Isnin, Mac 10, 2014

MH 370 yang kapalterbang masih belum ditemui


Hanya terjumpa yang van, kapalterbang belum jumpa dan usaha sedang gigih diteruskan.

Jangan nak ngata TUDM atau TLDM tak bagus, tentera Amerika, China, Singapura dan lain-lain negara hebat pun belum jumpa.


Hal ini suatu misteri dan tak payahlah nak beri pandangan dan teori. Selagi tidak jumpa, kita tunggu dahulu. Tidak boleh main teka-teka. Kalau susah nak faham, baca tulisan Mat Kilau Pulau Pinang SINI.

Kalau tidak faham tapi masih no buat komen merapu, itu sudah jiwa Dajjal. Baca di AIDC.


Tidak kira apa ugama anda, marilah kita berdoa.

Kita beri sokongan dan simpati pada keluarga mangsa-mangsa, baik dari Malaysia, atau China atau warganegara-warganegara lain.


Sama-sama kita berdoa muga ...



Persetan itu politik cetek dan memualkan.


Dunia pun sama mendoakan.

7 ulasan:

Awanama berkata...

Bnyk jasa dan kebaikan yg dah dia buat, yg dok rajin ngutuk tu pulak ape jasenye. Bnyknye yg dicela tu lbh baik dr yg mencela, sorry to say to yg suka mencela tu (termasuklah yg kalau pun bergelar ust ustzh ke tok guru ke), rujuk Surah Al Hujurat ayat 11 dan 12.

jebat berkata...


Nape tak panggil BOMOH SIAM, PAKAR FENG SUI, dan sebainya.

Disinilah leak nya Kuada dan Ilmu Allah.

Berdoalah kita kepada Allah, mintak di permudahkan PENCARIAN. REDHA lah dengan Taqdir.

Wali Selipar berkata...

Jum belajar cakap thai...baca tau...SAWADDIKAP..POM MAI PUT ALAINA KAP MAI KO PING PON PAI SAMPROK KHUN DAI TIRAK ALAI NOKAPP, MALAI PUNN CHANRATT, KNOP KHUN KAPPPP...hehehehe...anda telah membaca jampi utk teropong kapai terbang guna buluh dan bubu ...

Awanama berkata...

kuang ajar punya budak(wali selipar)muuuaaaaaa.

azman berkata...

Assalamualaikum sein..

Tak baik awak buat jenaka hal ni sein...
Ramai dari keluarga mereka bersedih,kita tak mampu nak tolong,janganlah dipermainkan pula persaan mereka...

Aku pon nak Husien jadi budak baik ekkk...

Awanama berkata...

Hj<
Saya kurang faham kenapa orang benci sangat pada Rosmah Adakah beliau tidak menutup aurat sepenohnya beliau sudah dicop kurang agamanya>Banyak lagi kaum sejenisnya yang pakai tudung dan ada yang sampai nampak dua biji mata saja tapi senang membuat fitnah bersubahat melakukan perkara yang mungkar tapi tidak ditegur

jebat berkata...


Tanpa Nama 4:28 PTG,

Kita tengah sedih MH 370 belum di temui. Jangan lah memesongkan tumpuan kita. Tentang ROSMAH kan suaminya ada. Dia nak tutup aurat ke nak bogel ke lantak lah. Kawan dia ramai, ada yang pakai tudung tapi jambul nya tak tutup.

Maklumlah jambulnya CANTIK. Macam jambul KENYALANG. Ha ha ha ha