Isnin, Mei 20, 2013

Belajarlah main badminton


32 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam

a very good analogy

regards

Tanpa Nama berkata...

Bodoh punya perbandingan!!!

Tanpa Nama berkata...

hehehe..
Gua setuju bro..

~ No more AirAisa

Tanpa Nama berkata...

Nuar la yg bodoh..

Dok suruh rakyat buat demo, nak kata dia lebih popular. Tan Sri Annuar Musa dapat 900 majoriti, Terasa Kok dapat 50,000 majoriti. Ikut mana-mana pun, menang tetap menang. memang la lebih popular Terasa kok.

Tanpa Nama berkata...

mawi dulu pun popular, berjuta pulak tapi tak lagi skrg. kan?????

Tanpa Nama berkata...

Dulu Anwar kata negara Komenwel tak perlu ada Kerajaan/kabinet bayangan bila ditanya tentang kabinet bayangan PR. Dia kata itu hanya wujud di USA.

Sekarang terbalik pula, dok sokong undi popular pula, kiblatnya USA lah, Kita boleh kata kat dia, kita ikut Komenwel lah, bukan USA (Republic)

Tanpa Nama berkata...

Kiranya:

Najib dapat 30,000 majoriti.
Nuar dapat 11.000 majoriti.

sapa popular?

Tanpa Nama berkata...

US pun tak ikut undi popular. Iran ikut undi popular tak percaya tanya mat sabu yg langsung tak popular tu......

Tanpa Nama berkata...

ORANG MELAYU ...ISI MINYAK DI PETRONAS SAJA

Tanpa Nama berkata...

Anuar lagi bodoh,dah kalah buat cara kalah!

Tanpa Nama berkata...

Orang Cina dan setengah orang Melayu bangang bolihlah dia kelentong,tapi bagi kita yang jenis berfikir ianya sangat meloyakan.Eh,saya ingat Cinom ini terror tapi kena juga ditipu olih saorang MELAYU...padan muka.

Tanpa Nama berkata...

If you are shopping for an incredible workout shoe that wears good and cleans up effectively way too, then certainly you really should try out a pair of Skechers Electricity athletic sneakers. The Power line has a number of sub-lines for adult males and a lot of women, and they're all outstanding for plenty of strolling whereas at deliver the results or for placing in a hard bout of cross coaching at the fitness center.. [url=http://www.flipflopsingaporesale.com/]fitflop singapore[/url] The white stuff also has appealed to a younger crowd who are scouring lingerie departments and bridal shops looking for a fresh new look for spring proms and dances.
I keep switching out of all other shoes just to get back into my Chacos. They were great everywhere.
With this favorite summertime holiday being only a mere couple weeks away, its time to start thinking of that perfect outfit for the party you will be attending or throwing. While it can be nice and festive to wear patriotic colors, it's not mandatory. I do believe throwing a touch of red and white, a hint of blue, or a dash of all three colors into your ensemble is an appropriate and great idea. After all, it's the one time of the year you can dress like an American flag and not feel like you're wearing a Halloween costume. [url=http://www.birkenstockinaustraliaonline.com/]birkenstock australia online[/url] and you want your audience to use their imagination
Air Travel: While you can fly (via connection) to Key West, your lowest cost option likely is to fly into Miami and then rent a car. American Airlines (to Miami - MIA) and Jet Blue (to Ft. Lauderdale - FLL) seem to offer the most flights from New England to the Miami area, but Jet Blue and Spirit airlines are offering fares for as low as around $280 right now (to FLL).
When it came time for her to paint a shoe for the book, Baumgartner took inspiration from black-eyed Susans. The centers made perfect buttons for a garden-themed shoe. She remembered a photo of her grandmother and her aunt in long flowing dresses with high-button shoes. [url=http://www.flipflopsingaporesale.com/]fitflop singapore[/url] Kersh designs and fabrics

Tanpa Nama berkata...

Bila tengok ulang tayang, banyak shuttle yang keluar gelanggang tapi linesman dan umpire kata masuk, menang tipu....

Tanpa Nama berkata...

Anon 1 ;35 pg......ulang tayang lu bikin sendiri kot ??? atau lu rabun jauh kot ???

Tanpa Nama berkata...

hanya orang2 gila saja yg percaya kpd org gila

bumi-non-malay berkata...

Saya harap bila anak awak Belajar, berkerja keras sampai dapat markah 60%......dia gagal dalam usahnya dan lihat seorang anak UMNO-BN yang dapat markah 40% dapat naik pangkat dan naik gaji serta rumah baru.

Awak tentu akan gembira dengan keputusan begini!!

Hanya Allah boleh buka mata awak terhadap 50 tahun penipuan.....

Tanpa Nama berkata...

DAH KALAH BUAT CARA KALAH LAH....LAGI PUSING APA ....(burunghantu)

Tanpa Nama berkata...

anon 8.48
anggap je la anak hg yg tak bertuah sbb di lahirkan di tanah melayu..
pastu sila salahkan tok nenek moyang hg yg gatai nak migrate sini..

Tanpa Nama berkata...

anon 8 ;48 pg lu apa cerita...likewise hanya Allah yg boleh buka mata lu dan sedarkan lu dari kena tipu

abdul karim berkata...

salah satu dimensi yg menarik dr husin.Tahniah.
(Buminonmalay);jangan cakap mcmtu,bapa sy org BN.Tapi kami tak pernah dapat satu apa privilege pun.
Abang sy 2 orang kene tendang dari ITM sbb cgpa rendah.
Adik sy pun tak lepas buat diploma sbb cgpa tak lepas.Rayuan dibuat juga oleh bapa kerana nakkan anak nya berjaya.Rayuan ditolak.
Menteri besar Negeri sembilan juga sangat rapat dengan kami.
Beberapa kali juga pernah meminta sokongan darinya untuk membuat perniagaan,beberapa kali itu jugalah ditolak.Atas alasan syarikat tak cukup syarat dsbgnya.Kami masih rapat.Hubungan ini adalah 'kroni' tapi tak dapat pun.
Dulu di kampus(1994-97),lecturer kebnayakan ejen PAS.Asal masuk kelas je mereka akan mengutuk Tun dengan panggilan 'Mat taher''firaun' dan sbgnya.Ajar agama,tapi takpernah bukak buku,asyik mengumpat kerajaan khususnya Tun.
....nanti sambung lagi lah....

Tanpa Nama berkata...

Majlis Kesyukuran PRu13 Pakatan Rakyat,... Himpunan Blackout 505,... Yang mana satu nak hadir ni??????

abdul karim berkata...

..Sambung.
Sekarang alhamdulillah sy secara kecilan berjaya menjana ekonomi diri dan masyarakat lain khasnya bumiputra yg nak meniaga dan berjaya.,tanpa mengguna kroni.Siapa nak berjaya,buatla kerja,bukan harap org tolong,dan jangan salahkan org lain.

Tanpa Nama berkata...

abdul karim

syabas

Tanpa Nama berkata...

dating a man with a daughter http://loveepicentre.com/articles/ who is jamie foxx dating
creative 1st year dating aniversary gift [url=http://loveepicentre.com/advice/]account service information dating provided[/url] dating sites free paid trial
free dating wyoming rock springs [url=http://loveepicentre.com/advice/]good free christian dating sites[/url] 50 dating sites [url=http://loveepicentre.com/user/Dev4684/]Dev4684[/url] john t grant atlanta dating

Tanpa Nama berkata...

Kita dapat gambaran salah mengenai kebijaksanaan pelajar cina di universiti tempatan,terutama sekali bidang yang bangsa Melayu sudah dicap sebagai lemah.Sebenarnya mereka mendapat soalan bocor dari profesor cina.Mereka amat bersatu di seluruh dunia......bergerak dengan corak fikiran yang sama walaupun berlainan parti.Mereka ramai di serata dunia,orang putih pun kena tipu dengan puak ini.Tontonlah filem Hummingbird yang sedang ditayang sekarang dan lihatlah realiti perniagaan mereka.Mereka ingin menakluk dunia.

Tanpa Nama berkata...

Teresa kok popular pun ngan fitnah Red Bean Army.......

Tanpa Nama berkata...

Sapa mat sabu...??? Tak kenal pun.

Tanpa Nama berkata...

Sokong....

Tanpa Nama berkata...

SPR adalah prtahanan yang akhir Negara kita. Malaysia tidak bolih hidup sebagai satu pulau. Kita harus mendapat dana dari luar negeri kerana orang Malayo enggan melabur di Tanah Air. Bila da buat barang mesti cari pasar. Sudah bikin duit mest melancong.Kalau kita tidak mengikut peraturan badmington kita tidak di terima dalm Negara Negara maju.

SPR adalah badan perlembagaan dan mesti memberi perhidmatan yang mementingkan rakyaat dan tidal bolih berpehak kepada sesiapa.

Tanpa Nama berkata...

DSN,
Kami ahli akar umbi sesungguhnya terasa amat penat dan letih. Jika DSN masih lagi melayan mereka seperti menanatang minyak yang penuh saya percaya umat melayu yang setia dan menyanyangi UMNO akan berpecah belah.
Akan ada kelompok yang bangun menentang kepimpinan DSN najib kelak. Saya merayu dan amat berharap agar DSN carilah jalan terbaik agar perpaduan dikalangan umat melayu serta ahli umno akan terus utuh serta mampu mempertahankan kuasa politik orang melayu.
Hentikanlah sikap berbaik sangka dengan musuh dalam selimut. Ibarat musang berbulu ayam, jgn dilayan dan dituruti lagi kehendak ultra cina. Sesungguhnya kaum tersebut seperti belanda mendapat tanah, ibarat diberi betis paha pula yang nak dirabanya.
Sudah-sudahlah DSN menuruti kehendak mereka, ayuh bantulah mereka yang telah memilih DSN sebagai PM. Hargailah sokongan mereka agar mereka terus bersama mempertahankan kuasa politik orang melayu dan peribumi yang cintakan keamanan, kemakmuran serta sikap bertolak ansur sesama rakyat.
Jika DSN gagal serta masih lagi berpolitik jalan selamat maka DSN akan dikenang sebagai pengkhianat umat melayu .
Hargailah mereka sementara masih berkesempatan dan balaslah budi mereka yang telah mengangkat dan meletak DSN dipuncak kuasa. Jika tidak mampu serahkan pada yang berani dan sanggup mengambil risiko.

BCL & ABC ( Aku Benci Cina DAP )

Enam Jahanam berkata...

Hang lawak sungguh lah husin lempoyang. Aku pun tak terpikiak analogy tu.... keh..keh..keh

Tanpa Nama berkata...

Zul cukup pandai putar belik, kamu semua pula mudah tertipu!!!

Yang Zul tak cakap, tak hirau, tak sudi jelaskan ialah kenapa sais gelangan yang beza terlalu besar (gerrymandering) macam Kapar/Putrajaya 10 kali bezanya!!!

Jangan asik nak sokong membuta tuli aje, gunala otak sikit.