Sabtu, Januari 29, 2011

Tidor pun sedondon


Selepas sepanjang hari kempen, Mala dan suami pulang kepenatan malam Jumaat petang Khamis hari itu.

Lepas mandi lap2, mereka masuk tido.

Makrof berada atas katil dalam selimut. Sambil memandang Mala, dia berkata, "Sedap pakai sama-sama sedondon."

"Ya ka bang?" sambut Mala dengan senyum manis.

"Sayang sekali ... kenapa masa tido tak mahu sedondon?" tanya Makrof.

"Tido pun nak sedondon ke bang," Mala tanya.

"Mestilah ... Abang dah syoh sama-sama sedondon," kata Makrof

"Abang nak Mala cari baju tidor warna apa?" Mala tanya.

"Alah ... Tak payah. Kita boleh sedondon tanpa pakai baju ..."

Dengan bibir tersenyum si Makrof misai melenting sambut ... sambil membuka selimut melihatkan dia tanpa baju.

"Penatlah bang ... Lepas PRK la ... Pagi-pagi besuk kita nak ziarah kuil," Mala merungut.

"Baiklah ... Mana pill depression abang?" Makrof kata.

"Mala pun nak satu," Mala meminta.

"Kenapalah abang ambil MC hari tu? Mala pun ikut depress ..."

31 ulasan:

Wanredone berkata...

Salam..... Tomorow News TODAY!

Tahniah Tok Ai, Tahniah BN! Menang dengan Tenang & Senang, syabas!

Jumlah pengundi: 14753

Melayu 7014
Undi : BN 4536
PAS 696

Cina 5765
Undi: BN 2789
PAS 1279

India + 1974
Undi : BN 1298
PAS 281

BN 8623
PAS 2256

Majority 6367

anti bohmau berkata...

tu bukan sedodon la pak usyin! tak syama colournya! tu birthday suits!!!! kekekeke.....

Tanpa Nama berkata...

Cis! lucah..

lain kali bagi label 18SX

Tanpa Nama berkata...

Parti yg memperjuangkan agama islam x kan pernah kalah, mungkin kalah di mata manusia yg tersesat. Kembalilah ke jalan yang benar... Amin

mas64 berkata...

Untuk pengundi Tenang...undilah PAS.Jgn biarkan MCA dan Gerakan terus hina calon ini.Nak harapkan UMNO , tak payahlah..

Tanpa Nama berkata...

bapak husin lempoyang ajar anaknya begitu kot..otak takde lain nak mencarut aje..... gitulah bila suruh dekatkan diri dengan agama..ditolak.

MC_Shaharul berkata...

husin2 naik meluat aku baca cerite ko...ko sdar x dgn citer ko buat org tmbh meluat pd umno!!x abis2 citer pasal family org...lucah lucah lucah..tue jerla yg ko tau...sblm ko nk kata kt org lain baik ko nasihatkn pemimpin kesayangan ko yg pnuh dgn SKANDAL tue!!!

Anak Lenggong berkata...

kalau bukan menipu, memfitnah, menjatuhkan maruah orang lain, cakap berbelit cam keling bukan ahli PAS nama nya...ehmm sekarang dah bertambah imej PAS iaitu sanggup menjadi barua, pacacai serta budak upahan DAP dan nuar brahi..

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Waktu bertenaglah dan waktu keluar mengundi,semoga semua pengundi Tenang menjalankan kewajipan dengan tenang.

Allah akan menunjukkan kebesaran dan kekuasaannya,dan kita terimalah dengan redho.

Bila BN menang jangan pangkah cikgu tu.siannnnn dia,dia sakit muronggggg, kang gila pulak jadinya.

azman berkata...

Assalamualaikum sein

Waktu bertenaglah dan waktu keluar mengundi,semoga semua pengundi Tenang menjalankan kewajipan dengan tenang.

Allah akan menunjukkan kebesaran dan kekuasaannya,dan kita terimalah dengan redho.

Bila BN menang jangan pangkah cikgu tu.siannnnn dia,dia sakit muronggggg, kang gila pulak jadinya.

flom flipflop berkata...

Ada juga orang yang depression, pangkat besar, wang ada kerana tidur sebantal, tapi bermimpikan beradu di tilam vono.

kulatlapok berkata...

ketukan jari jemari husin lempoyang mencari abjad ABCD untuk menyempurnakan suatu ayat seraya di kotak fikiranya cuba menjerumuskan dirinya ke alam FITNAH.

Tanpa Nama berkata...

lupikirsendiri said...

blogger paling bodoh ko ni...mesti xmik SPM...haha

Tanpa Nama berkata...

catatan tulisan boleh membawa kepada pahala yang berterusan apabila sudah mati, namun catatan tulisan yang menghina dan mengaibkan azabnya sahajalah yang di rasa tatkala dalam kubur dan azabnya berpanjangan selagi ada manusia yang membacanya...

Tanpa Nama berkata...

Semoga pemuja-pemuja nik aziz balik ke pangkal jalan.
Tinggalkan PAS dan balik ke islam.
Jangan pertikai-kan yang ghaib.
Berhenti berkutbah menghina orang.
Berhenti kafir mengkafir orang. Berhenti mengsyurga-nerakakan orang.
Berhenti memecah belahkan ummmah.
Insaflah dan tinggalkanlah PAS dan balik kepada Islam.

Arif Omar berkata...

ESOK SUAMI MALA AKAN BERTAMBANH MURUNG KERANA KALAH.

HOTAK DIA MURUNG. DAH TUA BANGKA MURUNG KE HAPE?

PENIPU SEMUANYA.

TERUSKAN HUSIN. ADA CLASS

Firdaus Shahnaz berkata...

ni komen yang marah marah ni pasal ape? mau kena jual ka?

mari kawan bagi sorang sebotol pill depression. biar mati terus usah mintak mc . nyusahkan saja.

Tanpa Nama berkata...

Pharmacy kena sediakan banyak depression pill untuk mala dan din puduraya.

wak jhali berkata...

husin lempoyang bukan islam sejati....sesungguhnya cerita dan fitnah kamu yg sedikit ini akan menuntut kamu hingga ke liang lahad..pas tak memuja NIk Aziz tapi ISLAM..macamana pangkal ISLAM ya..?..jgn tau sebut tapi tak tahu isinya...kalu tinggalkan PAS..nak balik kemana?...UMNO ke?..peminpinx wanita UMNO sendiri pun tak pandai berpurdah..senget sana..senget sini...hampeh..bab salamx pun muhyidin yasin sokong soi lek..apamacam?...

Tanpa Nama berkata...

agak2, kalau diberi pilihan untuk smbhyg berjemaah dengan pemimpin, antara dua orang ni:

1) Nik Aziz

2) Najib

sapa yang rakyat pilih nak bt imam? ak x rasa rakyat nak smbhyg berimamkan najib... ak sendiri x sanggup nak smbhyg berimamkan pemimpin yg tidak menjalankan dasar pemerintahan berdasarkan Agama Islam yakni hukum2 yg diperintahkan oleh Allah SWT sendiri di dalam Al-Quran... insaflah selagi pintu taubat masih terbuka... Amin...

Tanpa Nama berkata...

Aku tak sanggup berimamkan orang yang mengatakan Nabi Muhammad budak kampung dan menyamai diri nya dengan Allah swt kerana bila dia kata Allah swt mencarut jadi dia pun sama dengan Allah swt bolih mencarut? celako celako celako? Siapa dia ? Little nicky berpura alim tetapi beriman dan berkawan dengan syaitan dan iblis keutamaan nya.

Bertaubatlah little nicky semasa hayat masih ada. Jangan lah dah sesat hendak menyesatkan lagi.

Tanpa Nama berkata...

so, pengundi dun tenang x dpt la sorga yg pak nik janji hari tu ekh...? :-)

Tanpa Nama berkata...

abis, kalau pas x bertanding kat tempat aku? x dpt la tawaran sorga tu kan...? :-(

Tanpa Nama berkata...

org yg sk mnfitnah, mngada2kn crita bkn2 itulah golongan org yg munafik! brckp xgna akal tp brpandukan nafsu dendam... nmpk sgt si pmilik blog ni skt ht smpai snggup luangkan msa utk reka cerita bodoh ni, dahla menipu ...ksian btul bl bc blog xbrtauliah ni. ada ke yg sokong pmilik blog ni!!adoi, lg ksian...

usop berkata...

sinn... nasib baik baju aje sedondon... ada orang tu suka tido sesama sedondon.. lagu haru.. hangit dibuatnye...

loke yew berkata...

cerdik sungguh ko nie sin

KHAIRUL NAZRI berkata...

Salam Tuan,

Kah Kah Kah

Macam cerita novel si Mona Gersang..

Tanpa Nama berkata...

Lepas ni Kak Mala boleh kerja kat KFC dan Abang Maarof boleh ambil cuti MC selama-lamanya (dah jadi gila)agaknya....kah...kah..kah.

Tanpa Nama berkata...

Kalau kedua-duanya berhenti kerja dengan kerajaan pun bagus juga, jimat duit kerajaan tak payah bayar gaji pada orang yang tak tahu berterima kasih..Masih ramai ramai lagi orang yang sama spesis macam dia orang ni,makan gaji dengan kerajaan tapi pada masa yang sama banyak komplen apa yang kerajaan buat semua tak betul..tapi tak mahu berhenti kerja dengan kerajaan...selama ni makan duit haram kot....

Tanpa Nama berkata...

chua soi lek pula yg terasa dengan gurauan husin lempoyong.

Tanpa Nama berkata...

sape2 je leh jadi imam klu memenuhi syarat2nya jgn kecoh hal2 bongok camtu, sape kita nak tentukan mulia dan hinanya seseorg disisi Allah,camne nak pejuangkan islam klu ajaran islam pun tak berapa faham, faham la hak2 islam baru rasa keindahannya takde la penuh kebencian, pandang rendah n mencarut sesuka hati....