Ahad, Mac 09, 2014

Filem Ratu Ayer Mata mula tayangan di Kajang

Kajang Pak Malau Kajang berlipat
Kajang Nuar meraung merata
Kajang Chew Mei Fun Kajang bertempat
Kajang Neng Azizah ratu ayer mata

16 ulasan:

Awanama berkata...

Tak penat penat ke DS Wan Azizah pada usia ini nak lagi bertanding Piliahan Raya.

Sampai bila nak pertahankan suami yang disahkan peliwat oleh Mahkamah. Kalau taat pun ada had. Allah swt maha mengetahui. Kita boleh tipu seluruh dunia, tapi Allah swt?

Awanama berkata...

Tunggulah satu hari nanti,nona ku Azizah pun akan menerima balasan atas dosanya bersubahat dan berbohong pada rakyat.

Awanama berkata...

Semua tu fitnah.
Anwar anugerah Tuhan.
Dia tahulah.... laki dia.

Awanama berkata...

Buta ke mata pengikutx PR ni,tak nampakx lagi ke apa tindak tanduk DSAI.Macam tak ada orang lain.Kita fahamlah kenapa DAP senyap,sebab takut kehilangan link pengundi Melayu,tapi bagi PAS dan akar umbi PKR takkan rela dibodohkan setiap masa.

Awanama berkata...

dekat dengan penjara kajang tu ... senang nak ulang alik

Awanama berkata...

Jam omega Abang mana jijah??

Awanama berkata...

Wan Jijah tak mau tukar IC alamat Kajang ke? Nuar hari ADUN Cina BODOH letak jawatan dah tukar alamat ke Kajang. Senang sikit nak jadi banduan Penjara Kajang katanya... muahahahaha

Awanama berkata...

Bagus juga "neng" jijah jadi calon DUN Kajang, tiap kali ceramah je keluarkan air mata.. boleh la tolong rakyat Selangor yang kena catuan air tu. Air mata Wan Jijah banyak, boleh ditadah memenuhi sepuluh empangan...

Kalau ANUwar hanya tau buat air kunyit je...

Awanama berkata...

Penjara kajang tu untuk wanita nanti habih semua banduan wanita di liwatnya. Tempt aljuburi kat sg.buluh.

Awanama berkata...

Undang-undang perlu digubal supaya tidak ada orang boleh suka-suka letak jawatan dan beri laluan kepada suami dia pula untuk jadi ADUN atau Ahli Parlimen.........dan kemudian yang letak jawatan itu bertanding pula di tempat lain.Sistem apa ini???UMNO pun dah tak boleh diharap........sama sahaja kemaruk pilihanraya.........senang kerja ahli politik,sepanjang tahun ada pilihanraya.Lepas ni abang Non akan dibebaskan atas kesilapan teknik-teknik meliwat,dan akan ada orang kosongkan kerusi untuk dia bertanding.Perlakuan ini menunjukkan betapa mudahnya Al-Juburit meliwat kerajaan kangkong.Politik dan demokrasi ini merugikan Islam,bangsa Melayu dan tanahair.

jebat berkata...


Undang-undang pilihan raya ?
Tanya PNGERUSI SPR yang RANG BIJAK.

Nanti SPR tak de keje.

Ini menunjikan dia banyak keje.

Lagi sartu tanya SUHAKAM.

Suhakam kata siapa nak bertanding itu hak dia.
SEKALIPON HAK INDIVIDU ITU MELANGGAR HAK RAKYAT !!

Awanama berkata...

aku pelik dgn tok2 guru2 PAs termasuk ustaz aku...beriya marah kerajaan kerana zalim menghukum nwart sbb tak ikut hudud..hakikat si nwart ni mmg peliwat takmau di terima.. nak jugak bukti 4saksi ikut hudud..sanggup pejam mata pekak telinga walau tahu nwart meliwat.. nwart ni cerdik..dia tahu kelemahan lebai2taksub ni..pada aku dia mmg menggunakan hukum islam untuk tujuan tak baik dia

Awanama berkata...

Hai bila pulak nak serah balik atau dilucutkan gelaran Datuk Seri. Dah didapati bersalah dan dijatuh hukum.

Awanama berkata...


Quote of the Year: " Question: What stands in the way between Anwar Ibrahim and his ambition to become the PM of Malaysia? Answer: It is his undying love of the temptingly delicious soup bontot" LOL

Awanama berkata...

Nona jijah juga patut tahu bila daulu d bw lari untok berkawin dan pak mertua tak suka akan perangai future son in law maknanya ada yg tak kena. Org tua tau weiii. Nona jijah nona dayus...

azman berkata...

http://www.youtube.com/watch?v=zanZFMqG75o&feature=player_detailpage

Dengar ye