Rabu, Januari 06, 2010

Senjata nak halau UMNO


Sinar Harian hari Isnin, Januari 4hb 2009 memaparkan tajuk 'Pakatan Rakyat berazam halau BN dari Selangor' - Elizabeth

Dalam satu ceramah di Hulu Selangor, Eli Wong berkata Pakatan PKR, PAS dan DAP berikrar untuk menawan kesemua kerusi Parlimen dan DUN untuk halau BN dari Selangor.

"Kita akan halau BN dari Hulu Selangor hingga ke Sungai Bernam" kata Elizabeth Wong.

Anak Cina yang berasal dari Ipoh ini pasti ada senjata rahsia dalam menghalau keluar UMNO dari kawasan kubu.

Kalau ini senjata untuk halau UMNO, hoiii ... nak berapa kali guna. Penat ...

59 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

En. Husin awat gambar tu..., dot cover-cover sikit.

censored berkata...

hat sapa punya .... tuuuuuutttttt

bRAVEhEART berkata...

Salam,
Wow! WooW! WooooooooooooWWWWWW!
Aku pun dah rasa tk berapa berani nak beranikan hati, hehe

Tanpa Nama berkata...

ko ni terlampau lucah dan gilo seks.
Camano rupo muko ko, hotak biru sangat. Mak bapak ko pun otak biru gak ke? Ko ko anak hasil dari sumbang mahram..

Tanpa Nama berkata...

kalau halau ngan senjata tu le.. hi hi.. takde sapa nak lari

Tanpa Nama berkata...

Kalau had guna senjata tu, saya gerenti lari. Sebabnya bau kuat yeo. Banyak sangat piston keluar masuk. Tua; muda; putih; gelap; potong; tak potong. Hai geli aku. Tapi lagi geli kalau dah yang masuk lubang `kunyit' masuk pulak semak belukar tu......... Gilo den woi

Tanpa Nama berkata...

sin, kau ni ,,, dah aku dok elok elok depan komputr, tak pasal pasal aku kena masuk bilik ajak bini aku dot dot dot bila klik "sini" tu,,,,

Tanpa Nama berkata...

ayat maksud sebenar dia tu bakan halau sin...tu macam nak panggey...tapi dek kebulor PAS ngan PKR, depa akan terkam dulu..hahaha..PKR ngan PAS yang halau BN pasal depa tu jenis tak bleh kongsi. Mau makan sorang2 simpan sendiri mau ingat..

Tanpa Nama berkata...

Patutnya Dia berambus dulu ke Ipoh.

Tanpa Nama berkata...

CIK HUSSIN......

Gambar ape tu....., tak clear lah..
bagi gambar yang clear sikit le...
senang nak tengok

sikucingsiam berkata...

salam..."jahat" ko bro...

kluangman berkata...

Bukan setakat halau, tapi UMNO nak 'dijualnya', nak 'dilacurkannya'.

Kekadang aku panas hati sangat dengan puak UMNO ni pasai depa tak berubah pun, dok takuk lama, dok hangguk macam zaman paklah jugak, dok suruh bini pi melawat kawasan dan merasmikan aktiviti, lebih sudu dari kuah, lebih pinggan dari mangkuk hayun.

Elok juga sesesekali atau sekali lagi dihalau kalau apa yang berlaku masih tak sedaq diri.

Tanpa Nama berkata...

senjata dia tu perisai boleh tembus kot.bila pedang umno ka pas ka pkr ka atau apa2 saja datang tikam.dia cengkam kuat2.habis pedang tu terkulai layu.bukan setakat terkulai layu.habis hanceng pedang2 itu..


hangpa jgn pk lain na...muhahahhahahahahaha

MC_Shaharul berkata...

bodoh punye blog..sex jerla yg ko tau,patut pn ajk umno tasel gelugor tido smpai 10 org pmpn,pastue liwat bontot bini,kes sbb giler sex la tue bro...ape nk heran mmg org2 umno gila sex..kuikuikui..x caya tnya JJ si kaki raba bontot..

Tanpa Nama berkata...

sein...tu eli punya ka?goli den...

Umar_LoveIja berkata...

Hai.Very good blog,im very enjoy this blog.Tapi kalau ingin mengetahui sesuatu info yang misteri n pelik,jom singgah blog sye ni plak di http://janganpandangdepan.blogspot.com ,ok bye

Tanpa Nama berkata...

Gambar apa tu sin? Macam pedal ayam aje!

mankentut berkata...

ini satu cara nak halau hantu!

Tanpa Nama berkata...

alaihai MC Sharul...

malu malu kucing ke ..?? kalo si anwar juburi..aku percaya lah dia tak mahu benda ni..dia nak yang bahagian belakang...

kah kah kah..

R.K berkata...

uh senset sikit pak husin ..
duh ..

House PK berkata...

Husin Bhai, giua sudah link kan artikel wa dengan artikel lu ni bhai

Lu memang the best bhai!

jamil berkata...

Sin, kalau itulah senjatanya maka tak heranlah Khalid Gagap semakin terlior. Aku tak lalu la..... eeeeeeeee.... geli den.

jamil berkata...

senjata dia tu perisai boleh tembus kot.bila pedang umno ka pas ka pkr ka atau apa2 saja datang tikam.dia cengkam kuat2.habis pedang tu terkulai layu.bukan setakat terkulai layu.habis hanceng pedang2 itu..


hangpa jgn pk lain na...muhahahhahahahahaha

12:09 PM
Blogger MC_Shaharul berkata...

bodoh punye blog..sex jerla yg ko tau,patut pn ajk umno tasel gelugor tido smpai 10 org pmpn,pastue liwat bontot bini,kes sbb giler sex la tue bro...ape nk heran mmg org2 umno gila sex..kuikuikui..x caya tnya JJ si kaki raba bontot.
-----------------------------------

Kes Timbalan Pesuruhjaya PAS Perlis apa kurangnya.. bini datang bulan pun ditala, tak dapat depan belakang ditaruhnya. sedap kot, jgn la rasa malu sebab dlm pakatan kan slogan mcm tu. Sama rasa, depan belakang sama saja. Gunalah KY Jelly

TAIPINGMALI (TM) berkata...

he he he he he he...

doktor berkata...

giler ah usin lempoyang.Gambar ni mengingatkan aku kisah lampau..

Rudy berkata...

pakai banyak kali hancuuur luluh la..

YANG GAMBI berkata...

Salam bro, tu bukan senjata.... tapi perisai kalau jadi Menteri Pertahanan nanti..... lunyai dah......

oh.!.budak.skema berkata...

sin..kali ko memang wow la..haha.terkedu aku ngan senjata tu..

ISAC berkata...

Pakai senjata tu, kupiah pun boleh hilang....

Dugaan....dugaan....dugaan....

ISAC berkata...

Celako...celako....celako....

:)

Tanpa Nama berkata...

Eli WOng suruh bertanding hulu selangor la kalau nak halau. Baru bersepai nonok dia.

Tanpa Nama berkata...

nonok macam tu bagi kat anjing je le

Tanpa Nama berkata...

Khalid celup berapa kali daaahhh...

Anuar tak tghingin lah bende tuuuhh..

Mat Sabu telan ayaq lioqqq...

Depa ni lap jeeerr.. tak basuh.

Eeeeee .... nak temuntah. Weeekkk..

Tanpa Nama berkata...

O Allah the father make Elizabeth more sexier

O Allah the son make Husin more handsome

O Allah the holy spirit,what in the hell are you?

shamsadis berkata...

sen, gambar apa tue sen...


hahhahahaha

Tanpa Nama berkata...

elok juga pemuda selangor memang suka benda tu macam AJK Gelugor..pandai eli..

Tanpa Nama berkata...

hadi awang lagi suka apam yang masam2 manis neh

dia ada 3 bijik apam kat rumah

Tanpa Nama berkata...

Ooo dia orang Ipoh ke. Patutla tatak sombong.


kratos

Tanpa Nama berkata...

Saya Ana, umur saya baru 15 tahun. Saya
gagal dalam PMR, saya terus bekerja
untuk meringankan beban orang tua.

Saya telah terbaca sebuah iklan yang
terpapar di kedai 7-Eleven. Jawatan
kosong sebagai Operator Kilang Penyapu
di Sg Besi dengan gaji yang lumayan.

Hampir 6 bulan saya bekerja disana,
walaupun saya dibawah umur tetapi saya
diterima bekerja untuk jawatan
sementara. Dan sepanjang saya bekerja
di sana saya tidak mempunyai apa-apa
masalah, walaupun umur saya muda,
tetapi perwatakan saya seperti anak
dara yang meningkat remaja dan saya
disenangi oleh semua pekerja di sana
lebih-lebih lagi
pekerja lelaki kerana masing-masing
cuba memikat saya, maklumlah ayam
muda....lalat pun tak berani
hinggap!!!!! Dan saya senang
berkomunikasi dengan rakan-rakan
sejawat.

Saya juga selalu ambil "overtime",
maklum saje lah.....claim yang lumayan.
Saya tidak pernah kenal erti
penat....... . Dan dalam masa yang
begitu singkatsaya telah dapat
menyimpan wang dan berbelanja dengan
sewenang-wenangnya.

Nak jadikan cerita...... , pada suatu
pagi
semasa bangun dari tidur, saya terus ke
bilik mandi. Semasa saya hendak mandi
saya telah lucutkan towel di badan
saya.

Alangkah terperanjatnya saya kerana
saya lihat ada beberapa helai bulu yang
kelihatan seperti bulu penyapu tumbuh
di kemaluan saya.

Tanpa berfikir panjang saya teruskan
juga mandi, dan terus bersiap untuk ke
Kilang Penyapu.

Sepanjang perjalanan saya ke tempat
kerja, saya terfikir mungkin saya sudah
tidak sesuai lagi bekerja di sana
(mungkin alergik penyapu).

Sesampai sahaja di Kilang Penyapu, saya
terus bergegas jumpa
Supervisor di bilik khas. Saya pun
memberitahu hasrat saya untuk berhenti
kerja pada hujung bulan nanti.

Supervisor itu gugup sebentar kerana
tidak menyangka keputusan saya itu.
Mana taknya saya tahu dia ada hati
dengan saya........ saya pun memberi
alasan tidak dapat bekerja disitu lagi
kerana alergik dengan penyapu.

Lantas disuruhnya saya tunjukkan tempat
yang alergik itu. Saya pun apa
lagi...tanpa segan-segan silu lagi
terus menunjukkan bahagian sulit saya
yang alergik itu. Tetapi Supervisor
saya tidak menampakkan reaksi
terkejut...malah dia sendiri telah
memberitahu saya dia pun alergik malah
lebih teruk dari saya. Saya pun minta
dia tunjukkan
tempat yang alergik itu.

Alangkah terperanjatnya saya, apabila
dia membuka seluarnya saya ternampak
bukan lagi bulu penyapu yang tumbuh
malah ada batang penyapu sekali. Saya
pun terus meminta berhenti 24 hours dan
terus keluar dengan seribu tanda
tanya??????? ?




bengap nyer budak ni..patut la PMR pun
FAIL!!

apek berkata...

Tatak sombong punya, kencing tak ada munyi punya lo.

Tanpa Nama berkata...

teringat lagu rock kapak dari kumpulan Medicene "rimba cintaku".

Tanpa Nama berkata...

hantu betul.aku baru je sampai* rumah ni.tak pasal2 kena patah balik sana kalau dibuatnya tak tahan.

*baru balik dari Siam he he he!


-jejaka idaman-

Tanpa Nama berkata...

Yang diatas dengan napas kuat serta gagap2 berkata."Lu cibai sudah tua sikit ada luas le, kasi ke ke ke mut sikit,"

Yang dibawah dengan pelat cina kata, "Ai ya mana atak chimut, tiap2 hali cuci looo,"

Aaaaarrrrgghhhhh!!coming!!!.

berasiam berkata...

Eli belajar dari pengalaman Vietnam halau tentera US. Vietnam tak ada senjata canggih untuk lawan US tapi tentera US tidak memang tak boleh tengok senjata yang macam Usin link kan tu. Ada logiknya UMNO pun akan terima nasib yang sama sebab ramai yang kata orang UMNO pun tak boleh tahan tengok senjata ni. Tapi selagi namanya jantan, yang dalam PKR dan PAS pun bukannya boleh tahan tengok aja. Silap haribulan, Seputeh pun teringin mencuba.

Tanpa Nama berkata...

BUNG SUDAH TENGOK KE INI SENJATA?TATAK TENGOK LUGI LO.banyak cute.wa serender ,angkat tangan tatak mahu lawan.wa punya lanca...pun angkat tangan ma!
(viagra soy leck)

Tanpa Nama berkata...

ayo-ayo manyak cantik,putih.saya punya hari2 tengok itam juga bang.malam hari saya susah nampak.ini macam kalu,saya mahu tengok siang malam.
(sham(my) volloo)

Tanpa Nama berkata...

Ini senjata canggih.

Tanpa Nama berkata...

senjata botak tak adake?

Tanpa Nama berkata...

senjata botak tak adake?

Sinatra_Z berkata...

AKU KAT PEJABAT LA SIOT

Tanpa Nama berkata...

kahakhakahini mmg senjata purba daripada pekerjaan paling lama usia nya di dunia ni...

world oldest job?

-reda

Tanpa Nama berkata...

Tak payah senjata,
UMNO tikam sendiri,
Bedul dengan Bedal,
Najib diC4kan Mongolia.

Sekian

Tanpa Nama berkata...

itu senjata banyak bagut.semua olang jantan tentu kalah.kalau tatak caya tanya itu Bung Kinabatang.dia champian punya olang dalam itu palimen pun kalah ma.tapi itu senjata kalau bocor tatak boleh pakai ma.itu satu dia punya plobem.lain banyak bagut.tatak komplain.ini senjata tatak tembak lo.olang kasi tembak gerenti kalah.banyak hairan o.ini magik banyak kuat. from sukamain

Tanpa Nama berkata...

Sojato ni kalau monyorang,dio mengerang. ni buek den kalah ni.
(Stimselalu)

Tanpa Nama berkata...

dah tahu kalah,buek apo didokek natang tu.sajo carik ponyakit.kok golo.tak dapek den nak nolong eh.kalau dah gata,gaghruk yo.jangan jadi pande ngacah2.poei main jauh2.lantaklah oghang lain nak.kito tau usah.
ini posan atoktehboting
ingat yo!

Tanpa Nama berkata...

Don't start anything that u can not stop.
(Tok teh gontam)

Tanpa Nama berkata...

gua punya lancau sudah ledi.gua tatak tahan mahu tikam itu senjata.gua tatak kira,mati pun tatak apa ma.
(Kong Ket Kuat)

Tanpa Nama berkata...

senjata pun bolih cinyum.canggih2,gua mahu cium & jilat. bolih ka. ada orang marah tak?
(tong ta ik)

陽春麵Star berkata...

cool!very creative!avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,情色