Rabu, Mei 04, 2011

Biasa rasa YB?


Awat hang tau itu rasanya ....

Beringat sikit. Hang yang kawan, bukan kami yang kawan dan sekutu dengan Anwar.

26 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hahahaha...bahasa menunjukkan bangsa...bila kata2 makian jadi makanan maka itulah dia kehidupan dia ...yg sudah sebati

Tanpa Nama berkata...

YB with mentality tahap babun. tu pun jangan nak jugak jadi yb. duk rumah diam2 main ngan anak cucu la woi. lagi berfaedah.

Tanpa Nama berkata...

kekekkeke...camne le orang camni boleh dipilih jadi YB, YB parti islam pulak tu. Aku moskel sungguh

Tanpa Nama berkata...

Otak udang macam ni pun menang..Orang mana yg pilih MP macam ni Sin , agaknya mesti lebih teruk lagi pada lulus LCE ni......

Tanpa Nama berkata...

Otak udang macam ni pun menang..Orang mana yg pilih MP macam ni Sin , agaknya mesti lebih teruk lagi pada lulus LCE ni......

Tanpa Nama berkata...

BODOH NAK MAMPOS...

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 3.57PM..time men2 ngan anak cucu pun dia ckp cm ni kot..hncuq anak cucu dia!!

mcm ni ke ciri2 seorg pemimpin???..
pemimpin parti ISLAM plak 2...
BODOH!!..
mamak juai roti pun pndai berbudi bhasa laa bongok!!
mcm haram jaddah!!

kluangman berkata...

Mentaliti sebegini mempermudahkan DAP beli secara pukal dan lelong.

XXX-Reformasi berkata...

Budak Mahmpos ni dulu jaga stor. Standard ni biasa la. Bayangkan la dia ni pi masuk international Forum...malu aku nak ngaku pemimpin. Otak Bingai macam kepala but Nuat Juburit jgk bewak gabok sekoq ni. Jenis tak kira lubang...main tojoh je. Jangan-jangan dia ni pun spesis Juburit jugak...depan belakang.

hilbert berkata...

Salam tuan rumah,

kotor betul rupanya pikiran Mahfoz Umar tu...kuning macam taik!!!

Tanpa Nama berkata...

sah dia ni pun perangai macam bewak juga suka depan belakang...

Tanpa Nama berkata...

Mahfuz ni dah biasa makan benda2 yang haram sebab tu tutur kata dia keluar benda yang busuk lagi hanyir...haikk pthuiiiiiiiii

Tanpa Nama berkata...

sudah bertahun saya dngar crita PAS dengan negara islam dan undang undang islam nya,
Tp hingga kehari ini saya tak pernah pun dengar PAs mengeluarkan satu dokument (akedemic) yg mempejelaskan tentang bagaimana struture ngara isiam atau undang undang islam yang hendak dilakuan, dg pemipin macam mahpos ini (ulamak bangang) dlm pAS saya rasa sampai saya tua ganyut pun dokument ini tak akan keluar.....baik jual unta macam hassan

Tanpa Nama berkata...

bekas bdak angkat bag.....mcm tu laaaa....

Tanpa Nama berkata...

ikut suka dia aje, tp btul ke dia yg tulis, kot2 lps ni dia kata ada org hack akaun dia, ni konspirasi umno, najib punya kerja, hang kna stanby jwap blik la pak cik hussin.. pastu dia minta bukti dna dia yg tulis komen. lau takde bukti, sah ini konspirasi umno dan najib
- washad

Tanpa Nama berkata...

Memaki hamun,menfitnah,mencarut itulah yang selalu ada diceramah PAS lepas tu selit sikit ayat-ayat Quran melopong Pak Lebai Pas mendengarnya....takbir.Tahap pemikiran YB nih sama saja dengan Mat Rempit....macam nih pun nak jadi pemimpin hampeh...

Tanpa Nama berkata...

Pepatah INGGRIS "SWEARING LIKE DOCK WORKERS" atau mencarut seperti pekerja dok ,sesuai untuk Mahpus yang pernah bekerja mengangkat barang di airport....Pemimpin tak pas SRP ada hati nak jadi menteri....ha...ha...ha mungkin Menteri Pengangkutan kot(angkut beg)ha...ha..ha

jebat berkata...

Salam takzim,
Tuan Husin dan Para Pengkritik.

Lupakah anda semua bahawa Hitler itu sorang KOPRAL !!

Mungkin sejarah akan berulang !!

Di kawasan BN: Tunggul pakai simbul BN pun akan menga PR.

Di kawasab PAS. BEROK pakai serban pun akan menang PR, Insya Allah !!

Nasib baik Karpal Singh dah tak pakai serban !! Kalau tidak orang PAS tak dapat bezakan antara TOK GURU dan KARPAL !!

jebat berkata...

Pembetulan:

Di kawasan BN tunggul pakai lambang BN pun akan menang PR

Tanpa Nama berkata...

bahasa menunjukkan jiwa.

tiada kata secantik bahasa.

malu aku kalau anak cucu melihat orang tua berbahasa begini apalagi seorang pemimpin parti Islam.

Tanpa Nama berkata...

Kahkahkah tau pulak org tua nyanyuk ni segala perisa dan rasa. Gerenti pernah rasa ni muahahaha.

Tanpa Nama berkata...

PAS berpemimpin tahap bodoh-biol.
Will never vote for this f*cking party again.
Check and balance to UMNO my foot.

Woi Mahfoooz. Teruskan jilat juboq Juburi.

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Yang kurek itu kundi,
Yang merah itu saga,
Yang cantek itu budi,
Yang indah itu bahasa.

Tapi yb ni bukan tak tau, die nakkan perhatian la sein, kot kot buat mcm ni ade yang bole kenal die ni masih idup lagi..hehehehehe

Tanpa Nama berkata...

itu YB,SIJIL RENDAH PELAJARAN pun tak lulus....apa yang boleh diharap dari dia.Ammmmmah!!!

Tanpa Nama berkata...

Orang pas jugak yg kata tuhan mencarut. So, penganut parti isle jadi camtulah. Apa nak herankan. Duit kontraktor boleh gi umrah. Sliper kena curi oleh penganut yg miskin dia kata 'diambil untuk barkah'. Kita berpijak dibumi dia memuja rocket untuk gi bulan.

bRAVEhEART berkata...

Allah sudah maafkannya (bukan ampunkan), kita juga patut memaafkannya kerana orang sepertinya yang sah terencat akal memang tidak layak untuk dibicarakan percakapannya. Anak bininya dirumahpun menggunakan bahasa yang demikian juga bahkan bahasa demikian adalah pertuturan mereka turun temurun sejak dari datok neneknya lagi.....