tarah marah tapi yang kita marah itu memang banyak marah, Kita punya chop taruh franchise main Buntut, sekarang Melayu sudah curi, Itu memang kita tak tahan. Kebetulan nya Singh sudah berhenti main buntut sejak dari zaman AIDS, tapi nampaknya Orang melayu belum belajar lagi yah? Jangan Marah yah abang kalau marah kita belakang kira 10 x 2. :) Kalau suka perli orang cuba rasa kena perli sendiri. Kami tengok kalau jantan tak membiarkan ini. :)
SUBRADAR SINGH

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 6.15am: macam taik

AnwarTube berkata...

hehehe Husin ..

this song is so dejavu.

used to tease my bhai frens back in primary school days with this tune.

TQ for bringing back the memories albeit funnier than before.

Tanpa Nama berkata...

Dah lama cari senikata ni ... tq sin

Tanpa Nama berkata...

Lagu nostalgia masa dlm baris

Bhagawan ( maksudnya tuhan ) berkata...

Untuk info :- kaum singh majority adalah golongan profesional dan berpelajaran . Bilangan jenayah singh di penjara adalah bawah 2% . Budak singh yg tak belajar tinggi pun fasih bahasa inggeris mengalahkan melayu . Bilangan singh bankrup oleh bank pun bawah 4% . Kebanyakan kuil singh yg didirikan di malaysia adalah dengan duit kaum singh bukan mengemis duit kerajaan . Dahulu kebanyakan singh adalah along pinjam wang yg datang minta hutang adalah kaum majoriti di malaysia . Kebanyakan betina melayu tergila gilakan kat kaum singh yg rupa paras cam pelakon bollywood . Yg penting singh tak rogol anak , mak atau nenek betul tak ??? Betul betul betul ( sy bukan kaum singh tapi masa yg kita ambil untuk kutuk org di gunakan untuk perbaiki kelemahan sendiri agar org lain tak kutuk kita adalah lebih bermanfaat )