Selasa, Februari 28, 2012

Promosi Musim Umrah

19 ulasan:

Awanama berkata...

Sapa nak pergi jangan bawak bini, nanti tahun depan bini kamu cari ustaz di bilek pukul 2 pagi

Awanama berkata...

Sin,
ko dah jumpa KJ ke? Dia kan dah jadi bos PUNB. Boleh besarkan lagi perniagaan unta ko tu hihihi

saudagar punb

Awanama berkata...

ostad bedul kena pakai kopiah bawah baru boleh bendung nafsu

ini asyik pakai kopiah kepala atas saja

yang marbahaya sebenarnya kepala bawah

helang berkata...

"Malam ini kita kerrrja overrrtime. Kita pangkah bilik yg bernombor 8365"... Horayyyyy!

helang berkata...

"Malam ini kita kerrrja overrrtime. Kita pangkah bilik yg bernombor 8365"... Horayyyyy!

dulu undi PR berkata...

sampai hari ini u-stud badrul belum buat report polis yang mengatakan dia di belasah oleh suami pompuan tersebut dan 20 orang rakan rakan nya.

Dalam kenyataan awalnya dia kata di belasah oleh suami pompuan tersebut pada malam tersebut

Awanama berkata...

cuti 1 bulan boleh pergi buat umrah

Cik Kiah berkata...

heee.....taknak lah akak pergi umrah ikut ustad "celup" ni.

kang tak pasal balik umrah kita pulak di celup nya.

Awanama berkata...

jom celop wakakak

Arif Omar berkata...

PINAM. NAK PAPAR DI BLOG SAYA DGN SIKIT PENYESUAIAN. TQ

Awanama berkata...

ya u(stud) bedul, baru ente tau kepala atas @ kepala otak senang kawal , kepala bawah @ kepala kote (nafsu) susah kawal. ente sembang ugama bukan main lagi,....dei! bleh jalan daa!!!

Awanama berkata...

Kalau hang semua betul...hang selamat...tu pun kurang adab sebab mengaibkan seseorg. Sepatutnya kalau dia bersalah, kita tggu apa tindakan JAwatankuasa Disiplin PKR. Kalau tiada tindakan sepatutnya barulah kita bising sebisingnya kerana mengekalkan pemimpin yg tidak bermoral.

Tapi kalau hang semua silap...bab kata UAI...balik awal la.

Antara tanda haji mabrur....lu pikir la sendiri.

Awanama berkata...

BIar betul nak tunggu JK Disiplin PKR nak jadi penentru. Bukan ke Zul Nordin dibuang oleh JK Disiplin PKR yang ramai Kristan.

Awanama berkata...

anon 12;17pm ....gua ingat ...lu pikirlah sendiri sesuai utk ostad bedul krn kenapa x pikir sampai bleh kena tangkap khalwat. apa!!! UAI ostad utube yg kutuk ostad2 lain bodoh, dajjal tu ..jd gua ikut semcm dia..kutuk badigol ni.... tunggu j/kuasa displin PKR ... gua dah tau mesti spin dn fuckatan rakyat

tebuan berkata...

habis jahanam bini orang

Awanama berkata...

@ anon 12:17pm.

Isunya cukup 'simple'.

1. Dia seorang Ustaz punya 2 orang isteri dan 6 orang anak. Banyak berzikir, bermunajat dan hebat memberi tazkirah sana sini. Tak perlu kita perincikan perkatakan yang keluar dan percakapan dia semasa memberi tazkirah itu, itu tak relevan dalam isu ini.

2. Soalannya, KENAPA? Ya, kenapa dia berada di dalam bilik Hotel, diulangi di dalam BILIK HOTEL bersama seorang wanita bukan mahram yang berstatus isteri orang, diulangi ISTERI ORANG jam 3 pagi diulangi lagi sekali jam 3 PAGI.

Sebenarnya, dia yang mengaibkan dirinya sendiri. Kalau dia tak berada dilokasi pada tarikh dan masa tersebut habis cerita.

Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui niat mereka berdua dan Allah Maha Mengadili, termasuk Allah akan Mengadili kita (saya dan sdr.). Kita pikir sendiri-sendiri jerlah wahai anon 12:17pm.

Awanama berkata...

Apehal pulak yg tentukn dia btl.atau salah PR...

pukimaq berkata...

8365 tu ada bau-bau kentut sama macam 121.

JENAB JANDA berkata...

Nenek aku 70 tahun.Ada masaalah dgn datuk aku.Boleh tak nenek aku jumpa ostad jam 3 pagi di bilik hotel?
Hotel murah pun tak pe.