Jumaat, Mac 05, 2010

Syed Husin Lengkuas tumbuh hidung pula


“Perdana Menteri (Datuk Seri) Najib Razak dan isterinya (Datin Seri) Rosmah Mansor menemui hampir semua sebelum mereka keluar termasuk juga beberapa orang bukan Adun atau Ahli Parlimen yang boleh diperalatkan — dengan menjanjikan berbagai-bagai habuan untuk memikat mereka.

“Kami mendapat maklumat bahawa berpuluh juta dana disediakan oleh Perdana Menteri serta kroni konrporatnya untuk membeli Adun dan Ahli Parlimen terutama dari PKR,” katanya. - The Malaysian Insiders
Sudahlah dalam sekejap jadi Syed Husin Lengkuas, tumbuh hidung pulak macam Pinocchio.

Macam mana nak sujud solat tu? Turut susah Makcik Pah nak cium Pak Habib.

51 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

adaka dato najib buat konspirasi mcm it.lembu betul syed husin ali.sia2 je pernah jadi prof kt UM tapi otak letak kt kaki.cakap mcm org gila.


amenhetop the great

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah..hidung kaa timun batang sinn...jangan macam tu sii..nanti kena solat hajat 7 hari 7 malam macam Bagan SErai...mana mau lariii.

Local Fighter berkata...

Dah memang dasar orang tolol, semuanya ditudingnya kepada orang lain.

Aku ingat kalau dia tengah buat sidang akhbar, tiba-tiba dia kentut kuat dan bau telur mesti dia tuduh Najib dgn Rosmah punya angkara jugak..!

Dia cakap hanya spekulasi tanpa bukti! Tapi ada jugak orang yang percaya!! Yang percaya tu tolol kuasa dua!!

ikhlas berkata...

Saudara Hussin,

Pohon disampaikan pada kawan2 seperjuangan, proses keluar PKR yang hebat berleluasa sekarang adalah wayang yang diarahkan oleh CIFUT BABI sendiri...bertujuan dua perkara, pertama mengalihkan cerita perbicaraan liwatnya, dan kedua untuk membuatkan BN leka dan lalai bahawa mereka lemah...jangan terlalu gembira...kalau difikirkan ada logiknya Sin, masakan org macam Fairus tu nak masuk UMNO?

Terima kasih

Kay Du Lac berkata...

PKR is showing its weaknesses, which is blaming others for their mistakes. Somebody needs to bring up this issue so the ‘rakyat’ will realize what kind of crap PKR is.

But UMNO must work harder. Don’t be too happy with the recent development. Having PKR leaders and members quit the party doesn’t mean that the ‘rakyat’ are with UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Aku pun setuju ngan cakap IKHLAS tu, watper sampai pukul canang besar2an. Siap berucap2..pakai tengkolok segala.

Kalau benar jujur dan ikhlas..masuk aja, tak payah tunjuk wayang sandiwara. Kalau wayang tu betul cerita benar takpa, aku tu sandiwara rekaan ajalah...takut depa berlakon atas arahan anwar.

Kalau betul depa masuk ikhlas okla..cuma takpayah la pakai tanjak tengkolok segala, memadai fairus buat press conference,.. umumkan dia keluar PKR dan masuk UMNO.

Ini diapplikasi utk sesiapapun.

Jalak Lenteng berkata...

Tuan Husin,

Ikhlas ckp tu mungkin ada kebenarannya. Rakyat dah tumpu pd yg keluar PKR bukan pada kes liwat Anwar sekarang. Tak mustahil ini konspirasi Anwar nak cari momentum sokongan dgn mengharap org akan kesian kat PKR.

Tanpa Nama berkata...

bukan timun ni ,,, tapi martol anwar di superimpose

Tanpa Nama berkata...

The Government should sue!

Enough is enough if these sort comments are lies. Please sue and let them know that they can simply make up stories.

Sue them for spinning!!!!!

Nonpartisan1973-Now-AntiPR

Tanpa Nama berkata...

tak payah cium cium

gesel gesel hidung pun dah cukup

tak payah gosok gigi

Tanpa Nama berkata...

kalu tk leh sujud bleh semayang duduk la bodoh....semayang terbaring pun buleh...apa punya bengap puak2 umno ni?
bab semayang pun tk lulus! Banyak sangat makan taikkkk!!

Tanpa Nama berkata...

Gelaran "Syed" ni kalau tak salahlah, asal dari Asia Barat.

Kalau ditanya Syed Husin ni, macamana boleh terjadi dia lahir dan menjadi rakyat di Tanah Melayu ni?

Aku agaklah, tentu jawapan nya "Najib Razak dan isterinya Rosmah Mansor telah menemui hampir semua kaum-kerabatnya termasuk ayahanda dan bondanya yang boleh diperalatkan — dengan menjanjikan berbagai-bagai habuan untuk memikat mereka".

Tak caya ? Cuba tanya.

Bujang.

Marjinah berkata...

tu hidung ka sosej cap ramli? Ka la ni ada sosej cap tonggek. Harharhar

Gurga berkata...

Dulu Syed Husin ni parti PSRM cap kepala seladang lambang merah putih yg ada parti semacam tu kat indonesia je lepas tu tukar PRM tak jalan tukar masuk PKR Syed Husin masih lagi prisden PRM tapi dalam PKR naib prisden macam mana tu mahu tipu ka.

Tanpa Nama berkata...

siapa yang dah lulus bab sembahyangnya tu. Macam dia judge

cucu mak lempir berkata...

Besok tumbuh bulu hidung pulak

Syed Husin, Yahudi mabuk pun tarak cakap ini macam la.

Kerja jual beli orang ni kerja Usin Lempoyang aje.

Tanpa Nama berkata...

hidung syed panjang salah UMNO jugak tuuu....

Bakaq Biol berkata...

semua ni angkara LGE & Nuar, mereka agen Umno..

Sosialis Adik Komunis berkata...

yang dia menipu kata parti cap kepala lembu pujaan dia dah dibubarkan tu takpa pulak

sudah la syed husin,baik hang bertobat pada Allah tinggalkan ideologi sesat hang tu

Tanpa Nama berkata...

PKR - cakap semua salah orang lain.

Sempurna sangat ke parti awak tu sampai tak ada kelemahan dan tak pernah buat silap.

Di kalangan hamba Allah, cuma malaikat sahaja yng tak buat silap.

Tanpa Nama berkata...

Sin,
semua olang tatak butul. Wa siang siang sulah tunjuk kepala lembu ma. Mana Ada otak pakai saja ma.
Usin Lu pigang Lia punya itu idung kasi Pak Chew Cheng la.

Hahahahahahhahah

Politik Kluang berkata...

Lepas ni dia pulak keluar PKR kot. Haruuuu

Tanpa Nama berkata...

La ni kena jerawat tumbuh kat batang idung sendiri, baru terasa pedihnya.

Dulu masa nak buat 16 sep, tak ada pulak orang PKR ke DAP ke PAS ke yang nak kritik atau tegur.

Siap Tian Chua Beng Ngong pergi Taiwan lagi.

Batang idung mu tetap menjadi pujaanku.....hu hu hu

Towkay sarkes berkata...

Usin Lempoyang,

Kalau la Syed Husin kena buat Press Conference hari hari, dalam masa 2 minggu jadi belalai le hidung dia ni.

Genap sebulan jadi elephant man, boleh join sarkes.

cucu mamak kutty berkata...

syed husin ali tu pejuang rakyat tulen,klu dia nak kuasa,nak harta tentu dia dah masok umno,dia orgbijak dan berilmu,bukan nya mcm kau husin lempoyang bloger pecacai dan baraci umno yg makan upah jadi bloger untuk menghina org,kau dan org2 yg sejenis mcm kau tu lebih bvagus keje ambil upah pi basuh kandang babi kat paya mengkuang kuala sungai baru,melaka...kat sana banyak jawatan kosong yg masih belum di isi lagi...daripada kau jadu bloger pecacai bodoh yg makan upah untuk menghina org,aku ingat pi mohon ajer keje tu ..ok tak sin....kah kah kah...kecik2 takndak mampos,dah tua nak mampos pun susah pulak nak mampos2

Tanpa Nama berkata...

kalau tumbuh kat kangkang baru betul2 best .tanya Bung ,tentu zizie cayang .masa nak me..... bohong2 supaya panjanng.



dodapcondong

Tanpa Nama berkata...

cmk,
orang yang selalu cakap nak mampos, sebenarnya dialah yang nak mampos.............

Ramli berkata...

Hidung syed husin nie akan lebih panjang lagi akan datang sebab terpaksa menipu kononnya CIFUT B.A.B.I tak dapat hadir bicara sodomy kerana berada di salah sebuah hospital di luar negara (Australia/Amerika/Turki/Kanada - pilih salah satu)alasan sakit jantung.????????? ekk macam logik pulak alasan nak tunda lagi bicara akan datang. Kala betul; terjadi boleh tak CMK aje ganti masuk PSB.heeee

Manjung Mari berkata...

Mana ada orang hidung lengkuas?? Bodoh punyer statement.Pernah kah PAS/PKR panggil Najib hidung lengkuas? Jangan buat fitnah tak pasal2,kami ada maruah tau!

Tanpa Nama berkata...

mereka saja ada maruah, sebelum ini berbagai umpatan dituduh pada pemimpin negara tak apa pulak

Tanpa Nama berkata...

kena kat orang tak apa, kena kat sendiri , maruah lah , fitnah lah...........

Tanpa Nama berkata...

sabor je la.....

Tanpa Nama berkata...

Ada guna tu, kalau anunya tak keras hidung pun boleh pakai.....

Tanpa Nama berkata...

Tau pulak kata ada Maruaah, Jadi pecacai Cina DAP, bejubah, beserban dan beketayap pi dok tidok atas jalan macam Bewak kenyang tu, Maruah le no? .

Apa apa pun aku rasa aku setuju dengan cakap Ikhlas tu...

Kong King berkata...

CMK tu hari hari maki orang, aku rasa hidung dia dah jadi macam hidung Kingkong agaknya, asyik nak marah aje

Tanpa Nama berkata...

betul juga peringatan Ikhlas, mungkin ini sandiwara Anwar Ibrahim untuk mengalihkan isu liwatnya kepada isu ahli PKR keluar...ingat di Perak dahulu ada yang keluar BN,akhirnya apa dah jadi..tergadai.. kemungkinan akan terjadi semula kepada BN..jangan seronok dan lalai.

stongkol berkata...

idung si syed husin lengkuas nihh boleh C.I.F.U.T B.A.B.I pinjam buat tutoh pungkoq.

Tanpa Nama berkata...

Sin,
macam mana ini, malam tadi kat Melaka CIFUT kata PKR Ada masalah kecil Dan MP yang keluar itu sebenarnya adalah satu proses membersihkan parti.
Syed Husin kata semuanya kerana Ada dapat imbuhan dr PM. Anak Pak Brahim bernama Zaid kacang kata sebab PM gila majoriti 2/3. Maaf guna Zaid Kacang sebab inilah jenis bangsa Melayu yang "Dijayakan" oleh DEB sebagai bumiputra yang kemudian lupa diri ingatkan dirinya hebat sangat.
Ini berlaku sebab PR takde BTN untuk latihan tapi cakap berdegar-degar tapi kosong. Jangan lupa Zaid Kacang Dan Cino Chua JM tu lompat juga sebab dah Kira-Kira nak pegang tampok PKR lepas al Juburi jadi PM Sg Buluh

aff berkata...

husin ..bayangkan kalau benda yang lain yg panjang..ishh tak berak seminggu jawabnya

Tanpa Nama berkata...

Syed Husin marah sebab BN tak beli dia.

Dengan ertikata lain, diA TAK LAKU .

DATUK KEBAYAN

Tanpa Nama berkata...

sian aku ngan puak pencacai angkat najis umno nih!
Dh mmg dasar parti cap jamban,syok sakan bila najis2 melompat masuk rumah mereka!!
Nx GE tegolek ler parti taik tu...

Tanpa Nama berkata...

Politics is like cleaning the glass window. The dirt is always on the other side.The only way we can overcome this problem is for all to play by the rules of engagement. You see, now this problem has got into World Cup Football. Ramalx

Tanpa Nama berkata...

Sin,

Hat kat in between the legs dah ED,

pakai hidung lah jawapnya.


Din Pungkok

rudy berkata...

bewak kenyang atas jalan!!! LOL!!!!!

kluangman berkata...

Sin, lawak mu lari dari sasaran, ramai sangat merapu pasal 'hidung' tu..

Tanpa Nama berkata...

husin...ko jangan bagi petua nak kasi panjang..takut kaum punai kecik salah guna..hehe2

Tanpa Nama berkata...

Sdr,
PKR dah busuk sampai ke Teras (Rotten to the core) lembaga disiplin semua kena beli oleh Rosmah Dan Najib. Manakan tidak, Zul yang tak nak keluar PKR bermati-Matian dipecat supaya kurang lagi MP PKR.
Yang keluar semua kena beli. Yang pukul mati tak nak keluar pulak dibelinya lembaga disiplin suruh pecat. Begitulah tanggapan semua orang kampung.
Bodoh piang semua politikus kita sekarang

Tanpa Nama berkata...

kalau ada bukti kena beli tunjukkan, jangan cakap aje, semua orang boleh buat persepsi............ dah terkena batang hidung macam-macam salahkan orang.....

anak Permatang Pauh berkata...

Pengikut PAS yang meniarap atas jalan macam bewak kenyang atas jalan...ha ha ha ha ...that's the best....ha ha ha...jawap PAS jawap.... bewak kenyang atas jalan!!!... ha ha ha..
Memang orang PAS adalah tahap bewak je di mana DAP, sebab tu tak ada pengikut DAP yang sebodoh PAS nak meniarap atas jalan...hero konon...setakat jadi bewak...buat malu anak cucu... kalu dia tu datuk aku, balik rumah akau telanjangkan dia pas tu sorok kain pelikat dan jubah dia supaya dia tak jaid bewak lagi...dia berangan nak jadi jadi superman kot...tapi silap jadi bewak kenyang...ha ha ha...

Tanpa Nama berkata...

syed husin,

kalau pkr tak ada masalah besar, kenapa depa belah......

pkr berjuang untuk anwar atau untuk rakyat.....

sila jawab soalan senang ni tanpa perlu berbohong lagi

magnum PI berkata...

Usin Lempoyang

Benarkah hingga hari ini Anwar Ibrahim tidak menjadi ahli PKR ?

Kenapa dia mahu pegang de facto leader sahaja dan bukan presiden ?

Kalau tanpa parti kenapa pulak dia boleh di lantik jadi ketua pembangkang ?

Jadi tidak lah salah kalau MP/ADUN PKR juga menjadi bebas dan tidak berparti ?