Khamis, Jun 03, 2010

Manyak baguus


Kabinet ada manyak baguus. Wa tengok ha ini kali sumua kita punya olang tmasuk itu braderhood india sama cina musti sokong balik sama ini BN ...

Wa sindili olang malayu pun manyak suka kalu lapat jadi meleka sama2 latang ini tanah malayu... Wa dali indonesia sudah silap talak jadi imiglan dulu

18 ulasan:

kluangman berkata...

Kuota kabinet bukan Melayu tidak sempurna sebab itu ada tolak masuk sesama mereka - manyak baguuus..

Kuota kabinet Melayu, sebahagian besarnya warisan Paklah adalah perfect dulu dan sekarang - manyak hanguuuss..

Tanpa Nama berkata...

Kamsia kamsia latuk lajip
manyak baguit tolong
sama wa munya mansa
Tapi aaa wa suka
sama itu loket
Wa suka pangkah itu gamba loket
macam mana aaa
wa pun manyak helan ooooo
olang cakap itu loket
"MANYAK BAGUUS"

...Ah seng nantokk....

Tanpa Nama berkata...

I feel ashamed to call myself a Malaysian nowadays because you malay pig are making us losing our pride day by day by corrupting the once dignified image of this country, you know Malaysia is now a laughing stock among the non-Muslim countries in the world!

People despise this country still protecting the lame lot and not doing anything to improve the deteriorating situation, still practising double standards among its own people, still expelling the non-malay genius to other countries, still depriving the rights and benefits of other races to its own race, still criticize and blame the Chinese for their minority poverty.

Hey, what is wrong with you malay pig? Haven't you fed yourself enough with the loots yet? Still want more? What a worthless thieves bunch!

You malay pig are worse than a maggot. We need a leader not a faggot to rule this country. Get lost you freak!

For all the bad things you stupid melayu babi say about the Chinese, when you are in trouble and big shit, what do you do?

You come crawling back on your knees to the Chinaman to help you, because you can't trust all your malay pig who are sodomy rapists, incest culprits, drug addicts.

Without the Chinese, you malay pig will still live on trees, swinging from tree to tree like monkeys, or forages on the ground by your 4 legs to eat all the shit.

You malay pig are a truly ungrateful lot - the minute all the Chinese leave Bolehland - you malay pig will collapse into the sea and die - that is your destiny!

I think the problem of malay pig race is their culture - it is in born in their gene - nowhere in the world that you will see affirmative action is focusing on the majority because it is always the minority that need the protection.

Worst, the minority in Malaysia has been systematically marginalized just to suppress them of their growth.

Let the malay pig make Malaysia the most corrupted place to live in and see what happened in 2020? I guess malay pig will go back to Indonesia as Malaysia don't belong to them, they are also immigrants from Sumatra, Sulawesi, Jawa, etc.

Please get it into your pea-sized otak udang plastered with layers and layers of tahi babi encased in your kepala kayu that Malaysia belong to the Orang Asli who are the true bumis of the country.

Niffy pellmell malay pig are in fact pendatang haram who swam across the Melaka Strait illegally from Sumatra. They should be caught, given severe caning and deported back to their pig sties in Sumatra.

Tanpa Nama berkata...

peimpin yang akan menjual negara, hari-hari laungan 1Malasia...kena tipu lagi...nampak nya kena asah parang panjang n "update" ilmu silat yang tok guru ajar dimasa lampau dulu-dulu tu...latarbelakang lagu dendangan Kurt Corbain, "the man who sold the world " sedang berkumandang diradio...hem..macam ada kena pulak lirik tu dengan pemimpin kita...tak tahu lah..mungkin aku silap dengar...back 2 silat practice...nasib la melayu...nasib la tanah melayu..

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 2:15,

Nak buat apa susah-susah menyamar jadi cina. Provok diri sendiri je. Kalau tak tau nak buat apa2, pegi buat bodoh tempat lain. Membodohkan diri sendiri sesuatu yg berani dikalangan mereka yg bangang. Kah kah kah.

Abu Garcia berkata...

tanpa nama 2:15,

Hang ni memang keturunan tak dak teloq gamaknya .... menyalak tak tentu pasai, mcm masa mak hang beranak hang kot pungkoq. Tak dak isu ka?

Tanpa Nama berkata...

anon 2:15,

You chinese pig!

Just migrate to other country if you feel this country is not suitable for you.

We don't want you here anyway you chinese pig!

Just give up your citizenship and take along your grandfather, grandmother and all your fcuking family along.

Well, we will make you life miserable as long as you are here.

You think we malay don't know how to handle people like you?

Wait and see what comes next..YOU CHINESE PIG!

Ludy berkata...

anon 2:15,

and because of you , Perkasa is here .

Thankjewverymuch

Tanpa Nama berkata...

anon 2.15

mcm pernah tgk komen anda sebelum ni! rupanya copy and paste! nice job dude with those same-old-damn-bloody-fucking story!

chinese-jesus-buddha-pig-dajal

Tanpa Nama berkata...

anon 2:15pm,

I think you just had anal sex with LKY, and it is very rough and dry. no wonder you are very angry one....

Ms Puah Chi Bai
Croupier No 13, Genting Sentosa

Wake UP! berkata...

Excuse me. The one eating the pork are the real pigs. Who are you to call the Malays as pigs?

Act against Israel terrorist.

PATEK PILIP berkata...

1) Bangsa cina ialah bangsa yang paling bagus dan bijak di dunia. Ini mmg fakta.

2) Korang jgn nak cuba pertikaikan. Korang nak tahu ape bukti dia ??

3) Sebab tuhan dia ialah DUIT=MONEY.

4) SO BIARKAN MEREKA DI ALAM MEREKA. X PAYAH MASUK CAMPUR.


CHEERS !!

KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

hei binatang cina berak x basuh pantat x basuh butoh penuh dgn ulat

cakap besar di tanah melayu ni jangan harap kau nak brmaharaja lela di bumi melayu ini x suka duduk sini berambus lah kau melantak bangkai segala bangkai

nyah kau naik tongkang berambus ke negara cina sana; jangan nak menyemak dibumi melayu ni menjijikan dan menyampahkn

jangan nak berlagak dibumi melayu ni bukan bapak kau punya kau tak sedar diri jangan kau ingat melayu lemah

cuba lah cari pasar disini nanti muncul parang terbang baru kau tahu kau nak lantak babi kau lantak lah tapi jagan nak mengkedarah babi

laknat kau di bumi melayu ni haram jadah kau anak haram kau pantat puki butoh berulat masih x sedar binatang babi betullah!!

sekali lg kau kata org melalyu babi siaplah kau aku cari sampai lubang cacing n kau jgan salah kan orang melayu siaplah kau kena sihir ilmu hitam melanus lah kau nanti

Tanpa Nama berkata...

http://www.masterdedah.com/2009/01/kawan-kawan-anak-anwar-minum-arak.html

SILA BACA! BUKAN POSTINGNYA, TAPI KOMEN-KOMENNYA!

Tanpa Nama berkata...

hei binatang cina berak x basuh pantat x basuh butoh penuh dgn ulat

cakap besar di tanah melayu ni jangan harap kau nak brmaharaja lela di bumi melayu ini x suka duduk sini berambus lah kau melantak bangkai segala bangkai

nyah kau naik tongkang berambus ke negara cina sana; jangan nak menyemak dibumi melayu ni menjijikan dan menyampahkn

jangan nak berlagak dibumi melayu ni bukan bapak kau punya kau tak sedar diri jangan kau ingat melayu lemah

cuba lah cari pasal disini nanti muncul parang terbang baru kau tahu kau nak lantak babi kau lantak lah tapi jagan nak mengkedarah babi di bumi melayu ni!

laknat kau di bumi melayu ni haram jadah kau anak haram kau pantat puki butoh berulat masih x sedar binatang babi betullah!!

sekali lg kau kata org melayu babi siaplah kau aku cari sampai lubang cacing n kau jgan salah kan orang melayu siaplah kau kena sihir ilmu hitam melanus lah kau nanti

Tanpa Nama berkata...

tanah MELAYU tetap kepunyaan orang MELAYU.

MALAYsia pun tetap kepunyaan MELAYU

walaupun orang lain mengaku mereka cintakan MALAYsia namun perbuatan & cara hidup tidak menggambarkan demikian. kita mesti kekalkan jatidiri & kemampuan kita.

percayalah. InsyaAllah, jika kita semua kekal MELAYU beragama ISLAM, kita akan terus menerus berada di sini selagi Allah SWT mengizinkan... kuat kita kerana muafakat.

Tanpa Nama berkata...

My partner and I absolutely love your blog and find many of your
post's to be exactly I'm looking for. can you offer guest writers to write content in your case?
I wouldn't mind composing a post or elaborating on many of the subjects you write about here. Again, awesome web log!

my blog post ... bolster

Tanpa Nama berkata...

I was able to find good info from your content.

Look at my website; buy guaranteed twitter followers