Rabu, Mac 19, 2014

Kenapa Anwar asyik tidak kenal?


Ekoran kegegeran dari dua laporan akhbar Britain yang megatakan juruterbang MAS MH370 yang hilang adalah penyokong kuat PKR dan taksub pada Anwar, calun PKR untuk PRK Kajang, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail segera menafikan.

Wan Azizah tdak akan nafikan apa-apa jika tidak disuruh atau diizinkan Anwar Ibrahim. Maka Anwar Ibrahim yang sebenarnya menafikan mengenali Kaptan Zaharie.

Namun, Anwar ada akui mengenali Juruterbang 4 hari sebelum itu dan Kaptan Zaharie pun ada kaitan keluarga melalui perkahwinan anak Anwar Ibrahim dan anak saudara kaptan Zaharie.

Ramai agak hairan kenapa Anwar asyik tidak kenal orang yang dikenali setiap kali ada apa-apa berlaku?

Sebelum ini, ketika kes video China doll, Anwar juga tidak mengenali Dato Eskay hinggalah tersebar gamar ia bersama Dato eskay dengan begitu mesra dan rapat bergelak-gelak.

Begitu juga ketika Saiful Bahari membuat laporan dia di liwat oleh Anwar Ibrahim. Dengan mencecet-cecet dia lari ke Keduataan Turki, dia menafikan mengenali Saiful.

Penyokong Anwar  segera menyiarkan gambar-gambar Saiful bergambar dengan pelbagai pemimpin UMNO untuk mengalihkan tuduhan kepada UMNO.

Akhirnya keluar gambar menunjukkan Saiful ada di pejabat Anwar Irahim sebagai pembantu pejabat.

Sepatutnya pemimpin politik kuat ingatan akan nama dan wajah seseorang. Agak pelik dia bboleh terlupa wajah kawan-kawan dan pekerja-pekerjanya.

Entahlah kenapa?

Mungkin dia susah nak mengenali wajah seseorang. Terbiasa kenali seseorang dari rupa ponggong kot?

Wow! Tak payah pakai IC.




8 ulasan:

Awanama berkata...

Tersenyum kambing mendengarnya. Manakan tidak. Jam Omega pun tak dapat jawab inikan pulak Boeng 777.
Bukan apa nanti takut bila jawab soalan wartawan antarabangsa dia Tanya pulak kalau-kalau TV3 atau UMNO yang hantar.
Kalau terer sangat duduk jawab soalan dalam kandang semasa di mahkamah. Tau gak takut.

Nuar or Nuar kecot telok juga hang yea

Awanama berkata...

Dia bukan saja tak kenal orang, diri sendiri pun dia tak kenal dalam video. Biasalah kaki peliwat.........

Awanama berkata...

Kenapa lah emak kau sanggup menLAHIR KAN KAMU .. ANWAR ..
ANWAR .. ANWAR .. JIKA BEGINI JADINYA ..
BAIK TAK USAH KAU DILAHIRKAN..!!!!

tebing tinggi berkata...


En Hussien,

Sebelum - Sebelum - Sebelum itu, Anuar pon tak kenal Altantuya Serribu .

Siapa yang untung ,ekoran pembunohan Altantuya ?, sampai sekarang menjadi tanda tanya , apakah lojiknya kedua orang pegawai polis yang didapati bersalah mempunyi motif untok melakukanya ?.
Mintak Hussien tolong teropong atau bertanya dengan bomo 1 Malaysia.

Awanama berkata...

Sin..

Nuaq kata dulu..
"MUka dalam video tu macam saya, tapi perut sedikit buncit, tak macam saya".

Mujur nuaq tak tadi PM, risau kalu dia jadi, gambar yang dilekat dalam IC adalah gambar perut, bukan wajah manusia.

Lengkuas.

Awanama berkata...

Dia jadi tak kenal kemudian kenal tu sebab dia kena suntik arsenik dulu-dulu. tanya bini dia lah sin, sape dok kechoh kata bang non kena suntik arsenik dan virus HIV. Laki bini kaki menipu!

Awanama berkata...

sin....dia kena makan taik unta baru datang balik ingatanya.
datok eskay tak kenal...
nalakarupan tak kenak...
saipol tak kenal...
nek jijah pun dia tak kenal...

yang dia kenal bontot. bontot melayu...bontot keling...bontot cina...

Fikir Tajam berkata...

Hanya mereka yg telah diliwat pemikiran oleh Anwar terus taksub kat mamat sastera melayu ni. dak tapa, dak noden, dak ani dan dak ari tetap tak kan percaya walau anak bini mereka diliwat anwar. merekA spt nik aziz yg hanya percaya bila mereka sendiri diliwat anwar musibat.