Isnin, Februari 27, 2012

Pukul 2 pagi ada 'counselling' buka?


Kita jangan dengar cakap sebelah pihak. Mesti juga dengar dari pihak Ustaz Dr Badrul Amin.

Berikut adalah SMS dari Badrul Amin yang disiarkan blog Amenoworld:

Petikan berikut adalah dari mStar:
"Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jaip di Kuantan.

"Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya," katanya menerusi satu kenyataan di sini.

"Walau bagaimanapun pada pukul 2 pagi 25 Februari 2012, dia telah menghubungi saya memaklumkan bahawa beliau sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan.

"Atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan. Namun pada pukul 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya.
Hah tu dia ... counselling untuk suami isteri yang sedang berkelahi. Dijalankan pada pukul 2 pagi. Private seorang dengan seorang untuk wanita dalam bilek hotel.

11 ulasan:

Bingai @ Bangang berkata...

kalau tazkirah ramai-ramai tak leh MASUK, Sin. Tazkirah sorang-sorang baru ada kusyuk dan tawaduk terutama tengahmalam bawak ke pagi. Time tu sejuk dan hati tenang. hehehehe

18sx - Bini orang tu Ostad! Di TendangTerajang

hehehe

Tanpa Nama berkata...

Baru Start:
Ini semua adalah konspirasi Umno untuk memburukan PR. Dipercayai wanita & suami wanita tersebut telah menerima 2 jota untuk memerangkap ostaz B.A...

Tanpa Nama berkata...

Baru Start:
Ini semua adalah konspirasi Umno untuk memburukan PR. Dipercayai wanita & suami wanita tersebut telah menerima 2 jota untuk memerangkap ostaz B.A...

Tanpa Nama berkata...

Udah-udahlah Ostad Badul..., berilah berbagai alasan semahu-mahunya. Yang pasti lu dah kantoi!!. There is no reason WHATSOEVER to be with someone's wife in a room during the wee hours in the morning. Sanggup kamu meninggalkan isteri-isteri dan anak-anak kamu untuk bersama isteri orang. Ingatlah & insaflah, dibahu kiri & kanan kalian berdua tu ada makhluk yang amat setia menulis & merekodkan segala perbuatan & percakapan kamu samada baik atau tak baik. Bukan setakat ditulis jam 3 pagi saja, siap dengan minit dan saatnya sekali. Yang gumbira dan tersenyum lebar ialah - syayatinn... Lu fikirlah sendiri. Pintu taubat masih terbuka.

Tanpa Nama berkata...

;;
;
;
;
;
salam tuan

nafsu besaq

barang baik

ulak tak mahu dok diam dalam seluaq

awat si mek barang baik panggil

pagi dingin nih

terpanggil daku nak lihat apa yang
spesial didalam bajunya

ulaq dalam seluaq meronta ronta

-panggil aje si dia

hal hal kalwat belakang kira

ostat sudah naik sheikh

ulaq meronta ronta nak keluaq

seluaq

apa lagi barang baik sudah tiba

tok tok tok

pintu diketoq

naseeb, takdeer takdeeer

sorry bro- not

today!!...............

kalau ada rezeki . lain kali [ulaq

dalam seluaq] boleh temu [....]

lagi




,
,
kkk

Tanpa Nama berkata...

apahal lah lu org sume bengke kat bedul ni , rezeki dia, dia makan, klu rezeki lu org, lu makan lah ...hehe klu nak bini2 org datang kena tiru mcm bedul

helang berkata...

Lagu pukul 3 pagi rangkap yg terakhir

Dinda jangan bimbang...
Kanda bujang...
Bukan mata keranjang...
Sembahyang...

Hehehe

Tanpa Nama berkata...

pukul 2 pagi pun badrul boleh bagi kaunselling, boleh la eli wong datang nak mengadu hal si helmi

Tanpa Nama berkata...

bini orang apa salah nya
pinjam aje bukan curi pun

Kempen baru PKR "Sayangilah isteri orang"

Wali Selipa berkata...

Ada hati panggil org Haramsani... dia tu spesis Haram Jadah

anti bohmau berkata...

Pak usyin,

tumpang lalu...

bangkai mana boleh tutup dgn kopiah oi!??