Rabu, Januari 19, 2011

Mulakan serangan


ADO Rengit sudah diumumkan calun untuk Barisan Nasional. Kedua-dua pihak sudah umumkan calun.

Buat apa tunggu hari Sabtu nak serang menyerang. Apahal pun, Pakatan sudah mula ceramah. BN pun sudah berceramah atas nama agensi kerajaan.

Suami Cikgu Normala Sudirman berperanan menyerang Pengarah Pelajaran Johor.

Tibai pasal Muslimut curi IC orang kampung.

Bantailah balik pasal fatwa Nik Aziz yang kata dulu wanita tak boleh berpolitik, fatwa sekarang boleh jadi calun.

Nak kasi pengsan sama Cikgu Mala, dedahkan bapa dia banduan. Baca sini.



Hehehe
...

Baiklah kita jangan main peribadi ye.

P/S Sori lupa blog ana curi ide ini

Sudah dapat ... Akar Umbi punya

15 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mohon link
http://wicararumi.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

Waa...bo patut maa main selang-selang pelibadi itu maciam....

Tanpa Nama berkata...

sejak bila pulak usin dah pandai ciplak hasil orang ni.

aku rasa pengendali blog ni bukan usin lagi lah.

abitw - tolong tukaq admin baru la

JKKKK Kota Sarang Semut berkata...

Salam Tuan, saya dah link dan follow blog Tuan..TQ

golok jangok berkata...

ingat ka cikgu linda yang comel macam minah ronggeng lawan cikgu Mala @ Pengarah (Indon?)Pelajaran Johor yang jadi calon.

hoi syeikh husin saudagar tompok2 taik unta, kalau nak provok Pas jadi 'unta' umno - lebih baik enta baca ini " ALIF MIM NUN WAU = alif tendang wau SARKIS.

Sarkis kat Johor tak ada unta sheikh. Saudagar unta boleh hantam Pas & umno - tapi jangan hantam satu, puji satu nanti enta jadi unta mandul.. heh heh heh

Tanpa Nama berkata...

bro, boleh cakap kat orang2 PAS tu, jangan bagi AnuWar pi Tenang, nanti dia pi bantai Cikgu Mala tu, haru kang, tak tenang lak PAS tu.

-artis-

Akar Umbi berkata...

sin,

lu curi idea gua sin,

http://azlantaib.blogspot.com/2011/01/cikgu-mala-sudirman-bin-suratman-pernah.html.

lu kena gadai abis unta2..... nak bayar pampasan kat gua..

Husin Lempoyang berkata...

Akar Umbi

Ana salute sama ente!

Ente buat research. Ana sudah kasi curi ya.

Tanpa Nama berkata...

Ini Husin banyak bodoh punya orang.. tak tahu baca.

Tanpa Nama berkata...

PRU Galas dulu, the biggest loser ialah calon PAS. PRU Tenang ini the biggest loser ialah BN, tapi bukan Barisan Nasional, beb.

Rascal

PuteraKelantan berkata...

Sudirman Sukarman kah atau Sudirman Suratman?

Suratan atau Kebetulan?

Syeikh Al Bab berkata...

wouuuu.... pembangkang boleh turunkan undi majoriti 6157 tahun 2008!!! Tuan Sin Lompayok, praya ke 11 BN dapat majoriti 8649 dan tahun 2008 Pas dapat turunkan 2492. kalau ikut ilmu hisab maka adanya pembangkang mungkin dapat memalukan BN kali ini. Ana sudah pergi cari tapak jual unta minggu lepas di Labis, cakap-cakap kedai kopi kata ini AJK bahagian tak puas hati. Calon Pas pulak nampak molek dan menarik pengundi kaum wanita. Kalau BN tak main jahat, peluang calon Pas cantikkkkk...

mata-lembu shah alam berkata...

jual unta tak laku ka Husin?, dah mula hantam peribadi calon Pas atau dah jadi gila alkhinzir macam TV3/4, utusan meloya, berita hairan bila tiap kali pilihanraya kecil.
hai saudagar unta tolong kasi maklum, bahawa makhluq2 ini tidak digalakkan datang ke Tenang kerna akan mengganggu keTENANGan rakyatnya:
1. apek cibai yang tibai ah moi kaw-kaw
2. anak badak RM
3. Mat Monggol budak Pekan
4. Anak yatim
5. Umi/ibu ayam, bukan ibu mertuaku la
6. Berahem Tongkat Ali
7. Kera Jantan (KJ)
8. Karpal Signh a/l Karam Signh= Kapal Karam
9.Sharibu - alantuya punya bapak lah
10. Saudagar unta auta dari baghdad nanti dia pengsan lah, haks haks hakss

Tanpa Nama berkata...

bapa cikgu mala = sudirman bin suratman..

tarikh lahir = 3/5/1983?

heh..

Cif Khadam berkata...

wahai unta2 & bahgal2 sekelian,

Sila ambil maklum bahwa Pas tidak pernah melarang wanita bertanding sebagai calon pilihanraya. Oleh itu pada tahun 1959 Allahyarhamah Khadijah Sidek telah menang sebagai calon ahli parlimen Dungun Terengganu.
Bapa Cikgu Mala sebagai banduan dilahirkan pada 3/5/1983 ???
Kiranya berita busuk ini datang dari Husin Lempoyang peniaga unta maka hukumannya cium bontot unta, mandi airkencing unta, kepala atas & kepala bawah akan diketuk & diarak mengelilingi kota baghdad sambil melaungkan nama Cikgu Mala.
Tabiat jahat ini kiranya disabit, lesen peniaga unta akan digantung & akan diganti dengan lesen peniaga Alkhinzir.
hai husin, enta majnun ya habibi tompok2 tahi unta.. hah hah hah kaahk..