Isnin, September 27, 2010

Bukan lagi MIC

16 ulasan:

bRAVEhEART berkata...

Yg pakai cawat tu sapa? Eh! Nazri Aziz tak join sekali ka? Dlm UMNO pun dia buat semak je...kehkehkeh

Tanpa Nama berkata...

Kutuk UMNO tapi dia lagi teruk keh keh keh

Tanpa Nama berkata...

Zaid akan di 'ghafarbabakan' oleh anwar.
rasanya tuan husin ada buat istilah ni dlm posting yg dahulu...
tak sangka jd kenyataan.

anti bohmau berkata...

mengata dulang....

pkr dah jadi "pakat2 kerja rebut"!!!

masing2 nak merasa pegang jawatan2 cabang & ranting sebelum sampai masa jadi pokok reput!!!! PM malaysia 16sept kunun!!!

why not nwar ni pergi mintak mana2 pulau tak berpenghuni yg banyak tu, mintakla satu je dari indonesia nu (dia kan baik dgn indonesia?) pastu buat kerajaan sendiri, perintahla sendiri ikut suka dia & jadilah PM di situ sampai bila2pun! gerenti takdak sapa nak kacau kerajaan anakberanak ni!!! (takut orang2 kanankiri dia la pulak memberontak menuntut keadilan abadi!!!! bunga2 perubahan kan dah ada?)

wanbaki berkata...

pemilihan PKR kali ni akan jadi ikutan peluruh parti politik di malaysia....hahahahaha...lepas ni bawak buku lima, pedang parang, tp keris tak buleh bawak naaaaa

pak andak berkata...

Betullah org ckp ahli PKR serupa beruk..mcm ni suruh diaorg memerintah kat dlm hutan tembeling la...tak layak langsung nak jd pemimpin!

balut_skek berkata...

kalah cite baru rajinikatnh ini macam...ammmaaaaa!!

Tanpa Nama berkata...

dah macam MGR daaa.......

ini namanya demokrasi terpimpin.

Tanpa Nama berkata...

pkr ... gayut dari cabang dan ranting

Tanpa Nama berkata...

Peasants.....

Tanpa Nama berkata...

Parti Bapak Aku.....suka aku lah nak buat apa pun En Usin.

Janji mesti menang

Tanpa Nama berkata...

Dah nama pun Parti Kera Rusuhan bersabitlah dengan keadaan mesyuarat perwakilan cabang/ranting jadi lagu tu.
Pengurusan dalaman parti pun tak professional, ada hati nak jadi pemimpin negara.
Ni dah hampirlah dengan nama Parti Kerajaan Reput. muahahaha..

Lolipop berkata...

bila sebut pasal ranting dan cabang automatik otak kita teringat pada pokok

bila terbayang pokok yang beranting dan bercabang kita akan terbayangkan kera bergayut atas pokok

PKR = Parti KeRa

Kama At-Tarawis berkata...

hahaha...Parti KeRa... hahahaha.. good one Lollipop! sakit perut gelak...

Tanpa Nama berkata...

cabang dan ranting kan tempat kera dan monyet bergayut2..

Tanpa Nama berkata...

cabang2 pkr yang merusuh ni kebanyakannya sebab ahli2nya ramai kaum India... harap en husin tolong sahkan statement ini...