Sabtu, Mei 14, 2011

China Doll berpeluang ke syurga?


Petikan dari laporan kenyataan Nik Aziz terbaru:
“Orang yang terbabit dalam komplot video berkenaan akan teruk nanti, selagi tak jilat kaki Anwar atas dunia ni, tak boleh masuk syurga dan ini sudah sah (tak masuk syurga).

“Hanya Allah saja yang dapat mengampunkan dosa mereka,” kata Menteri Besar Kelantan di Kota Baru, dipetik Berita Harian Online hari ini.

“Walaupun orang itu menteri ke, tindakan berkenaan (mengaibkan itu) tetap tidak boleh. Malah kini televisyen dan Internet sudah menayangkan (video seks) ke seluruh dunia, pihak berkenaan akan menerima bahana nanti,” kata Nik Aziz lagi.
Adakah dosa mendedahkan Anwar lebih besar dari melakukan zina? Maqasid memelihara zuriat campak ke mana, Tok Guru?

Kalau demikian, adakah bermakna China Doll ada lebih peluang untuk pergi ke syurga?


Dia dapat lebih dari cium kaki.

Wow! Masuk politik, ramai jadi ular dalam semak.

31 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

China Doll baru dapat duduk tengah2 syurga dan neraka N.ajis sbb hanya sempat jilat batang aiskrim Al-Juburit je. Kalu jilat batang aiskrim sampai ke kaki B.A.B.I baru dikira berjaya memperolehi tiket dari pemegang kunci syurga N.Ajis.

Namun begitu orang pertama yang WAJIB jilat kaki AnWAR kerana tuduh AnWAR tu Al-Juburi dulu ialah Mat Sabu, calon Timb. Presiden hamPAs. Berani ke Mat Sabu nak jilat kaki anWAR semata2 nk masuk syurga N.Ajis???

Kah kah kah kah kah... caya la N.ajis, memberi fatwa yg 'paling hebat' di atas muka bumi ni....

jebat berkata...

Salam takzim, Tuan Husin.

Fatwa yang tidak bersandarkan NAS yang sahih apa ertinya.

Lebih baik naik unta !!

Ada lagi unta untuk di jual Sin ?

Padan Pas Sesat berkata...

Baca ustaz rbf sini

Tanpa Nama berkata...

Tiap kali orang tua wali slipper ni buka mulut, tertepek ludah balik ke mukanya. Orang PAS harus suruh dia "shut up" lah. Baut malu aja.

Tanpa Nama berkata...

Pakaian ala arab (sunnah la katakan),itu macam kalu naik unta la. Kalu unta tak dok, tunggang kuda sajalah.

Tanpa Nama berkata...

Mat Sabu sehingga kini dia tak berani mengaku yang dialah di antara orang yang mula-mula mendedahkan skandal Anuar Ibrahim sehingga tercipta satu gelaran khusus untuk Anwar iaitu Al-Juburi. Orang pengecut macam ni masih ada ada cita-cita nak jadi Timb. Presiden. Aki masih ingat lagi dia kata Tun M tu adalah seorang ditaktor yang maha zalim. Setahu aku mana ada diktator dalam dunia ini yang sanggup meletakkan jawatan atau bersara. Yang masih tak sanggup melepaskan jawatan mereka adalah T G Nik Aziz dan Lim Kit Siang. Berpuluh tahun dok pegang jawatan tu, bukan gitu wahai Mat Sabu.... Cecite, cecite, cecita

Tanpa Nama berkata...

Ala bro nik aziz bukan ulamak .... dia ....

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-4pbKAbbCas

Tanpa Nama berkata...

Baik nik aziz cium kaki ahli dan pemimpin UMNO dahulu ...

banyak dosa dia.

Ko dah tua ... menunggu nak mampus

Sulaiman Akhlaqan berkata...

nik aziz bersubahat ke

tak ke bahaya menonggeng sujud untuk cium kaki anwar

niaya kawan tu

Tanpa Nama berkata...

Karpal Singh kena lah cium tapak kaki vk lingam sebab kes video dulu kalu nak join nik ajis masuk surga.

Tanpa Nama berkata...

eloo Tuan Usin Tampoyak,

setau gue, Nik Aziz xcakap pn zina tu halal..dia hanya ckp siapa yg fitnah Nuar je (tanpa saksi dan bukti kukuh) yg xleh msuk Syurga...itupun dia ckp hnya Allah yg leh ampun dosa...maknanya kalu org tu fitnah Nuar, tp jika tobat nasuha n Allah trima tobatnya, msuk Syurga jgk... hrp Tuan fhm btul2 sttment tu... klu Nuar tul2 pelakunnya, gue pn stuju dia dihukum, tp msti dakwa di Mahkamah Syariah...

Tanpa Nama berkata...

husin lempoyang.. saudara ni islam ke? blog sudara pnuh ngan cacimaki mane islamnyer. berckp mcm org xde iman

alfonso de albuqurque berkata...

bila kena kat batang hidung nik ajis, lu melenting.

bila nik ajis ke, mat sabu ke, mahfoz mahfiz ke, nuar aljuburit ke, buat cerita dongeng, lu senyap habis.

double standard punya nyonya mansoor.

Tanpa Nama berkata...

aku sokong, kalau puak depa, salah pun betui, dasar orang yang terlalu fanatik pad.a seseorang

Tanpa Nama berkata...

Cium kaki? Aku rasa Nuar lebih rela cium kote dia. Dan lebih afdal kulum... gerenti Nuar maafkan kesemuanya.

Tanpa Nama berkata...

anwar: Tok please accept my confession

Wali selipar: Satanly my friend

Tok Aji berkata...

Aku sudah conpius sekarang....MCA dan mic lagi conpius. Mana betul- UMNO, PAS, PKR.

anti bohmau berkata...

banyakla kaki-kaki orang lain yg semua orang kena jilat nanti...senang sangat nak masuk syurga n.ajis!!!! huhuhuuuu...

*nanti akan adala pencacai dia yg kata kita semua tak faham bahasa kiasan n.ajis ni kerana kita semua bukan ulammak!!!

KIASAN AMENDENYERRRR?????

Pramugara MAS berkata...

Kalau mengikutkan fatwa Nik Aziz , kalau mahu masuk syurga ramai juga yang kena mencium kaki pramugara MAS yang pernah berlakun dalam video seks satu masa dulu.

Tanpa Nama berkata...

haha.....can i fuck u today?

YB (Yang Biol) Nurut Izzam berkata...

Woi Pakcik Usin,

Sronok sakan ngkorang kutuk-kutuk tok guru papaku! Ngkorang tu sempurna sangat ke? Kalo dah tak ndak jilat kaki atau kote papaku..nape ngkorang sanggup pulak jilat jubor dan kote Najib? Najib ade kote ker?? Wuuu..takot bini..tak maluuu!!!

Tanpa Nama berkata...

Ayah Sin,

Jilat kaki untuk dapat keredhaan...macam ajaran Ayah Pin je...Yang ambo besa dengar dari ajaran Ayah Pin, minum air basuh kaki Ayah Pin dapat masuk Syurga Agama Langit Ayah Pin.

Nik Rahmoh

Tanpa Nama berkata...

Nabi-nabi pon x penah suruh umat dia yg setan2 jilat kaki mereka klu nk msuk sorga.

tetiba,lahanat lahabau yg mulut busuk tetiba bg atwa?agaknya itulah isle ajare tokcha yg mnyamar jd tok garu?><)(*&?^

Maya Malaya berkata...

http://wayangkulitmoden.blogspot.com/2011/05/hobi-3-orang-sahabat-baik-dominique.html

vulcan933 berkata...

hahahahaaa....nik ajis lagi....org gila jgn dilayan.bagus kita dengar cakap ahmad nisfu dlm wayang 2X5.nanti jadi gila

Tanpa Nama berkata...

nabi pun tak suruh para sahabat jilat kaki baginda.ape punya fatwa da...

Yob GSemanggol berkata...

En. Pramugara Mas,

Kalau tak tau fakta..buat cara tak tau. Jangan nampak ketololan anda tu. Dalam kes pramugara terlampau tu dah diketepikan oleh hakim rayuan dan tertuduh telah dibebaskan. Walaupun tertuduh mengaku semasa pembelaanya bahawa dia yang rakam (yang menyebabkan beliau disabitkan oleh hakim sesyen) tetapi ia adalah untuk kegunaan sendiri dan hakim rayuan juga mendapati pendakwa gagal buktikan kes sebagaimana pertuduhan. Kes bermula bila pengurusan Mas mengesan klip video sex yang dirakam tertuduh bersama seorang stewardess tersiar di internet. Oleh itu, tak bolehlah kes tersebut
disamakan dengan kes Anuar Ibrahim. Bab Dato Nik Aziz kata tak masuk syurga kalau tak cium kaki Anwar ..itu bukanlah fatwa..itu adalah frasa lazim orang kebanyakan yang bermaksud selagi pemfitnah tidak dimaafkan oleh orang yang difitnah, macamana pemfitnah nak masuk syurga..sebab kesalahan tersebut adalah antara individu dengan individu..bukan antara individu dengan Allah.

Tanpa Nama berkata...

Cina doll masuk syurga?
Bagus lah tu.Orang PAS semua masuk syurga.Dalamm syurga nanti boleh le mereka lanyak cina doll bergilir gilir.

MUALAF

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Anon: mualaf

Ko jangan lah nak memandai mandai tambah main bergilir gilir pulak dalam babak ni ye...kang kene sepak bisu..hehehehehehe

Bertambah syusyah lah niky nak buat fatwa baru lagi...pening pening..lepas satu, satu fatwa baru yang kene direka untuk umat yang cintakan seks macam papa nurul tu.

Tanpa Nama berkata...

bodoh betul korang semua!

si nuar sedap balun anak cina tu dan dia sedap kena blow-job tu, korang pulak kecoh pasal nicky jis.

si nuar relax n cool aje. bini dan anak pun tak kisah

borhan berkata...

Ini sebenarnya Plan B UMNO. Plan A ialah kes sodomi. Kalau Plan A gagal Plan B ada. politik Melayu dari zaman Hang Tuah sampai zaman Najib. Cerita bermukah saja. nanti boleh tulis satu hikayat macam Tun Sri Lanang buat dulu - Sejarah Melayu ( eks... UMNO )Baru. He he he...