Sabtu, Januari 22, 2011

Pangkah Cikgu


Nik Aziz kata undi PAS masuk syurga.
Pangkah Cikgu Mala rasa syurga

Nizar kata undi UMNO haram
Pangkah Cikgu Mala dah halal ke Nizar?

39 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

pangkah cikgu mala masyuk syurga. pangkah kat mana tu, pangkah atas kertas ke, pangkah belakang keertas ke, pangkah CELAH keertas ke?
patut le nik aziz suruh PANGKAH cikgu mala.
Tua tua keladi,
makin tua makin menjadi.
tak lama tu, nak mati.

N.ajis ooohh N.ajis.
tua kerepot tak sedar diri.
boleh la beli ubat kuat lagi. banyak dalam haprakah daily.

-haji hadi-

Tanpa Nama berkata...

kesian ye

anwar hanya nak pangkah azmin dan shamsidar

Cg Pian berkata...

MOHON LINK TUAN - http://helangbuana.blogspot.com/
T.KASIH

IMAM BONJOL berkata...

SUBHANALLAAAAAH....SYURGA NERAKA ITU KERJA ALLAH.

JANGANLAH KITA NAK JADI TUHAN.

Tanpa Nama berkata...

Sapa pilih bank, pajak gadai Islam kerana tidak menyokong sistem riba, dia memilih syurga dari neraka. Sapa pilih pakaian tutup aurat dari seksi nak mampus, dia pilih masuk syurga dari neraka.
Sapa pilih puak berakhlak jadi pemimpin, dari puak perasuah, pro-judi, pro-boros, dia pilih apa?

Rascal

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Selalu cikgu buat komen dalam kad kemajuan murid murid begini.

nampak ade kemajuan dan usaha dgn lebih gegeh.

Niky komen begini.
Mu nok shorgo ko?,mu pangkoh hamPas,kompem.

Najib komen begini.
Takde maknenye debat,buat abes boreh yo,Tapi kalau pangkah BN insyaallah dapat shurga dan dunia.

LU PIKIR LAH SENDIRI.....

PakCuNawi berkata...

Aisey Sin...ente blm tau lagi ka? Skrg ada ajaran sesat baru. Org panggil "Ajaran Ayoh Nik". Serupo dgn "Ajaran Ayah Pin", keduo2nya merupokan kerajaan langit. Yg bezanya, menurut "Ajaran Ayah Pin" nak pegi ke kerajaan langit kena naik "teko"...sbb tu ada teko beso depan rumah dia.

"Ajaran Ayoh Nik" mudoh sikit, dia naik ke langit guno selipo terbang. Menurut maklumat yg ana terima, dlm "Ajaran Ayoh Nik" nie, dio ado ajar pengikutnya, kalu kito dlm perjalanan kurang dari 2 marhalah, kita boleh niat "MuKafir". Lebih kurang samo dgn "Musafir" bezonya, satu kurang duo marhalah dan satu lagi lebih 2 marhalah.

Bilo kita dlm keadaan "MuKafir" kita boleh buat apa yg org kapir buat. Nak pegang colok boleh, nak bawa cina tak tutup aurat masuk masjid pun boleh dan yg paling penting KITA BOLEH PANGKAH CIK GU. KALAU NAK LAGI APDAL, PANGKAH CIK GU DALAM KERETAPI. Bukan setakat nak pangkah cik gu, nak pangkah bontot boleh, nak pangkah bini orang sampai dpt anak pun boleh... :D

Tanpa Nama berkata...

hehe..jom kita pakat pi pangkak cikgu mala...masuk sorga wo

Tanpa Nama berkata...

Kalu BN menang adun, bawah kawasan BN Parlimen pornstar kan? Jadilah pornstar ramai-ramai.

SuriSuria berkata...

blogger celaka!!

trg vs ns berkata...

assalamualaikum tuan husin,

ni apa hal tiba tiba je sudah jadi ini macam,manyak boring maa.....

jahat sangatkah nik ajis tu.....
baik sangatkah bung ajib tu......
kat mana beza nya tu,,,,
pasal surga tu,
cuba kita pikir logik akal,kalau kita nakkan sesuatu tu yang terbaikkah atau yang kita dahpun tau tak baik,kalau kita dah selalu kena tipu,kena perbodohkan dek juak2 yang tak merasa bahana keperitan orang kebanyakkan,tak kan kita nak teruskan jua,apa salahnya kita cuba yang baru,
oppsss....
nanti ada yang kata akan hilang kepuanan melayu..... acu cuba kita pikir balik,bukan ke raja@sultan tu lambang kebesaran melayu,siapa yang cuba hapuskan suatu masa dahulu,pas ke atau ALIF MIN NUN WAU,sapa tendang sape, sape masuk sarkas, itu zaman p ramlee dah cakap dah,
entahlah.....
yang takde nama tu,yg mula2 comen pun agaknya bukan melayu.....kot,ada ati nak pakai nama aji,buat tersalah letakkan huruf B ganti kat S tu camne yek.

ops... yang selalu guna nama golok janggok tu,golok tu terbang dari yala ke?ghase cam biase le

Tanpa Nama berkata...

Nik Ajis tidak se-Rasis Lim Kit Siang,
Nik Ajis tak se-Poosing Karpal Singh,
Ni Ajis tidak se-lewat AlJuburi,
Ni semua kekawan dia yang di jadikan wali dan saksi.
Kita boleh cuba yang baru dan mungkin kita boleh dapat bina infrastruktur yang unggul seperti Pasar Tok Guru di Kelantan.
Atau kita boleh sangkal parti alif mim nun wau dan ikut parti yang Sembah Derhaka berguling-guling macam derama keling.

Untuk Kuasa Semua LePAS.

Tanpa Nama berkata...

pangkah umno dapat RM (ROSMAH MANSOR)

Tanpa Nama berkata...

orang nak duit, nak projek bukannya nak fikir sembahyang penuh ke, rajin baca quran ataupun rajin ke masjid.

Tanpa Nama berkata...

Mujahid PAS Kelate, nak kempen di Tenang kalu, jange sebut Pat Ria, sebut Pat Ringgit, Nanti penyokong demo Makkal Shakti bunuh diri pulak akibat kecil hati ......


Ali Tempe

Tanpa Nama berkata...

bila tiba pilihanraya, pak nik mula la usung sorga/neraka!

benda2 ni ada masa pilihanraya? :-(

mata-lembu shah alam berkata...

Husin lempoyang dah huyung hayang pasal syurga & neraka. umnu- BN mana kisah syurga neraka. segala perbuatan tak kena mengena dengan syurga/neraka - macam unta lah.

syurga bagi mereka kat celah kangkang - tanyalah C.S. Lek cak puki & tanyalah Mat Monggol yang rampas bini orang yang tibai amoi mongol kerna cari/dapat syurga.

tapi husin ni tak tau pasal syurga/neraka, ntah2 dia dah dapat syurga kat bontot unta.

Sin, lain kali ente 'intro berita' kasi cerdik sikit lah, ini idea macam kepala hotak unta ALIF tendang WAU apa hal?

golok jangok berkata...

apa kira sama bulan, bulan di atas kita dibawah.
apa kira sama syurga/neraka, umno doh bagi syurga 1 malaysia.
apa kira halal haram itu kena tanyo APCO.
umno menang di Tenang - Barang Naik (BN) akan naik. Nov 2010 air dah naik 60% di Johor. Tapi ya habibi husin lempoyang masih naik unta.
Sin, bila mau naik 'alif mim nun wau'?

kingkonglee69@gmail.com berkata...

Tuan H. Lampuyang,
gua punya family & orang china kat Tenang sudah tau sapa masuk surga sapa itu masuk naraka.ini jam sokong bulan meh - sebab itu dacing timbang babi sudah manyak senget

Chua S Lek cibai masuk naraka punya.
Beng Hok masuk surga punya.
Sapa kasi air naik, sapa curi bini olang, sapa hantam amoi monggolia, sapa hantam lasuah itu kapal tatak selam - ini suma cilaka naraka punya.
Tuan Hosin, lu sokong Chua S Lek & Moiden Yamsin mesti manyak senang punya - tapi lu meniaga unta tatak untung, meniaga babi laki ngam...

Tanpa Nama berkata...

Satu soalan aje..orang islam kat Arab,Cina,India tak pangkah pas so tak masuk syurga ke?Lu pikirlah sendiri..Pas dipenuhi ulama politik!Dulu lain sekarang lain nampak sangat temberangnya.

Tanpa Nama berkata...

cikgu mala cun wo..mesti penyokong PAS kerja keras kasi pangkak sama dia..

Tanpa Nama berkata...

kingkonglee69@gmail.com tu tokew babi ke? Husin Lempoyang terkedu kena hentam oleh kingkong.
China & India memang tahi kucing punya, bila election mesti sokong Pas/pkr/dap.
kalau umno menang di Tenang tolong bagi NERAKA kat bukan melayu tak sedar diri @ hantar mereka ke Kelantan, Kedah & Selangor.Jangan harap mca & mic. Penipu.
Kabarnya China & India suka sangat dengan cikgu mala Pas.
pertahankan ketuanan umno Johor - bukan melayu boleh jalan.

leman decaprio berkata...

salam ya husin lempoyang...
harap boleh sama2 linkkan
blog ana di blog ante.

http://1peluru.blogspot.com/

ana baru belajar jual untalah!

kilas balik berkata...

Dont u notice that you guys always throw the same card???
Klu ada kelompok yg menyeru kita ikut jalan Nabi,memang kita patut sokong pun..x kiralah dari mana seruan tu pun..
klu setakat nk kritik dasar politik x jd masalah,bro..
Tp klu buat lawak bab syurga neh,apa citer dgn akidah kita semua neh..
Bila org hina Azan korang melenting,tp yg korang selamba jer buat lawak bab Syurga neraka ne apahal..mintak tolong la berenti buat kerja bodoh yg menempah neraka cara percuma mcm neh..
Serius beb,you guys dh step over the line la..Insaf2 la..tolong jelas dgn beza Parti Islam dgn akidah Islam..Don't you realice you open the gate to let Iblis laught with you guys..

marilyn berkata...

Nizal dan minum air kaki Nicky Ajiz.
Ikut perangai Tok Gundu buat fatwa ikut suka.

Tanpa Nama berkata...

orang cakap pasal syura neraka...marah... tokguru hampa dok cakap syurga neraka tak tegur pu,,,,, palat lah hampa...

hisham berkata...

nik ajis kata undi pasberg masuk syurga,undi umno masuk neraka bolih pula...
macam dia yang menentukan keimanan dan amalan sesaorang.
celaka betul puak2 pasBERG ni.
babi pun ahli pas dah bolih makan.halal bagi mereka.
nik ajis celaka...

lakenok berkata...

Itu lah Melayu mudah lupa..
Ingat apa Mahathir kata klu Islam memerintah negara?????
Habis semua org x bole kerja sbb tgn kena potong,habis batu nk buat jln sbb pi buat rejam org berzina!!!!
X selesai masalah jugak...
Siapa Mahathir waktu dia ckp mcm tu???
Dia adalah Presiden UMNO dan masih sihat dan belum nyanyuk lg pd waktu tuh!!!
Itu sbb TGNA ckp mcm tuh!!!!
sapa yg PALAT skrg neh!!!
Siapa yg Arahkan polis gempur surau yg mengorbankan Ibrahim Libya dan para jemaahnya di Mamali dulu???
UMNO ker DAP??
lu orang la PALAT YG SEBENARNYA!!!

Wali Selipa berkata...

lakenok...ambo nok tanyo nie?

Guano pulok kalu tok wali kato, "tuhe doh maapkan dio.." pado pelaku zino atas keretoapi? Nie payoh bilo ore nok jadi tuhe..

IMAM BONJOL berkata...

Ada sorang tua di kampung ku berkata....memang betul kalau undi Pas masuk syurga.

Bila aku mati nanti aku akan undi Pas untuk syurga.

Sekarang ni aku undi BN untuk selesa di dunia.

Ehh lain macam aje atuk ni.

Tanpa Nama berkata...

wow! husin, ko punye blog suda ramai upahan pas dtg komen la? agak2 brape dorang ni dapat duit dari nik aziz dalam majlis aritu?

Orang Miskin Mersing berkata...

Husin Lempoyang dan semua yang mempermainkan syurga dan neraka..beringatlah hidup ni sekejap aje, jangan buang masa dengan mencarut, memaki. Syurga itu benar, neraka itu benar, pahala dan dosa itu benar. Kebenaran akan kamu ketahui bila sakratul maut datang kepada kamu. Tak ada sesiapa boleh bagi syafa'at di akhirat kelak melainkan dengan izin Yang Maha Kuasa, bukan UMNO bukan juga PAS. Kita akan di pertanggungjawabkan atas perbuatan kita sendiri. Jadi jagalah lidah, niat, akidah dan tingkah laku.
Ini cuma permainan atas dunia, jadilah lebih bijak bukan makin bodoh!

Tanpa Nama berkata...

Chua Sol Lek mesti pangkah PAS... masyuk syurga maa...


Mat Bonk

Tanpa Nama berkata...

Puak puak UMNO ni tak nampak neraka. Yang dia nampak syurga ie janji janji projek & RM itulah syurga UMNO. Sebab tu lah tuan Husin yang rasa bijaksana boleh plekeh syurga & neraka. Kalau rajin tu buka lah quran surah Al An'am ayat 71. lepas tu bacalah ayat2 yang lain dgn terjmahan mudah2an tuan husin celek sikit pasal syurga neraka. Hanya org2 yang memahami isi Al quran akan takut akan balasan di neraka nanti. Nauzubillah. Barulah berkat nak meniaga UNTA

Tanpa Nama berkata...

Woi Nik Ajis!
JAngan main syurga neraka!
Konsep paderi takde dalam Islam!

HarapkanPASsemualePAS

Wali Selipa berkata...

Nie ada satu cerita...kisahnya begini...

Bila sampai hari pembalasan, jadi semua org tunggu turn utk menerima pembalasan atas apa yg telah mereka lakukan didunia. Maka sampai la turn Pok Nik dgn Zaid Brahim. Mula2 turn Zaid, lepas bersoal jawap, Zaid pun dibawa oleh malaikat ke syurga.

Punya la happy Pok Nik sbb dia tau, kat dunia Zaid nie kaki tonggang. Mesti dia boleh masuk syurga lagi atas. Bila sampai turn Pok Nik, dia senyum je sbb konfiden. Bila keluar keputusan, Pok Nik kena hantar ke neraka? Punya la tak pueh ati, dia pun tanya la malaikat, pasai apa dia kena hantar masuk neraka?

Malaikat kata, "Ko masa kat dunia dulu selalu dok janji syurga kat org yg mengundi PAS, jadi lepas diorg undi PAS, diorg yakin dgn kata2 ko, jadi ramai yg pangkah bini org tak kira atas keretapi atau hotel pudu, ramai yg pegang colok, jadi ko telah byk menyesatkan org"

Biasa la kalu dah memang tabiat org PAS, mesti tunjuk rasa dengki dia. So, Pok Nik pun tanya la kat malaikat, "Abis, si Zaid tu dulu kuat mabuk, mcm mana dia boleh masuk syurga?"

Malaikat jawap, "Oooo, sbb si Zaid nie suka pandu kereta dlm keadaan mabuk. So, sapa yg naik kereta dgn dia selalu berdoa kat tuhan semoga diorg selamat sampai ke destinasi. So, dia telah membuatkan ramai org mengingati tuhan"...SEKIAN

KELOPAK SAWIT berkata...

Wali selipar,

lawk...lawak....best joke of the year.

Tanpa Nama berkata...

pangkah cikgu mala rasa syurga

pangkah cikgu malas @ laki ckgu mala dapat MC 3 minggu

saya misti pilehhhh

Abu Garcia berkata...

N.ajis dari dulu lagi dah cakap dah ... undi PAS (Pasukan Askar Syaitan) mesti dapat masuk syurga dia .... Jadi apa tunggu lagi ... pangkah la Cikgu Mala ... Dulu Abang Rahman dah pangkah dah ... lepas tu Cikgu Maarop pangkah pulak ... lepas ni hangpa pakat-pakat pangkah la pulak ....