Isnin, Ogos 12, 2013

Tian Chua nak ambil gambar


Pernah Husin gelar dia 'stuntman' kerana suka aksi dan lakun jatuh dan lemah sebaik saja ada kamera ketika dia ditangkap pihak berkuasa.

Sejak jadi Naib Presiden PKR, kurang sedikit pe'el suka publisiti. Kuranglah mukanya terpampang di media. Bertambah lagi, ada pula persaingan dari badut-badut lain seperti Rafizi.

Kadang-kadang Husin rasa macam Tian Chua ini kurang berakal tapi sebagai aktivis SUARAM yang lama, dia tidak sebodoh itu.

Baru-baru ini Tian Chua nak ambik gambar baru dirinya. Sebab banyak kedai cuti masa Raya, dia telah pergi ke highway.

Dia pandu kereta dengan laju hingga melebihi 110km.

Biila lalu di hadapan kemera, Tian Chua terus senyum dan kata "cheese". Lampu kemera menyala menandakan gambar sedang diambil. Dia ketepikan wang sebanyak RM300 untuk gambar.

Kalau aksi begitu dikatakan bodoh, apa nak kata mereka yang pandu laju pulang dari kampong ketika traffic jam dan ribuan kereta sangkut di tol. Tak bertambah cepat pun pulang.

Sama kot ...

Wow! Kalau tunggu kedai buka, RM10 saja empat keping

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Cuba scan otak dia..mesti ada burung sekor......

kluangman berkata...

Mengambil gambar dng menggunakan kamera aes atas alasan kedai gambar tutup bukanlah kerja org politik sebodoh manapun dia.

Tian chua lebih bijak bertindak dng membuat alasan dia sengaja membiarkan diinya dikesan oleh kamera aes semata mata dia bersama rakyat lain yg pulang bercuti hari raya dizalimi oleh oleh bn - Ini adalah satu protes yg menguntungkan politik.

maae berkata...

Gambar ada seribu makna. Tambah lagi gambar badut-badut.....

imlan adabi berkata...

Husin... bab kamera rm300 tu aku tak setuju. sejak dulu lagi aku bantah. AES jejaskan imej Najib je. rakyat marah,... pembangkang buat modal politik

jebat berkata...

Tuan Haji Husin,
Selamat Hari Raya Aidilfitri,
Maaf zahir dan batin.


Tien Chua dengan gelagatnya
MCA dengan pendirian nya.
BN dengan menteri kurang bijaknya,
Anwar dengan scandal nya
Karpal Singh dengan putarbelit nya (walau dia tak pakai serban)
Guan Enga dengan tipu helah nya.


MACAM LUNCAI TERJUN DENGAN LABU-LABU NYA.


APAKAH KITA AKAN BIARKAN ?


MALAYSIA menuju KEHANCURAN !!

Ya Allah tolonglah kami
Selamat kan kami dari bencana ini.
Berilah kami PEMIMPIN yang saksamA dan BIJAKSANA.

AMIN ya rabul alamin.

Tanpa Nama berkata...

Sila tanya Azeez Rahim,bekas kuncu Tingkat Empat, apa yang dia lakukan dengan diskaun bernilai RM36 juta yang DBKL berikan kepada KLGCC / Sime Darby untuk pajakan tanah Bukit Kiara.

SPRM perlu melihat kepada perkara ini!!

Azeez kaki songlap tak layak jadi chairman Tabung Haji