Isnin, September 12, 2011

Jadi pemimpin tak boleh kentot


Blogger ramai merungut. Mereka dah bekerja keras secara suka dan rela untuk ubah persepsi terhadap pembangkang. Kenapa UMNO tak sambut?

UMNO diperingkat atas dan bawah hanya diam dan macam biasa-biasa saja. Ada pula sibuk nak main politik dalaman UMNO untuk berkonspirasi dari berkempen dan merancang gerakan untuk memastikan kemenangan di kawasan masing-masing.

Ramai pihak selalu bertanya pada Husin untuk mendapatkan pendapat.

Bolehkah BN ambil alih Selangor pada pRU13 akan datang?

Bolehkah BN ambilalih Kedah dengan Mukhriz sebagai MB dari PAS yang ada usaha menjatuhkan Azizan yang tidak efektif dan digantikan Phahrolrazi untuk berhadapan dengan Mukhriz bagi merebut jawatan MB Kedah?

Bolehkah BN mengambilalih Kelantan dari tangan PAS yang dijangka bakal meletakkan Husam sebagai pengganti MB selepas Nik Aziz?

Ana rasa semua terpulang kepada kepimpinan. Rakan ana ada jawapan lagi baik. Dia kata mustahak sekali pemimpin jangan kentot di tahyat akhir.

Betul itu.

Jadi pemimpin tak boleh kentot. Bising nanti blogger-blogger nak ambilkan air sembahyang dan desak pemimpin sembahyang.

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak pe kalau diorang kentut pun last-last kalau tak boleh jadi imam, kita solatkan je lah dia......... bukan susah pun

Tanpa Nama berkata...

Yang para blogger macam The Unspinners ini perasan sangat pasal apa? Bukannya efektifpun propaganda engkau orang. Kami orang UMNO tahulah nak buat kerja. Apa engkau ingat 2008 akan berulang ka? Maaflah, ini zaman DS Najib memimpin bukannya Dollah Badawi, OK. Anyway terima kasih kerana ada perasaan kasih kepada UMNO.

marilyn berkata...

kelepek kena kat dahi pemimpin2 UMNO. hahaha....

Tanpa Nama berkata...

mana kau belajar Sin, jadi pemimpin tak boleh kentot?..

rakyat satu malaysia dah tau, pemimpin2 politik ni bukan takat kentot..tapi dia orang dah selalu sangat kencing, berak hingga berterabor najisb kat muka rakyat dulu, kini & selamanya.

sebelum BN rampas Kedah lebih baik pemimpin2 umno berlawan kentot sekuat2nya hinggga terburai dengan tahi2 sepert berlaku di Kelantan sejak 20 tahun di bawah PAS.

Macam umno Kelantanlah setiap kali pilihanraya, bercakap gedebe berdegar2 sehingga terkentot2 & terberak2 hungga orang tua MB tu masih tersenyum senget bila tengok pemimpin umno dari atas hingga ke bawah dok cakap besar denga mulut atas & terkertot terberak dengan mulut bawah/dubur.
Unta lagi baik tak kentot.

kluangman berkata...

Hishamuddin dah kentot awal2...sebab tu dia senyum kambing bila depan kamera...dalam hati kata, padan muka hampa semua, aku dah kentot awal2.

Tapi ada Pemimpin yang sanggup mengaku 'kentot' walaupun yang sebenarnya kentot ialah bini dia..

Ada juga Menteri yang kentot sedondon di mana2 juga majlis penerangan..

arcadia berkata...

anon 3:59~ orang umno tau la ape nak buat? takat tau jer xgne~ buat la. Najib bukan dollah~ najib pun dah macam nak ikut dollah~ bwat menda ngarut² flip-flop~ tgal xde menantu hantu ngan kantoi kaki tdo je lagu. Hmm dollah dh tukar jadi najib~ tp apsal hantu dollah banyak lagi kiri kanan najib? lagi 1 apsal orang umno pi amik gambar ngan najib, trus kne buang kje? boss die pun orang kuat umno. awat? boss die jeles ka? kalau mcm ni la~ bahaya najib~ banyak sangat hantu kiri-kanan.

Tanpa Nama berkata...

apakata kalau terkentut saat akhir..kerajaam turunkan harga petrol..tentu kentut jadi wangi..haha..

bRAVEhEART berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
bRAVEhEART berkata...

Hahaha! Najib mmg bkn Dollah, cuma kita bimbang Najib lebih teruk dari Dollah sbb Dollah hanyalah laki Jean sedangkan Najib adalah bini Rosmah. Kita dah dengar siapa yang kentut!

Tanpa Nama berkata...

uNCLE,
Yang pasti kalau org kat atas tu bodoh tahap gaban..pilih calon ikut sedap hati..toksah mimpi nak tawan negeri pembangkang..baik pikir nak kekalkan negeri sendiri.klu masih letakkan PONDAN HAPRAK TU KAT SEMBRONG..UMNO CONFIRM AKAN HILANG SATU KERUSI PARLIMEN.Jangalah letak belacan jadi calon. Org meluat beb.