Isnin, Januari 09, 2012

Baik-baiklah ...


Tolonglah ... beritahu dan sebarkan pada mana-mana kawan lelaki yang bontot cantik dan "cute".

Undang-undang tak menjanjikan keselamatan dan keadilan untuk anda.

32 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Berniaga orang lagi untung dari berniaga unta, WOW!.

ASHAMSURI berkata...

Sin..aku bukak perniagaan cawat besi..jual unta dah xboleh masyukkkk..

Tanpa Nama berkata...

cukup-cukuplah tu. Kan baru balik haji. Takkan nak kumpul dosa lagi.
sis-sia je. maaf ye pak cuma nak mengingatkan.Setiap dugaan yg Allah berikan adalah satu proses pembersihan dosa. Tapi bagi kita yg x diduga janganlah ingat kita ni x de dosa dan ahli syurga.

Tanpa Nama berkata...

anon 2:50

kawan aku kerja di riyadh kata dalam lift kena diri di belakang sekali. kalau tak ada yg raba punggung.

Tanpa Nama berkata...

tukang bancuh kopi dicari.
Sila hadir pejabat PKR selangor.

Gedung Akal berkata...

kah...kah....kah...harap ini komen dari hati yg bersih dan putih... kah...kah..kah..Melayu poyo

Tanpa Nama berkata...

Macam Saiful cakap...menang di Mahkamah Dunia..tunggu la balasan di Mahkamah Allah..

Tanpa Nama berkata...

Macam frust saja Sin?

Tanpa Nama berkata...

check mate tahniah Dato Najib ....

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah . . . Aku hampir jauh kerusi ketawa haji husin.

Ye isteri saya pun talipon suruh berhati2

marilyn berkata...

sib baik aku kurus kering.ponggong tak mantap.

Brader Vo berkata...

Usin .. jom kita buat kursus jangka pendek ... kaedah mencantikkan bontot serta senaman lobang bontot ...

Brader Vo berkata...

Pasti ramai yang berminat nak daftar .... meliwat suka sama suka okay ... tak salah ....wakakakakaa

Tanpa Nama berkata...

Haji Sin,

Dengar cerita kat Bangsar, Tanjong Tokong, JB, Aloq Staq..... KY Jelly dah naik harga 3X ganda...minta Kementerian Perdganagn Dalam Negeri dan Pengguna kena harga kawalan......

Nik Rahmoh

helang berkata...

Rancangan utk setup kilang ky jelly di permatang pauh secara besar besaran bagi menampung permintaan tinggi dalam dan luar negara dijangkakan akan menarik minat ramai pelabur. Amacam ada bran? Hehehe

kulatlapok berkata...

berhati2 dengan peerkataan Pak Haji bimbang kita tergelincir dari landasan. sayang buang duit banayak pergi tunaikan haji...

Tanpa Nama berkata...

biarkan lah si luncai itu terjun dengan labu labunya

Tanpa Nama berkata...

Salam tuan haji...baru balik haji kan? Kalau balik haji tapi akhlak sama mcm sebelum pergi haji..itu tanda nya haji tk mabrur...moga hj husin akan menjadi lebih tawaduk dan membuang segala buruk sangka dlm hati...hidup perlumikhlas

Tanpa Nama berkata...

salam...

tak kan dah naik haji, husin langsung tak boleh berkata2, bertulis2, beliau tak tulis panjang2...hanya nasihat pendek...spa makan cili dia rasa pedas...adui

enon berkata...

Usin

aku dapat rasa anak teruna lepas ni lebih tak selamat bila keluar rumah dari anak dara.

Hakim pun tak dapek nak tolong la ni.

Risau bonar den.

Tanpa Nama berkata...

usin

budak dalam gambar yang paling kiri sekali pakai seluar cokelat tu pandai tak buat kupi ?

Tanpa Nama berkata...

Bila masuk blog pro-BN saja mesti cerita 1. lucah 2.samseng 3.bodoh

Tanpa Nama berkata...

Tuan Hj. Husin Al-Marlboro,
Ingat darah daging tuan, mana tahu anak cucu kelak termasuk dlm kaum nabi Luth ? Air mulut itu bawa badi keturunan.

anti bohmau berkata...

pak usin,

it's difficult to entertain laymen with a satire...

they keep taking it as literal...

i givup!!

Captain Potato berkata...

undang2 tu 'kita' sendiri jugak yg gubal insertyaomingmeme.jpg #facepalm

Tanpa Nama berkata...

aku rasa ayat Husin tersangat lar umum..ayat seorang haji..cuma yang melenting ti sudah tentulah orang yang makan cili terasa pedas...padahal kaum dia kat parti kebajikan tu lagi lar ramai yang dah haji tapi maki hamun mencarut semua jd mainan mulut...

NUAR BEKAS BANDUAN berkata...

BONTOT YANG JADI PILIHAN BONTOT MACAM BAWANG,OLIH ITU CUBA ANDA BOGEL DEPAN CERMIN DAN TENGOK SENDIRI BENTUK BONTOT KALAU XDE BENTUK BAWANG JANGAN RISAU ALJUBURI XBERKENAN.TAPI AWAS KALAU2 ANDA KAKI BONTOT TAKUT STIM TENGOK SENDIRI PUNYA :-)

Tanpa Nama berkata...

676tyj

Tanpa Nama berkata...

Berita Terkini: Berikutan keputusan kes mahkamah, Levi's akan memperkenalkan rekaan jeans terbarunya yang dinamakan 901. Ciri-ciri nyata rekaan ini adalah zipnya di belakan gbagi memudahkan aktiviti tanpa dihukum di Mahmakah. Harganya lebih kurang patung China.

Pekilang Pelincir berkata...

Aku cadang ditubuhkan kilang bernama Pelincir Nasional (PELENAS).

Tanpa Nama berkata...

Saya cukup takut melepaskan 3 anak teruna saya berjalan jalan tampa ditemam anak2 gadis saya.Maklumlah
sekarang ni rami kaum Luth dinegara
kita.Katanya Ketua puak ni akan jadi
PM...Ya Allah ,Ya Rab,,,,janglah terjadi perkara ini kapada Umat Ialam dan Negarklu MALAYSIA..

Tanpa Nama berkata...

Usin balik haji puak nie dok sibukmkononnya mereka lebih baik... Tu hah tua kutuk kat kelantan bukan saja pergi haji berkalix siap buatbhj first class lagibtuh, tapi mulut mcm longkang jugak. Cuba nilai apa yg nik aziz kat, asal dia bukak mulut jer mcm longkang baunya