Isnin, Januari 04, 2010

Malaysia to assist Indian earthquake victim


A big earthquake with the strength of 8.1 on the Richter scale hit India. One millions Indians died and over a million are injured. The country is ruined and the Government doesn't know where to start providing help to rebuild.

The world is in a shock. USA sent it's troops to help. Saudi Arabia sent money. New Zealand and Australia sent sheeps, cattle and food crops.

Malaysia has yet to decide on it's donation. As a country with a large number of Indian population, the world attention is on Malaysia. The British press is ready to pounce on Malaysia using the Hindraf legal claim in the English court.

After going through the bureucrasy of consultation, deliberation and appeasing all the Indian political parties within Barisan Nasional and Oppositions, they finally decided after two weeks of lengthy discussion.

Malaysia will send 1 million Indians as replacements!!!

Reason here.

19 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

siul la ko ni husin. hahaha ... speaking london nampaknya.

R.K berkata...

hehe .. bila mahu send ? pilih random ka ? macam PLKN ?

Tanpa Nama berkata...

hantar sajalah indian dari Malaysia ganti Indian di India..lagi senang aku drive tak de la gelap gulita..herkherkherk ayat emnghinakah aku? kahkahkah..hantar sama mata sepet balik negara mereka

al-juburi berkata...

bagusssssssssss

Bawal berkata...

Baik punya...

1st Class la..

PUTRA MERDEKA berkata...

tabik bro! pergi jahanam paria-paria tak sedar diri dlm negara!

kermit berkata...

hahhahahahahahha... dem... bernas-bernas.. jual india lagi untung dari jual jet F5E!

Tanpa Nama berkata...

Yang baik-baik tu kita simpan la. Tak semua keling jahat.

KELING BAIK.

Tanpa Nama berkata...

Allahhuakhbar, hantar paderi besar yang menang kalimah Allah dulu, bolehkah?
Tambang Air Asia murahkan, saya bayar tambang tu campurtangan dengan Al Juburi juga; Pak Nik sekali

Tanpa Nama berkata...

jangan.jangan.jangan hantar.
Cuba lihat kp orang india. Itu kad biru.Maknanya Orang Malaysia.

Orang India banyak yg menolong ekonomi negara.

Siapa yb menoreh getah masa dulu?
Siapa yg buat jalan raya masa dulu?

Tun M memang betul...MELAYU MUDAH LUPA.

RAKYAT MALAYSIA.

Hadi Bawang berkata...

Jumlahnya dicadangkan 1 juta..perlu dihantaq balik..

mcm Karpal/Gobin beol/Nuar berahi/sivarasa/gobala- baka2 syaitan agen asing..

puak2 pengacau lebih kurang sejuta.

yg lebihnya baik2 belako..mmg diakui baik/beriman/membina negara..

No to Hindraf berkata...

Hindraf2 tu hantar balik ... DAP hantar balik ... PKR punya hantar balik ... Gangster hantar balik ...

... Baik2 punya sampai2 bila2 tak apa.

own shah berkata...

hehehehe stylo la anta punya cerita . . . mau paham sendiri

Tanpa Nama berkata...

Bengali masuk sekali tak Sin?

pencinta kebenaran berkata...

hahaha..cet..aku pun sokong cadangan usin..indrap yg nak saman tu sementara blom dapat saman tu bleh la balik tgk kampung korang tu..gi la tolong sedara mara..gi bungkus kain baju korang n berambus ye..

utk anon :rakyat malaysia..weih..x dek sapa pun yg suruh orang india tu dtg kat sini dulu toreh getah..kami orang melayu x hingin pon..kan ramai lagi melayu yg bleh toreh getah. orang british la yg beria2 bawak diorg jadi balaci toreh getah..

x dek org india pun x pa..x dek masalah nak toreh getah..

Neo Jebat berkata...

kenapa nak hantar balik, silap2 kena sama berbilion2 kang sapa susah!!!!

tapi kalau nak hantar gak, agak2nya pak sheikh al juburi tu nak hantar gak ke, pasal dalam wikipedia kata pak sheikh tu berkuturunan dari India...

Tanpa Nama berkata...

Keling tak berani angkat muka kalau barua mereka mcm al jub serta murshitdul am tak ada. Nak halau keling halau sekali 2 ekor kepala taik tu

ruud berkata...

eh ada dua orang sudah kayo dengan RM50 juta kan?

Tanpa Nama berkata...

Hantar Najib balik Pulau Bugis dulu sin....ke ke ke ke