Ahad, November 28, 2010

Itu panggilan tempatan


Ratu Elizabeth, Vladimir Putin dan Anwar Ibrahim akhirnya meninggal dunia dan dihukum masuk neraka.

Ratu Elizabeth dihukum masuk neraka kerana mengekalkan mahkota England dan bersuhbahat dengan kezaliman terhadap kemanusiaan dari menjajah negara lain, merompah harta negara yang dijajah dan terlibat dengan perniagaan hamba abdi.

Vladimar Putin adalah Presiden Rusia yang pernah menjadi Ketua KGB yang zalim dan menganiaya orang.

Anwar tercapai cita-cita menjadi Perdana Menteri Malaysia tetapi tetap dihukum ke neraka. Walaupun mahkamah tidak dapat pastikan masa berlaku liwat, pandangan hakim bahawa kejadian meliwat ada berlaku disahkan di padanag mahsyar.

Di dalam neraka, mereka mengetahui mengenai satu talipon merah lalu ditanya apa gunanya. Malaikat yang menjaga memberitahu talipon ini untuk menalipon kembali dunia.

Putin mahu menalipon balik Rusia dan bercakaplah dia selama 5 minit. Sebaik habis, malaikat memberitahu harganya satu juta dollar. Putin bayar dengan cek.

Kemudian Ratu Elizabeth minta untuk menalipon England dan bercakap selama 30 minit. Sebaik habis, baginda di beri bill sebanyak enam juta dollar. Dibayar dengan cek.

Akhir sekali Anwar mahu menalipon Azmin. Dapat dia bercakap selama empat jam. Malaikat meminta lima dollar.

Apabila Putin dengar, dia marah dan tanya pada malaikat, "Kenapa harga panggilan Anwar murah?

Malaikat senyum dan jelaskan, "Sejak Anwar ambil alih Malaysia dan diganti dengan Azmin, Malaysia dah huru hara macam neraka.

"Jadi panggilan Anwar tadi itu panggilan tempatan."

34 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah.. lawak tahap dewa anvar.

Tanpa Nama berkata...

hahahahaha....!

mokmek

Tanpa Nama berkata...

anuar masuk neraka ??... kes apa yee?? liwat kot....

Tanpa Nama berkata...

kihkihkihkih....

Tanpa Nama berkata...

minta beristighfar banyak..syurga neraka malaikat bukan untuk dibuat bahan jenaka..

azlan berkata...

RPK dah jadi pemuzik jalanan di London.....

Tanpa Nama berkata...

hai anwar tak beli tiket dengan little nicky ke tuk kesyurga hikhikhik dasyat sin tersembur aku tadi tengah makan apabila baca akhir cerita ni. tanniah sin sindiran tajam

Tanpa Nama berkata...

anon 2.14 - tulung pi habaq kat orang2 Pas sat apa yg hangpa cakap.. bulehka? depa dok hantaq kami semua masuk neraka lama dah.. sebab tak sokong pas.

Tanpa Nama berkata...

Khakhakha....

Tanpa Nama berkata...

adusssssssss lawak la bro ... sampai terkentut aku punya gelak .... best la lu bhai ...

Labu Labi berkata...

Husin, kan Kak Zizah cakap si Nuar tu diutus Allah ke dunia untuk memimpin umat dunia. Jadi Anwar ni rasul ke? Masyaallah Kak Zizah ni dah buang tebiat ke? Menyamakan Anwar dengan utusan Allah.

Husin, takkan rasul masuk neraka macam Anwar?

anti bohmau berkata...

salam pak usin,

betul tu anon 2:35 PM!!

minta anon 2:14 PM pi nasihatkan n.ajih sila tarik balik fatwa 'undi pas masuk syurga' sebab mana ada manusia di dunia ni yg boleh jamin tempat dlm syurga ka oghang lain melalui undi parti keduniaannya tu??

ooo..pemimpin2 pas main2 janji syurga ka puak2 pas takpa no?? kesian semua umat islam bukan ahli pas di malaysia ni & di luar sana, semuanya tak di gerenti masuk syurga pas!!!

tang oghang semua tak boleh. tang puaka2 pas tu membelit dgn ayat2 AlQuran pun takpa

adaka lagu tu?

anti bohmau berkata...

ooops!

*puak2 - bukan puaka2!!!!

Tanpa Nama berkata...

pooooooooooooooooooooot......Hang buat aku terkentut Husin..


Salleh Telegu

Tanpa Nama berkata...

Class!!!!

Tanpa Nama berkata...

har har har lawak la pak usin nih.

Takkan telefon azmin sampai 4 jam???

Tah-tah telefon bini amin kot???

har har har

Tanpa Nama berkata...

husin lempoyang jangan bergurau pasal neraka..tau.jangan menghina Allah....atau mungkin kamu dah tak beragama kot.tauabat sebelum terlambat.

Tanpa Nama berkata...

Salam. Husin tak bermaksud menyentuh syurga .... neraka yang sebenar, cuma ini adalah andaian. Allah pun tahu niat dan hasrat Hussin tu.

Manusia pun selalu guna perkataan ini, contoh ...bila terlapau nikmat sampai KLIMAX dia kata syurga ( Are you okey?) dunia... bila ditimpa musibah yang perit dikata macam nereka. Suami isteri bila bertekak... terdengar juga ayat rumah ni macam neraka......Tak gitu Chin??

Tanpa Nama berkata...

abis, yg pak nik fatwa nyanyuk bagi tiket utk masuk syurga x laku ekh?

cekodokmasin berkata...

Buat Amom 2.14PM dan 1.55AM, UNdi PAs masuk syurga pun pergunakan agama juga.. APa kes????

peaceface berkata...

kau punya sindiran amat baik sekali
kalau puak pkr dan pas tak faham
boleh mohon masuk kelas husin lempoyang.

Tanpa Nama berkata...

tu la duk terlopong masa kapir pkr sekor tu tafsir ayat quran kat atas pentas. nampak jahil sgt pengikut2 pkr nih!!!

nantikan pak nik nyanyuk keluarkan fatwa kapir tu tafsir betul & x salah!

Tanpa Nama berkata...

Kalau Tuan Husin kata taik lembu tu kek coklat hangus, hang pa semua pun turut makan...

Rascal

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Kha kha kha kha kha.......adusssss keles gituuuuu.

Tapi sian anu arr klu mcm tu, ingat dia dah beli tiket kat niky,kak jijah niky bagi tak?, azemin mesti dapat punya,sebab dia dah kate sangup khianati Melayu, same la mcm niky yg tak gumbira jadi Melayu.

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Anon 1:55

Ape makne "no joke no fun"
"no geli geli no sun"

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Anon 1:55

silap la taip, ko paham tak makne
"no joke no fun"
"no geli geli no SON.

Klu ko tu alim sngt dtg umah aja aku ngaji bleh!!!!!

Tanpa Nama berkata...

tuan...perkara syurga neraka bukan untuk bahan lawak...adakah anda akan gelak ketawa sekira anda mati dan ditanya oleh malaikat tentang perkara ciptaan allah yang dijadikan bahan jenaka oleh tuan?? saya menasihat kan tuan atas agama,..tidak ada tersirat niat atas politik yg penuh pura pura...sekira nya PAS atau PKR juga membuat bahan jenaka tentang syurga neraka malaikat dan berkaitan dgn agama allah..saya juga akan menasihat kan perkara yg sama..buat pembaca pembaca sekelian...insaf lah bahawa di dunia ini anda boleh gelak sepuas puas nya..tetapi di akhirat nanti org org yg akan gelak kegembiraan adalah org org yg bertaqwa di sisi allah...

Tanpa Nama berkata...

Takpe Sin, nanti aku bakarkan satu set handphone Vertu bertatah berlian kat Anwar masa Ching Meng (sembahyang kubur kaum Tionghua).
Nombor aku dah tempahkan 11967 (hari- hari main but_h/Lanc_u). Kalau tak 11948 (hari-hari main buntot) dalam bahasa kantonis.

Tanpa Nama berkata...

Abang Husin,

Class mu...21st Century Dante's Divine Comedy

Nik Rahmah

mekyam berkata...

LOL! good one! :D

Tanpa Nama berkata...

aiseh..aku ingat najib,altantuya & razak baginda ada sekali kot..tak lupa bik mama..meriah tuuu..

Tanpa Nama berkata...

En.Husin,
Saya dari parti yang bagi duit kat orang asli berkata jangan buat main-main pasal Anwar dan liwatnya.

Saya yang datang dari parti yang lagi mulia dan kuat tampal gambar Nik Aziz kat kereta dan t-shirt ingin mengisytiharkan yang awak semua jahat dan saya baik.

Sekian, terima kasih
PASbukanIslam and NikisnottheMessenger.

Tanpa Nama berkata...

What a joke!!!Laughter is a good medicine..Kira panggilan tempatan patutlah murah..tp ngapa talipon Azmin? sepatutnya dia tel Karpal Singh "the snake"..saja curious...

@rep berkata...

lol. nice one!