Sabtu, Januari 25, 2014

Cari menantu ganti


Entah berapa harga minang janda?


Isy isy isy ... tak patut murah sangat.

7 ulasan:

Awanama berkata...

APA SUSAH...AZMIN ALI KAN KE ADA.AZMIN ALI AMBIL NURUL IZZAH, ANWAR IBRAHIM AMBIL SHAMSINAR...KAH...KAH...KAH!

Awanama berkata...

eeaa ape daa shamsinar... shamsidar laaa...

Tak masuk langsung, anak assmin kan banyak yang pompuan. Rupa pun macam shamsidar masa muda, kalau disatukan barulah boleh terkenang sewaktu bersama bakal mak mertua anwar masa muda2 dulu. Boleh tak pak assmin??

jebat berkata...


Salam Takzim,

Tanpa nama 7:00 ptg dan lain-lain,

Tak Semudah kata kata
Dr. Wan Azizah nak baling mana

Dia tu PRESIDEN PKR.

Kalau dia tak mahu buka pintu DARURAT nanti.

Tuan Haji Husin,

Mangga bukan sebarang mangga,
Harum manis Perlis mari,
Janda bukan sebarang anda,
Janda bukan sebarangj janda,
Janda manis macam bidadari.+

Ha ha ha ha

Awanama berkata...

40ribu dulang hati bangla..
Jambatan emas dr travoli vila ke airport narita
7 dulang airmata anak dare chinadoll..
1 utas jam tangan omega

hidangan utama pada hari kenduri nanti agak save bajet sikit...

karipap dan kopi spesel dari masterchef anwar fujimori bagero..

namun kalau anda loya dan nak pening lepas makan karipap, harap insiden selepas itu anda maafkanlah perbuatan bapa penganti perempuan tu ya..

maklumkan pada hadirin, pada waktu pinangan kelak kad jemputan tak perlu dibawa..

hanya dengan menyebut pasword MOKHTAR, anda boleh masuk ke khemah utama..


http://darulehsantoday.blogspot.com/2014/01/kepada-bakal-jantan-yang-nak-pinang.html

Awanama berkata...

Maaf... Kita sebagai umat iskam tampa mengiri fahaman politik sepatutnya tidak melawakkan masalah/keretakan rumahtanggan orang islam yang lain.

Perlu diingat, apabila umat adam mendirikan rumahtangga, saitan/ibis menanggis tapi apabila rumahtangga umat islam roboh, saitan/iblis ketawa berdekah-dekah... Jadi kita ini yang mana satu...

azman berkata...

Sein...
Aku kesian kat anon 1158..
Dia salah ketapi kot...

Dengar sini anon 1158..

Anaklah Nuar namanya Nurul..
Dia dh kawen tapi tak puas yg satu..
Apa ko cakap tu betul..
Tapi tak sesuai ngn budak Nurul tu..

Awanama berkata...

kuah kalau tak tumpah ka nasi....nak tumpah mana?
Bapa borek...anak rintik....lol
Anggaplah dugaab dari Allah....
Allah yang mana satu?
Jesus anak Allah atau God 3 in 1...