Rabu, November 03, 2010

Dah terdesak ...

8 ulasan:

Bingai @ Bangang berkata...

He he he
Kreatif!

Aku Yang Bingai
Cerai Sebab Takut Bini di Tendang Terajang

YB Raz berkata...

hahahaha

Tengok perati .. berkata...

Salam Sin .
Doh lamo tok guru tak mari lawat kito, Dulu kawe bolih jugok baca Fatihah , Lo ni nok sebut pun dah tok leh sebab lidah kerah ,, kawe ni kali yang keberapo tok ingat doh meluk isle .. sekali masuk isle sekali dapat pitih .. lepah tu kawe lupo kawe dah Isle .lepah ni bilo pulok tok guru nak mari... nok tunggu raye pulok ke?
Kawe nak melok lagi loh bilo tok guru mari..

musang berjanggut berkata...

Orang Pas jangan marah haa, nanti kena jual sama orang Dap haaa..

MC_Shaharul berkata...

mcm mana lak dgn bn bg pitih kt batu sapi?terang2 lg bg rasuah...kekehkeh..cube usha kt sini http://www.youtube.com/user/malaysiakini?blend=1&ob=4#p/u/0/lq7zbLpKai4


sblm nie lak masa aku praktikal kt perkampungan org asli di pahang bila org asli tue msuk Islam dpt duit,knp x kecoh pn sblm nie??

Tanpa Nama berkata...

Ya, ente boleh hangkut semua barang kalau suka, bukan duit saja, itu kepala harimau pun boleh jugak.

Lagi satu itu Tuan Haji Nik Ajis sudah bagi cuti datang bikin fening dekat galas la.

Tapi jangan hangkut itu kayu balak la sebab itu towkay cina yang punya lah.

KZSO berkata...

alaaa..lepas ni kita ramai-ramai jumpa tgnaa mintak duit..jom-jom...

Tanpa Nama berkata...

kalau buat banner kat galas cantik nih! :-)))