Khamis, Oktober 15, 2009

Hey Dey ... Berapa banyak kaum India di Malaysia ni?


Murugiah kata dia ada 157,231 penyokong. IPF mengaku ada 320,245 ahli. Kayveas mengaku PPP ada 1.3 juta ahli. Kimma mengaku 300,057.

Master ji MIC ada 2.5 juta ahli. Sikit bawah dari UMNO.

Makhal Sakti mengaku ada 2.1 juta ahli. Parti Hak Asasi Manusia mengaku ada 1.5 juta ahli. Hindraf mengaku ada 2.2 juta penyokong.

Nallakaruppan mengaku partinya Parti Bersatu India Malaysia ada 250,782 ahli.

Hey Dey ... Jumlah kaum India di Malaysia ada 9.5 juta ka? Macam mengaku kuil Seksyen 19 berumur 150 tahun ....


* Fakta diterima melalui SMS dari blogger Nobisha. Terima kasih.

35 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dey thambi.... hehehehehe.. apa la ini orang india, suda mau jadi majority Malaysia.. wkakakaka.. koling totap koling...

Siput Merah berkata...

Itulah namanya awta kling.

gotahlantun berkata...

serupa spesis gedumbuuk!
lidah bercabang...haha..

TokeyGaram berkata...

He..he..he..

tip top condition 1 malay owner

drafunt berkata...

betul tuu. lebih-lebih lagi ada yang dah masuk umno.

Tanpa Nama berkata...

kalau kita rasa kita menyokong krajaan adalah wajar kita menerima toleransi polotik mereka walaupun ianya boleh dipertikaikan.

Tanpa Nama berkata...

hiiiya....

Tanpa Nama berkata...

FAKTA ITU BETUL KERANA KELING NI JADI AHLI UNTUK 2,3 PARTI...HAHAHAHAHA

Tanpa Nama berkata...

tada bos kita ambil kira itu associate members di India la... sikit tambah tambah... Frm Samy Naidu, All India Liberation Front; with membership= 2.5 mill.

jaam berkata...

ini isu ahli kalu...

kasi ombong kalu baru itu najib percaya...itu belum campur import dari tanah besar keling nun.

kluangman berkata...

Husin, perkara ini mudah je nak kira..

Ahli bagi mereka termasuklah dia punya abang punya adik, kahwin sama dia punya adik punya kakak, itu mak sama dia punya adik ada kira sekali..

Agak agaknya berapa orang semua itu ?

Tanpa Nama berkata...

Tu tak campur PKR lagi :)

tabuan berkata...

kalau campur Parti Keling Ramai (PKR) tentu akan bertambah...

Campur brother depan belakang tentulah bertambah keramaian...

Tanpa Nama berkata...

nasib baik aku bukan india.

Tamil PKR berkata...

Tu tak campur dalam PKR lagi, ramai gilos hero tamil dalam tuh. Geng2 Gobala dan lawyer2 Anwar ... isk isk ramai tul dia orang

Pak Tua Jaga berkata...

itu la....korang, jgn lupa pekerja2 India kat kedai2 Mamak di Malaysia ni..depa campur sama...pekerja India yg kerja kat ladang2 ka...Bangla pun depa tambah gakk sebab serumpun jiran sebelah menyebelah..hehehe
semua pakat nak jadi hero..sebenarnya depa xperlu banyak ahli pun..bukan cita tamil dgn hindustan satu hero leh pukul 100 org ka? hahaha bagi Sammy no Value pukui tgk...

SCREWKUAT berkata...

Ana pun setujulah kat ente Husin. Berapa banyak dah, ini semua mau demand ang pow deepavali. Ramai2 pun tara guna kalau suruh pegi kempen pun tara orang.

SCREWKUAT berkata...

Ini macam boleh suruh Parpukari buka satu lagi Indian Partylah... hidup Parpukari...ammmmaaa...Happy deepavali

Tanpa Nama berkata...

amma elek, appa elek yatim nestapa.

Reza berkata...

dasar pembelit

kopi anan berkata...

Sin,

Lu jgn kasi saya panas hati. Lu tak sedar kita org India kontrol UMNO 22 tahun tau?

Mana ada Melayu kontrol MIC?

Kita juga kontrol UMNO.

Saudara Azieez berkata...

Dey Hussin,

Dalam UMNO pun ada. Tak caya tanya Azeez PUTRA UMNO

Tanpa Nama berkata...

jangan la sebut pasal azeez. kesian dia... sakit tengkuk....

Kenn berkata...

Dear Sir and Readers,

Please do excuse me for posting something out of topic.

Please cast your vote for this survey:-

"SHOULD the British Overseas Citizen (BOC) BE OFFERED BACK Malaysian Citizenship ?"

at:-

http://tersenarai.blogspot.com/

(Alternatively, you can CLICK HERE TO VOTE)

Thank you for your time. I appreciate it.

Kenn

Tanpa Nama berkata...

Betul le sin. Dia orang pakai kira kepala. Asalkan kepala tu hitam je dia kira le...

Tanpa Nama berkata...

Sin,
itu namanya kaki pusing. Tak pakai kopiah atau songkok macam orang Melayu Ada identiti. Mereka semua seragam - semua gelap jadi macam mana nak bezakan. India ini bukan apa tapi sebab sistem kasta membuatkan mereka Ada yang tahap tinggi Dan Ada tahap Paria. Kalau dah pakai talileher ko tengok la gayanya kalah semua orang. Dasar lepas ular pukul keling

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...
tak boleh bla komen2 kat sini..pecah perut aku gelak..

Rafie berkata...

Kelab penyokong pas tu org india ada.org india dah berterabur dlm semua parti di m'sia.cam cirit makan kari basi la kiranya ni pastu semua pemimpin india dlm parti berkenaan sibuk nak jadi juara kaum dan parti akhirnya org india yg tak terbela bila ditolak dlm pr12 semua pakat salahkan umno. padahal pemimpin dan org india ni semuanya auta je lebeh.Minum sikit todi mabuk sampai semingu.

Tanpa Nama berkata...

aaaa korang kutuk laaa orang india, kutuk gelak sampai pecah perut...yang pasti, makin ramai kaum dia orang ni jadi doktor, lawyer, dentist, engineer, IT specialists, lecturer, businessman...ingat laa sikit, 100 tahun lepas kaum dia orang ni 100% kuli ladang. Tengok laaa tahap dia orang sekarang. Kutuk orang lain ada pahala ka? Ada untung ka? cermin laa diri sendiri. Yang makin ramai merempit, hisap dadah, bohsia, rogol anak sendiri...korang ada kutuk?

Tanpa Nama berkata...

Sam Sing Lempoyang,
Hang ni betui la MENO yang suka
provoke isu perkauman...kalau abg hang Samy ke, Mamak Azeez ke, mamak MB perak tu ke yang terbaca blog ni, tentu angin satu badan..tak baguih la hang ni macam ulor belekor dalam seluar dalam...sam sing sam sing..

lalat drosophilla melanogastar

Hawaii five -O berkata...

pesal pulak hal ni jadi perkauman... come on la... ada org keling pikir pasal org melayu.... kena bila kelig cakap pasal hak keling , x de timbul pasal perkauman pun, tapi bila melayu bersuara sikit, ada pula org melayu kata perkauman... kah kah kah... nampak siapa nak kena awta....

Tanpa Nama berkata...

Total population
c. 2,100,000

dalam wikipedia cakap le...

-redazun

Tanpa Nama berkata...

keling kalu minim todi,dia nampak 1 orang sudah jadi 10..tu yg jadi gitu,renung2kn ,selamat beramal

Tanpa Nama berkata...

Mahathir Keling
Mohd Noor keling
Shahrizat keling
Zambri Keling

Bila lagi nak tukar nama UMNO kepada UKNO

http://tukartiub.blogspot.com/2009/11/semua-tukar-nama-kerna-nak-tipu-melayu.html

Tanpa Nama berkata...

keling itu asalnya istilah untuk india muslim la... harap semua faham..

india muslim pun saudara ISLAM jadi jgn la kutuk lebih-lebih..

dan kepada India Hindu jgn marah pasal memang istilah KELING itu bukan penghinaan tapi sebenarnya PENGENALAN utk india muslim pada dahulu kala