Isnin, November 22, 2010

Terlebih kerusi

Di sana sini, orang bercakap mengenai pemilihan PKR. Mana tidak jadi bualan, kalau dah sampai bersungguh-sungguhan. Buat malu saja.

Dah nampak jelas sangatkah lorong ke Putrajaya hingga jawatan dah jadi rebutan?

Penipuan, bayaran dan apa saja sanggup dilakukan.

Jawatan datang dengan peluang.

Peluang bertading di PRU. Peluang jadi Menteri bila ambilalih Putrajaya. Perkara kecil yang dilakukan di Selangor boleh dilakukan secara besar-besaran.


Inikah sebab sampai kerusi berbaling-balingan?

Atau sebab terlebih kerusi.


Ada kata sebab terlebih order kerusi untuk dewan.

Nampaknya PAS dan DAP dah terkasi lebih kerusi ...


Mana dia keahlian 300,000 jika yang mengundi hanya 30,000.

Allah melaknati orang yang mumbazirin.

Apa hal pun, begini pengakhirnya pemilihan PKR 2010. Siap begini sekali ...

Hehehe ... inilah Reformasi! Reformasi! Reformasi!

Dah pun basi.

16 ulasan:

jebat berkata...

Ya Tuan Husin,
Salam Takzim,

Sampai Hati ente kutuk PKR begitu srkali. Selain itu ente ketuk Azmin. Enate kata Azmin berucap di dewan hampir kosong.

Taukah ente ramai insan yang tak kelihata mendengar ucapan Azmin ?
Pecayakah anda akan adanya mahluk Allah yang tak kelihatan oleh manusia ??

Di antara nya ialah Jin dan Malaikat yang menjadi saksi Kebenaran (kebohongna?) kata kata Azmin.

Tentang ahli PKR: Betul ada 300,000orang. 3 + 00000 = 300,000 orang. Ini bukan bohong. 000 yang di tambah itu tidak membawa apa apa nilai fizik. Cuma tambah kosong 3 kali atau 4 kalia sekali pun 7 atau 9 kali.

Ente belajr hisab secara iarikat bukan secara HAKIKAT atau MA'RIFAT.


Husin, Ya Husin,
Kalu dia kata ah li PKR 300,000 orang, teriama lah !! pada dasarnya sahaja. Pada hakikatnya kita perlu selidik dahulu.

JEBAT - mula belajar ilmu HAKIKAT !!

Tanpa Nama berkata...

betul tu jebat
n.ajis pun belajar agama dgn mendalam.
dia gak mcm anwar. belajar syariat, tarikat, makrifat, hakikat dan tambah satu lagi (buka tasawuf) tapi kepala pantat.

Tanpa Nama berkata...

Tuan Husin.
Awat la PKR ni dah GILA MEROYAN.
Kerusi banyak dari bilangan ahli.

Kata 400,000 ahli PKR.
Termasuk JIN dan Pengundi Hantu kot?

Tauke-tauke besar PKR sudah keluar parti. Yang para penyokong PKR bila lagi?
Kutuk je PKR, bukan sapa nak marah.
Bateri lomahh AAA, Parti anak-beranak dll.

Depa kata....
Sokong UMNO, kita untung Dunia dan Akhirat.
Sokong PKR, Di Dunia lagi sudah dapat kutukan dan Akhirat belum tentu lagi.
Sokong PAS, cuma dapat cahaya Bulan, kalau bulan Gerhana, Dunia terlopass, Akhirat bergantung kepada Amalan sendiri-sendiri.

Wallahhualam....

Tanpa Nama berkata...

terlebih kerusi tu sebab nak ikut cara orang cina meraikan hungry ghost festival. memang dia orang sediakan kerusi kosong kat pertunjukan pentas di kuil-kuil masa tu untuk hantu duduk.

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Kita kene kate kesian kat anu arr dan azmin tu,sebab nak kate malu dia bukan jenis pemalu, kemaluan dia pon dia bagi orang tengok.

Bole caye ke PRU 13 nanti PR jaga Putrajaya?.Jangan cakap tak serupa bikin beb...Ni baru ahli 300,000 dah tak tau nak jaga mcm mane, nak jaga rakyat yg 30,000,000 pulak.

Cg Pian berkata...

http://helangbuana.blogspot.com/
Mohon di link kan blog saya. tq

Tanpa Nama berkata...

"I HAVE THE NUMBER,WE'LL TAKE PUTRAJAYA ON SEPTEMBER" HA........HA...HA....

Tanpa Nama berkata...

ANUAR MOTHER FUCKER N JUBUR LOVERS.. DAT ITS

Tanpa Nama berkata...

Anwar Mat Bon gila kerusi

Marhaen Kacak berkata...

hmm...kalau parti yg berteraskan individu kecil mmg susah nak kedepan...

Ada Persoalan Tentang Masalah Berkenaan Mata dan Penglihatan? Anda Bertanya, Optometrist Menjawab

Labu Labi berkata...

Wow, 300,000 ahli PKR termasuk jin dan syaitan. Sebab tu yang nampak 30,000 ajer. Dahsyat,dahsyat.

Tanpa Nama berkata...

Mr. Husin,

PKR canggih ler..., hang mana tau..! Walaupun nampak sikit yg hadir.., sbenarnya, ahli2 lain dengar mandat mlalui 'video conference' ler... Canggih, tau..

Lepas tu.., bila masa untuk nak mngundi.., ahli2 cuma pakai pangkah kat screen komputer kat umah masing2.., itu pasal jumlah undi lebih banyak dari ahli yang hadir..

Kat umah, ahli boleh pangkah sapa2 diaorang nak jadikan pemimpin PKR .., sambil relax2 makan karipap sama itu jelly..

Hang mana tau, Sin...

- dari Tanpa Nama yang bernama Mokhtar

Tanpa Nama berkata...

kahkah bila le org melayu dlm pkr nak sador....aljub kencing ngan berakkan mrk dah byk kali pon x sadar3,,,,....

anti bohmau berkata...

salam pak usin,

ni yg aku kutip dari rakaman perbualan aminah abdullah, laki dia rofi dgn 2 apek wakil pkr sebelum prk dun penaga dulu:

apek wakil pkr: 3,000 mic baru masuk pkr masa tu.
minah : betui ka 3,000?
apek wakil pkr: tak betulla! PENGUNDI HANTU mic ka apa semua ni. cakap saja 3,000 tapi dia(bayan baru) manipulsi....

alaaaa..u orang tengok sendirila rakaman perbualan tu... penuh dgn tipu muslihat & minah (calon bebas adun penanti) ngn laki dia pulak kena pusing ngn apek2 tu utk menangkan dr.mansor atas arahan nwar..semuanya jelas dlm rakaman tu! ni bukan kes terlebih kerusi tapi TERLEBIH BERAHI NAK KE PUTRAJAYA! sanggup menipu dari awal hingga mati agaknya pkr nih! ntah apa lagi yg juak2 pkr ni tunggu pun, aku tak tahulaaa...

Tanpa Nama berkata...

Kembara Putih apa khabar dia skrg ye? Dah la tak nampak..

Tanpa Nama berkata...

Aku rasa kalau orang melayu semua tinggalkan PKR alamat meroyan lah bang nuar auuw ngan assmin kena jilat juboq kaum lain