Isnin, Mac 15, 2010

Tahniah Parti Bebas


Bersempena permulaan sesi Parlimen hari ini, Husin Lempoyang mengucapkan tahniah kepada Dato Ibrahim Ali dan "Parti Bebas" yang kini telah menambahkan jumlah ahli di Parlimen kepada 8 orang.

Dengan hanya bermula dengan 1 kerusi seperi Parti Keadilan Nasional selepas PRU10, "Parti Bebas" sudah meningkat jumlah kerusi hingga jumlah kerusi yang sudah melebihi kerusi yang dipegang oleh parti MIC, Gerakan, dan PPP.

Namun demikian, Ibrahim Ali tidak ada rancangan seperti Ketua Umum PKR untuk mendapatkan 104 ahli-ahli Parlimen dari pihak Barisan Nasional dan Pakatan Rakyat melompat menjadi bebas dan menjadikan dirinya Perdana Mentteri pada September 16, 2012.

"Parti Bebas" berada dalam kedudukkan baik untuk memohon menjadi komponen Barisan Nasional, jika boleh mendapat lagi dua kerusi.

Kalau Lim Sin Pin itu berpengaruh dan kehendaknya dilayan sepertimana Khairy pernah dahulu dalam UMNO, "Parti Bebas" boleh menggantikan Gerakan sebagai parti komponen Barisan Nasional yang ke 12.

39 ulasan:

cucu mamak kutty berkata...

KAH KAH KAH...ADA LAGI SI LEMPOYANG NI RUPANYA...PAGI2 LAGI KAU DAH KELUARKAN MUKA RAJA LOMPAT KATAK YE SIN...KAH KAH KAH

Aspan Alias berkata...

Bro, tak boleh ramai-ramai nanti bergaduh! Nanti ramai pula yg keluar dari bebas...nak kemana pulak!

Wan Malaysia berkata...

kita kan bebas berdemokrasi dan bersuara di dalam Malaysia.

Tapi bila bebas, perlu ada landasan dan batasan agar jangan pulak jadi orang yang kurang di ajar oleh ibu bapa seperti cmk.

Daniel Arif berkata...

daripada jadi pm, berahim ali baik jadi mb kelantan gantikan wali slipar.

Tanpa Nama berkata...

Hey CMK...'Raja Lompat Katak' rasanya lebih baik dari 'langkahan seorang pemimpin parti' yang sudah seperti orang gila meroyam sentiasa ingin mengejar dan mendapat sokongan/undi kaum minoriti tanpa menyedari sokongan yg sedia ada dari kaum majoriti semakin berciciran.Melompat-lompat untuk menggampai pelangi. membilang pun sudah tak berapa pandai lagi.Hanya asyik menyebut satu!..satu!..satu! shj.

AnakCucuTokKenali.

cucu mamak kutty berkata...

woi adei wan malaysia,aku memang le kurang ajar sebab bapak aku sorang aje...kau dan barua2 kau dan sejenis mcm kau tu terlebih ajar sebabbbbbbbb.....bapak kau sepuloh..........kah kah kah ....ketawakan diaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hang Sebat berkata...

Sin,

Ada sorang anggota parti bebas ysng ko belum kira. Kan si Anwar Ibrahim tu juga anggota parti bebas? Dia bukan ahli PKR atau mana mana parti politik. Maka dia bolehlah dianggap anggota parti bebas. Tak ke begitu , Sin?

is berkata...

oi cucu mamak kuti, balik ke india la woi, parti keling mamak macam kaun malaysia @ tanah melayu tak terima woi, memang babi sial la kau ni mamak kuti

Tanpa Nama berkata...

Komen - komen orang tak waras watper ko lepaskan Sin?
Contoh : CMK

stongkol berkata...

next pru mai pakat2 kita undi calon bebas. kita ajaq puak2 yg ada parti tu supaya reti bahasa skit utk jaga org melayu.

Tanpa Nama berkata...

hmm.... kalau bebas masuk umno @ bn... takde la bebasnya dah...

...adioss

Shamsul Yunos berkata...

Guys, KJ's top cybertrooper has 'revealed' to me KJ's latest achievement,

nak tau ape bacalah di SINI

I guarantee you will like this posting

If you don't laugh just tell me and I will come and give you 10 hits on your blog today

Tanpa Nama berkata...

cucu Mamak KOTE kulup wooiiii

Bapa kau sorang jer ke...ada org tu bapa dia 10 tapi balun P##N tapi bapa kau HANTAM JUBUR kesian EMAK kau eek dan anak2jantan yg handsome habis jd mangsa.

Mungkin atok kau mamak KOTE tu pun balun JUBUR gak ka? Mesti kau pun suka jubur gak.Maklum la dari ATOK turun ke BAPAK sampai ke ANAK cucu mamak kote kulup......

poodah cehhhk

Ipin berkata...

Dulu betul dia melopat sana sini nak cari parti yg betul-betul nak merprejuangkan nasib bangsa MELAYU rupanya takada tulah sebab Ibrahin Ali tubuh NGO MELAYU (PERKASA) tapi ada org melayu perlekeh Bangsa sendiri.....SEDAR LAH MELAYU DIAMBANG KEHANCURAN

Politik Kluang berkata...

Buat pertandingan mencipta logo Parti Bebas Sin. Boleh JUAL!

http://www.everydayrambles.com/wp-content/uploads/2009/03/frog_clipart_prince-150x150.gif

Wan Malaysia berkata...

Cerita tentang CMK

Ibro : "Naha Din lain Anjing teh haram ceuk urang Islam mah..."

cmk : "Ya iya laaah....na kunaon pake nanya kitu..?"

Ibro : "Tapi geuning pak haji jeung bu haji di kampung dewek mah ngaringu anakna, diusapan, dihuapan, komo nu masih leutik keneh mah malah sok sare bareng sagala..."

cmk : "Ah..!!! haji nanahaon nu kitu mah... dosa besar !!"

Ibro : "Maenya..?? kan nu diinguna ge anak pak haji keneh ..wew !!" bari lumpat

cmk : "??!!@#$"

muah ha ha ha ha ha ha ha ha ha

kulatlapok berkata...

KA KA KA KA KA KA KA KA....NAK NAIK TERCIRIT TAHI AKU MENAHAN GELAK SI KATAK NI.... HE HE HE HE

semut api berkata...

suara MP bebas akan lebih power
dari PR....tanpa perlu tunduk kepada kehendak ideologi bodo dan peribadi

he he he

cucu mamak kutty berkata...

org2 kau sin yg komen dlm blog kau langsung takde fakta punya komen,melalut2 mcm org gila banggang,tu le kebodohan dan kebanggangan tahap terlampau,sbb tu aku komen taknak yg serius2 punya,aku pakai maki hamun aje...pasal tahap pemikiran dia org tahap jamban punya....kah kah kah mcm dia org ni kena pakaI MAKI HAMUN AJE....dia org ni termasok dlm sejenis mcm beghaim ali tu...jenis nampak mcm pandai tapiiiiiiiiiii banggang....porrah pundet walingkati....adipak adipaq...kah kah kah

Shahrul Azman Bin Alang Saidi berkata...

Seronok bila dah ramai ini.

Tanpa Nama berkata...

cucu mamak kutty tu kena sawan khinzir ke?lain macam ja aku tengok..

cucu mamak kutty berkata...

AP2 yg bebas tu tubuh aje le parti baru dan lantik aje le ibrahim ali jadi presidin parti,zul pulak jadi setiausaha nya...kah kah kah...nama yg sesuai buat cadangan terbaik di pilih ...PARTI KESATUAN HIPOKRIT MALAYSIA....KAH KAH KAH

Tanpa Nama berkata...

Orang yang berkata tu pun macam katak juga.........

Tanpa Nama berkata...

cmk ni nak tunjuk pandai kunun, tapi haprak, macam tin kosong. Kalau dah spesis suka maki orang, kata dulang paku serpih, silap dia ni lebih daripada bengong........

Tanpa Nama berkata...

CMK .. bapa ko yang sorang tu bekas "coffe boy" nuar jugak ke?

x heran anak dia gini ..

agaknya nama ko Mokhtar, kot ?

Tanpa Nama berkata...

C-M-K

Coffe
Mokhtar
Kunyit

kena dah tu ..

Tanpa Nama berkata...

Sejak kebelakangan ini Si Mat Tonggeng asyik kacau daun orang la. CMK a.k.a Si Mat Tonggeng jangan dilayan sangat. Ingatkan dirinya pandai tapi idolanya iaitu De Fucto leader atau geng menonggeng boleh dijadikan pemimpin tanpa keahlian parti pun. Sekurang-kurangnya Ibrahim Ali declare tanpa parti atau bebas tapi pemimpin De Fucto tak pun Ada keahlian.
Si Mat Tonggeng macam idolanya juga sebab tak tau Baka siapa punya. Lebih baik Taruk Nama Cucu Mamak sebab banyak sangat orang balun maknya. Sah badannya penuh bau taik sebab Kot_ baru tonggeng lubang kunyit sebelum gasak maknya.
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 11.35 .. sepatutnya

CMK

Coffeeboy Mat Kunyit

tu yang sebenarnya ..

cucu mamak kutty berkata...

Aku minta maaf lah kalau cakap kasar.

dah nasib aku di lahirkan ikut lubang kunyit. Yang mana bapak aku pun aku tak tahu. Sebab tu aku cakap dah macam babi gila.

Simpati lah kat aku ni. Aku janji tak buat lagi. hu hu hu

moyang mamak kutty berkata...

komen yg pakai nama aku cucu mamak kutty 6.57pm tu yg mintak maaf tu bukan aku,yg tu sorang manusia sial yg gunakan nama aku,org tu ialah manusia laknatullah yg menyamar gunakan nama cucu mamak kutty,mulai hari ini org yg mengunakan nama cucu mamak kutty ...maka org itu bukan le aku...aku akan gunakan nama baru....ok......

cucu mamak kutty berkata...

MP bebas,

Berjuanglah dengan ikhlas wahai parti bebas demi kebaikan rakyat dan tunjukkan kepada rakyat bahawa MP bebas adalah teramat baik jika dibandingkan dengan Pakatan Rakyat yang penuh dengan agenda dengki parti dan peribadi.

Aku cmk kini telah bertaubat dan kini bebas dari hasutan PR.

Nota Moyang mamak kutty adalah pembayar gaji aku sebagai cybertrooper picisan

kedaung berkata...

aiyaaa!
wayang opera sudah abiss ka?
semua orang sudah kembali kepangkal ka?

memang serupa wayang opera cina oooo!

DOLLAH BADA KUTTY berkata...

woi cmk jadi2an dan palsu2an tu bukan cucu mamak kutty yg sebenar.....dia tu jelmaan dari iblis,cmk yg sebenarnya ada lah keturunan dari NABI ADAM ALAIHIS SALAM akan tetapi cmk palsu tu adalah dari jelmaan iblis azazil laknatullah....dia di lahirkan dari hasil perkahwinan bapak dia syaitan..... mak dia jin....xxxx....dap le org yg menyamar jadi cmk palsu.....cmk ni taraf tamgki taik...cmk yg sebenarnya cmk yg datang dari keturunan nabi ADAM.... KAH KAH KAH

cucu mamak kutty berkata...

Tahniah MP bebas karana berjaya menghalau Mat Leather King keluar dari parlimen

To : Moyang mamak kutty aka DOLLAH BADA KUTTY

Bertaubat lah....dah le gaji aku 2 bulan lepas pun belum bayar, lepas tu nak membontoti aku pulak tu.

Pasal tu le aku dah tak sanggup lagi di kudakan. Bil streamyx pun kena bayar sendiri. kaki songlap.

PS Soory lah Husin - aku bergaduh dgn bos aku dalam blog ente.

aff berkata...

husiiiinnn...apasal banyak sangat ahli kimma kali ni...

kluangman berkata...

Sin, tolong tambah syarat: komen tanpa nama atau nama samaran, "spam" dan "cut and paste" rencana sepenuh tak dibenarkan. Mana mana nama yang ada 'kutty' juga tidak dibenarkan.

Tanpa Nama berkata...

jjom pigi warong teh tarik mamak kutty beting bawah pokok dedap condong. kita bincang



mensianglubuk

siberangan berkata...

Dato' Ibrahim, jangan dok cari fasal tubuh parti baru. Dato' kena tarik seberapa banyak NGO Melayu menyertai pakatan dalam badan yang Dto' tubuh supaya ahli badan ini lebih banyak dan bagi kesedaran kapada mereka bahawa sudah sampai masanya amaran diberi kapada lain2 bangsa bahawa Perlembagaan Negara harus di jaga demi keamanan negera yang kita cintai ini.

Dalam Parlimen, jika dah nak cukupkan 2/3 undi, tolonglah bagi sokongan padu. Sekarang bergeraklah mencari 5 orang lagi Ahli Parlimen. Anda mesti sudah tahu muka2 yang akan mengikuti jejak langkan DS Zaharin.

Tanpa Nama berkata...

tuan husin

ana tengok blog MSO....ni MSO la pengampu nik aziz....kalau amik gambar mesti gesel2 kepala kat tangan nik aziz, naik geli ana. tapi ana nak mintak tuan masuk mso punya blog dan tengok gambar ini ibrahim sambut anwar di klia. ni apa cer ni tuan? ibrahim nih mangkuk talam ke kuih talam ke dulang talam dua muka?tolong tuan bagi komen sket tuan.