Ahad, Mei 05, 2013

Pengundi hantu dari Bangla sudah dikesan



Dato Seri Anwar menimbulkan isu pengundi hantu Bangla Desh dan lain-lain kaum yang dikatakan di import dari Sabah oleh MAS.

Walaupun dinafikan oleh pihak MAS dan mereka boleh saman kalau mereka mahu, Husin percaya ada kebenaran.

Memang ada pengundi hantu Bangla Desh dalam Malaysia. Malah ianya bukan baru dibawa masuk Semenanjung, tapi sudah lama menapak dan jadi orang Melayu.


Ada Bangla dah jadi Menteri UMNO, sekarang bekas Menteri dan dah masuk PKR tapi tak dapat bertanding ....


Hehehe .... Bangla Desh ini sudah berangan nak jadi Timbalan Menteri Pulau Pinang. Sanggup jadi kerbau yang dicucuk hidung oleh si cocky, arrogant dan to'kong.


 Ada Bangla tu beranganlah nak jadi Perdana Menteri tapi dia tak akan merasa.


Apa hal pun kita dengar jawapan Menteri caretaker KDN, Dato Hishamuddin Hussein Onn ...


Kah kah kah ... balik umrah pengundi haram dari Saudi.

Wow! Padan Anwar tau Bangla masuk ... saudara mara dia

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bangla yang last tu mmg tak sedar diri

Tanpa Nama berkata...

bangla yang first pun tak sedar diri. masuk pkr pasal projek. lepas ni melaayanglah projek pkns pasal tikam blakang last munute

Tanpa Nama berkata...

bangla hantu paling atas lg innocent pd bingaila kt bawah

Tanpa Nama berkata...

kenapa perlu import dari bengala??? Balik mengundi potong jari, lepastu pergi lagi mengundi. kalau campur jari kaki 20 x dapat mengundi. 13 juta pemilih x 20. takcukup peti undi disediakan oleh SPR. tapi... 13 juta rakyat malaysia tak ada jari termasuklah anwar penipu.

kluangman berkata...

Perkara jahat jika dirancang dng baik Dan dilaksanakan dengan penuh sukses mampu menewaskan perkara baik yg tidak Ada perancangan atau dibuat sambil lewa.

Tahniah anuat Ibrahim - rakyat diliwati, kenikmatan didahulukan.

Tanpa Nama berkata...

Orang tua2 kata, kalau ko pantak besi paku kat tengok bangla pengundi hantu tu, silap2 bertukar jadi Aisyawaria Rai. Cuba lah.

Tanpa Nama berkata...

x pasal2 Bangla jadi popular. Apa2 pun dakwaan pengundi hantu ni x masuk akal kerana senarai pengundi SPR adalah amat bersih dan ada sekurang2 4 kawalan iaitu kp, nama dlm senarai, dakwat kekal dan nama hanya terdapat pada 1 saluran yang telah ditetapkan sahaja. Begitulah kata Pengarah SPR.