Jumaat, Mac 21, 2014

Kalau Anwar yang kendalikan kehilangan MH370 ....


17 ulasan:

kluangman berkata...

Anwar tak perlu jadi pm untuk mengrtahui lokasi sebenar mh370 - dia boleh tanya al-gore.

anti syaitan berkata...


Desperate sakan Tuan Husin....Jual unta tak laku ke? Apakata tuan bincang dgn tauke lembu NFC hehehe

Awanama berkata...

penyokong umno yg bodoh.....

Awanama berkata...

Kaki klentong @ kencing nih pon ada yang soka....

Kalu jual onta tarak laku, jual bontot onta misti ada yg mo..

Wali Selipar berkata...

Pembangkang ada tanya, apsal beli kapal selam mahal2 tapi tak boleh diguna utk kerja mencari dan menyelamat pesawat MH370, jawapan nya mudah je, kalau korang nak main bola, korang kena la pakai kasut bola, jgn pulak korang pakai kasut tumit tinggi bini korang, walaupun kasut tu lagi mahai...

Wali Selipar berkata...

Pembangkang ada tanya, apsal beli kapal selam mahal2 tapi tak boleh diguna utk kerja mencari dan menyelamat pesawat MH370, jawapan nya mudah je, kalau korang nak main bola, korang kena la pakai kasut bola, jgn pulak korang pakai kasut tumit tinggi bini korang, walaupun kasut tu lagi mahai...

anti syaitan berkata...



jawapan yang berdasarkan otak yg terletak ditapak selipar...

masa beli kapalselam dgn harga lebih RM3 Billion dulu, cakap semua boleh buat termasuk operasi SAR, sekarang hanya tahap perbandingan taraf kasut bola kasut tumit tinggi sahaja.

kesian macai nak menjawab!!!

Awanama berkata...

Eh, bukan kapal selam dah jadi muzium kat Melaka ke?? Bukan aku cakap, tapi Opah Sepat Kering yang bagitau...

Awanama berkata...

Macam mana kapal selam Scorpene nak digunakan untuk tujuan SAR eh?? Mesti hantar torpedo untuk tujuan pengesanan dan penyelamatan ye??

Tengok kat wikipedia, Scorpene tu dalam kelas diesel-electric attack submarine, takde pulak ayat SAR kat dalam wikipedia tu. Mungkin macai PR ni yang suka mimpi melebihi apa yang sepatutnya, macam dakwaan bangla 40k mengundi dalam PRU lalu, tapi sekarang sekor bangla pun yang 'mengundi' pun tak jumpa-jumpa....

jebat berkata...


Salam Takzim, Tuan Haji,


Sidang Media Oleh D.S. Anwar:


Wartawan: Macam mana nak cari pesaat yang hilang tu? Apa alat yang perlu di gunakan?

D.S,Anwar: Senang jar, Guna kapal selam yang menyelam separoh jar. Dah terbukti berkesan Apa pun dapat dicari dan di temui. Antaranya, keladak keladak dalam laut tu.

Wartawan: Berapa dalam laut pencarian tu ?.

D.S. Anuar: Dalam, kira-kira 15 CM, opss.. .. sorry kiara kira 15 KM.

Wartwan : (Dalam hati) dasar kaki selam ... ...

Awanama berkata...

lawak memang lawak...u ulang i saman.

adi berkata...

Kesian penyokong pr

Awanama berkata...

Hari ini Nurul marah dan tuduh pencapaian keputusan SPM mungkin digodam. Menurutnya keputusan sepatutnya adalah tidak baik. Kesimpulan ini mungkin dibuat selepas melihat penyokong PR yang Bahalol masih lulus peperiksaan walaupun ditipu bulat-bulat oleh ayahnya selama ini.

Awanama berkata...

kesian nwart ni...last attempt nak menarik perhatian...orang tetap tak peduli

Awanama berkata...

Anwar dah masuk umur 70 pru14 nanti. PKR tak ada pelapis seerti Anwar.

Awanama berkata...

Dia Terus ke China Doll

Awanama berkata...

Al-Juburit patut diawet dan pamerkan di muzium di bawah tajuk petualang nombor 1 bila dia mampos nanti.