Khamis, Mei 19, 2011

Berehat di gunong



Anwar ditanya di LIVE Yahoo, "Sekiranya anda diberi peluang untuk berehat, agaknya anda akan pergi ke gunung atau pantai dan mengapa?" Jawabnya, "Saya lebih suka ke pantai. Ketenangan dan keamanan. Lain ha ha."

Blog rbf sini bertanya maksud "lain ha ha".

Tiga hari lepas, Anwar dilaporkan lari "bercuti" ke Jogjakarta. Bandaraya Jogjakarta terletak diselatan pulau Jawa, Indonesia. Ia satu bandaraya tepi pantai yang digemari pelancong.



Pasti di Jogjakarta, Anwar mendapat ketenangan dan keamanan pantai untuk meringankan tekanan dari pelbagai sudut yang dihadapinya. Pastinya dia sebut "lain ha ha" kerana dia baru melakukan "lain ha ha."

Apa dia kegiatan "lain ha ha" yang menenangkan fikiran dan membawa keamanan jiwa?

Selagi Anwar tidak jelaskan, lain orang fahami "lain ha ha" dengan pengertian yang lain-lain. Ada yang beranggapan "lain ha ha" satu kegiatan yang dilakukan berseorangan dan ada anggap dilakukan dengan pasangan.

Ada akan anggap "lain ha ha" dilakukan dari depan dan ada pula anggap dari "belakang." Ada ingat ianya kegiatan kering dan ada kata basah.

Pastinya, orang terkenal seperti Anwar tidak lakukan "lain ha ha" secara terbuka tetapi di dalam bilik hotel.

Kalau pekerja hotel tertentu dapat cuti untuk ikut serta, "lain ha ha" boleh jadi satu kegiatan yang menyeronokkan.

Asal maksud "lain ha ha" bukan bermaksud memilih bercuti ke gunong dan apa yang dilakukan bergitu ha ha sekali.

Jika demikian, tiada rehat untuk mu Anwar untuk berehat di gunong. Perlu dipanjat dulu. Ha haaaa ...

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gunung bukan tinggi pun, petik jari pun boleh sampai hijung gunung.

Tanpa Nama berkata...

Ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

memang lain pun, "lain haha" kat Indo, bukan "lain haha" kat KL.... hari kat mana? holland, sweden...lagi, "lain haha"

Tanpa Nama berkata...

what is the issue? ha ha

Tanpa Nama berkata...

Orang Islam kalau nak mencari ketenangan jiwa akan pergi buat Umrah.

pergi pantai kalau nak bawak anak cucu - bukan sam kemetot.

Aku tak pernah jumpa gambar anwar buat umrah atau haji walaupun dia kata dia baik dengan ramai pak arab.

yang aku pernah tengok - madey, najib, nik ajis, hj hadi.

YB (Yang Biol) Nurut Izzam berkata...

Woi Pakcik Usin,
Korang tak abih-abih jeles kat papaku. Masa interview tu..papaku tak teringat area lain kegemaran dia..kat lurah antara dua gunung atau bukit..di lembah berpaya yang dilitupi rumput rampai halusss..di dalam telaga kunyit..bahkan kawah sup lidah pun boleh..syiok oo..tenang gitu Pak! Ha ha (2 kali jer..tak lebih..nanti papaku saman!)

kluangman berkata...

Gunung kat rumah dah lembekkkkk..lurah dah kering kontangggggg.

Anwar itu lelaki, kita pun lelaki...lu ingat kucing boleh alim ke kalau KFCinadoll depan mata.

Tepi pantai, kat laut boleh belajar 'dayung' - penting tu

marilyn berkata...

Hahahahaha....(sorry la.'ha ha' panjang dr anwar ibrahim)

sapa pulak yg di 'ha ha' kan den anwar kat sana?chegu bradass atau syamsul ketot?

ha ha...

jebat berkata...

Husin Ya Husin,

Nepe lah Ko asyik cerita pasal nuar jerr ??

Ceritalah pasal kapal bantuan kemanusiaan ke gaza yang tertahan di Mesir,

Khabar nya piahak berkuasa Mesir tidak mebenarkan kapal itu berlabuh untuk mengambil bekalan,


Tidak kah ini satu konspirasi antara Mesir, Obama dan Netanyahoo ??

Dan mungkin juga Husin Al-Hantoo

Ceritalah !!
Kami ingin mendendengar pendapat anda !!

Husin yaaaaa HUSIN,

Tanpa Nama berkata...

Betul jugak ye kata Tanpa Nama (10.28pm)...kecuali kalau Anwar pergi umrah senyap2 atau haji senyap2... tapi Anwar kalau buat bende mana pernah senyap...Org masyhur macam Anwar x payah pakai quota Tabung Haji pun boleh dapat kalau betul dia baik dgn org Arab! Wallahualam.

Tanpa Nama berkata...

ha ha......can i fuck u today?

Tanpa Nama berkata...

Mana tak dia pilih pantai.. China doll tu bagi dia bergayut kat gunung sat aje.. lagi pun yang lazatnya kat pantai le... lain ha ha tu tasik coffee boy!